Aktualny czas: 19.06.2019, 03:36 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Odpowiedz 
Anime na Polsat Games
Autor Wiadomość
Szczery Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 5,026
Dołączył: 11.06.2010
Skąd: brać na to pieniądze?
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #1
Anime na Polsat Games
Myślę, że abstrahując od tematu o One Piece, można tutaj o całej ramówce też napisać. Jak już niektórzy wiedzą, pojawił się nowy kanał: Polsat Games. Póki co mają go jedynie abonenci Cyfrowego Polsatu i UPC (zawiedziony Orangowiec czeka na poszerzenie swojego zasobu kanałów, a póki co opłaca Iplę). Ramówka co poniektórym może się wydać ciekawa, bo zawiera kilka serii anime - w tym naszego kochanego One Piece'a. Ponadto można obejrzeć np. Dragon Balla Super i Boku no hero Academia.

Co ciekawe, a co zaskoczyło mnie dzisiaj przy odpaleniu (trwającego w tej chwili - wspomnę przy okazji, że zaskakująco mi się podoba póki co z pierwszych odcinków) maratonu odcinków z reszty tygodnia, to Dragon Ball został zdubbingowany. Przyznam, że nie mam żadnego sentymentu do oryginalnych głosów, ale mi się ten dubbing całkiem podoba, aż żałuję, że One Piece wyszedł tylko z lektorem - choć z takiego oglądania też płynie niezła, nostalgiczna frajda.

Tutaj cały program kanału:
https://programtv.onet.pl/program-tv/polsat-games-653

E: "Nie ma żadnych smoczych kul, są tylko halucynacje z niedożywienia i śmierć". O matko xD Nie znoszę tej serii żartów, ale tutaj (ten głodujący pies od Pilafa, gdy Pilaf pokazywał im że są kule na radarze, a one w międzyczasie znikły) był uzyty tak bezbłędnie, że padłem xD

[Obrazek: THQjwD2.jpg]

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.10.2018 18:57 przez Szczery.)
18.10.2018 18:57
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Misiuz Offline
Wilk Morski
Pirat

*
Liczba postów: 116
Dołączył: 24.11.2010
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #2
RE: Anime na Polsat Games
Ja sie na poczatku bardzo podniecilem, ale potem dotarlo do mnie, ze raczej nie bede mogl robic maratonow anime w godzinach przez nich proponowanych. Bede ogladal, ale pojedyncze odcinki roznych serii. I tak jestem bardzo zadowolony, bo od czasu anime na AXN Spin nic nie bylo. Lubie takze gry komputerowe, wiec Polsat Games stanie sie pewnie jednym z najczesciej ogladanych przezemnie kanalow tv. Gdzies mi sie obilo o uszy, ze to syn prezesa zaproponowal taki kanal. Chwala mu !!!

A co do dubbingu i lektora jak najbardziej na plus. Jestem zadowolony z poziomu oraz dzieki temu moge "ogladac" kiedy nie mam jak patrzec na TV i czytac napisow. Z japonskim u mnie cienko Smile Daje to wiecej mozliwosci.

PS. Przypomnialo mi sie jak dawno temu musialem wyjechac na wakacje do babci a ona nie miala satelity. Zblizala sie walka z Freeza. Bylem zalamany. Na szczescie mialem dobrego tate, ktory ogladal po pracy (pewnie z przyzwyczajenia) i przez telefon mowil mi co sie dzieje Smile To bylo chyba ponad 20 lat temu Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.10.2018 19:21 przez Misiuz.)
18.10.2018 19:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
SLAWO89 Offline
Drań
Załoga Nakama

*
Liczba postów: 904
Dołączył: 31.03.2009
Skąd: Pyskowice
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #3
RE: Anime na Polsat Games
Dzisiaj troche oglądałem DBS z dubbingiem i miałem ciężko xd Jest to według mnie dobre tłumaczenie i dobrze się słucha ale na ślepo bym nie rozróżnił który bohater mówi. Co do lektora to jakoś mi nie przeszkadza, jest taki jaki powinien być, po prostu czyta teks Big Grin W każdym bądź razie nie mam zamiaru płacić za iple czy instalować cyfrowego polsatu da tych serii co tam mają bo je widziałem do bieżących odcinków bądź mi zwisają i się nie podobają.
18.10.2018 22:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
fuszioms Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 4,180
Dołączył: 17.07.2012
Skąd: Kraków
Poziom ostrzeżeń: 15%
Post: #4
RE: Anime na Polsat Games
JESTEM TAK SMUTNY... NIE WIDZIAŁEM ODCINKA NUMER 4 ONE PIECE Sad SERIO... MIALEM NADZIEJE ZE SOBIE OGLADNE W TV A TUTAJ NIE Sad SERIO SMUTNO MI Sad

Jutro rano tezn ie obejrze bo mam gościa i spi w salonie eh ;( nie moge go budzić o 7:30 na OP Sad

[Obrazek: 2mhyet3.gif]
19.10.2018 01:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Szczery Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 5,026
Dołączył: 11.06.2010
Skąd: brać na to pieniądze?
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #5
RE: Anime na Polsat Games
Dlatego Bozia wymyśliła powtórki, Fuszi Big Grin Dzisiaj od siedemnastej będą lecieć powtórki z całego tygodnia Wink Zaczyna się o 17, a o 18:30 ma być odcinek, którego tak pożądasz Big Grin

[Obrazek: THQjwD2.jpg]

19.10.2018 08:27
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
fuszioms Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 4,180
Dołączył: 17.07.2012
Skąd: Kraków
Poziom ostrzeżeń: 15%
Post: #6
RE: Anime na Polsat Games
(19.10.2018 08:27 )Szczery napisał(a):  Dlatego Bozia wymyśliła powtórki, Fuszi Big Grin Dzisiaj od siedemnastej będą lecieć powtórki z całego tygodnia Wink Zaczyna się o 17, a o 18:30 ma być odcinek, którego tak pożądasz Big Grin

18:30 no może się nie udać bo będę odbierał ludzi Sad Życie mnie nie kocha xD

A tak ogólnie to nie to samo wiesz, 23:30 to taki czas dla mnie haha. Zdarza sie Smile Znam to na pamiec, ale bym ogladnal OP po raz 5 wcałosci to potrzbuje nadrobic ten odcinek w necie chociazby xd

[Obrazek: 2mhyet3.gif]
19.10.2018 10:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Szczery Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 5,026
Dołączył: 11.06.2010
Skąd: brać na to pieniądze?
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #7
RE: Anime na Polsat Games
(17.10.2018 11:27 )Komimasa napisał(a):  Offtop: Dla mnie sprawa z Akademią Bohaterów była krótka, choć z tłumikiem. Jest szkoła młodych ludzi, posiadających nadzwyczajne zdolności, wśród nich jest chłopak, który marzy, by być wielkim bohaterem, ale urodził się bez mocy i jest zwyczajnym chłopaczkiem o wielkich marzeniach. No i człowiek ma nadzieję, że będzie przeciwników pokonywał intelektem, że będzie pokazany ten kontrast, że bez mocy będzie wygrywać, ale nie, bo już na początku okazuje się
Spoiler :
że dostaje moc największego koksa w historii akademii
Po czym przychodzi takie wielkie WTF i bezpowrotnie przekreślam serię, jako że miała swój potencjał, ale go dobrowolnie sknociła. I serio nie obchodzi mnie, co tam by się nie działo, mogło być to coś oryginalnego, nowego, ale nie zwykły sionen, dziękuję, postoję.

Pozwolę sobie odpowiedzieć na to tutaj. Nie wiem, ile rozdziałów/odcinków obczaiłeś, czy nie odpuściłeś sobie serii za wcześnie. Ja jestem po siódmym odcinku i patrząc jak Midoriya radzi sobie póki co w szkole, nie mogłem nie przypomnieć sobie twojego komentarza, który póki co nie ma nijak zastosowania. Owszem, Izuku dostał powera, ale nie uczyniło go to koksem, z racji tego jak jego ciało jest do tej mocy nieprzystosowane (gdy pierwszy raz jej użył
Spoiler :
połamał obie nogi i rękę
) i ogólnie póki co może użyć tego tylko raz, przy czym krzywdzi sam siebie. Dlatego nadrabia właśnie przygotowaniem, intelektem, latami obserwacji superbohaterów i analizy ich zachowań. Działa w sumie a'la Batman, rozpracowując przeciwnika i sytuację. Absolutnie nie jest to (póki co) Allmighty 2.0, że wali w ryja i już, wciąż jest tam tak naprawdę najsłabszy i musi ostro kombinować, żeby coś osiągnąć. Oczywiście, to jest shounen, więc nie ma co się spodziewać naprawdę dojrzałego, dorosłego podejścia do tematu (dlatego nie spodziewam się potrząsających wizerunkiem superhero manian w stylu Watchmen czy The Boys xP ), ale wciąż, wydaje mi się to być shounenem niegłupim. Więc jeśli obejrzałeś/przeczytałeś tylko sam początek i odpuściłeś, to może warto dać szansę. Ja daję szansę temu anime, oglądam to, a w moim obrzydzeniu japońszczyzną ostatnimi laty to jest niemała rekomendacja ;P

[Obrazek: THQjwD2.jpg]

23.10.2018 18:02
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
fuszioms Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 4,180
Dołączył: 17.07.2012
Skąd: Kraków
Poziom ostrzeżeń: 15%
Post: #8
RE: Anime na Polsat Games
(23.10.2018 18:02 )Szczery napisał(a):  
(17.10.2018 11:27 )Komimasa napisał(a):  Offtop: Dla mnie sprawa z Akademią Bohaterów była krótka, choć z tłumikiem. Jest szkoła młodych ludzi, posiadających nadzwyczajne zdolności, wśród nich jest chłopak, który marzy, by być wielkim bohaterem, ale urodził się bez mocy i jest zwyczajnym chłopaczkiem o wielkich marzeniach. No i człowiek ma nadzieję, że będzie przeciwników pokonywał intelektem, że będzie pokazany ten kontrast, że bez mocy będzie wygrywać, ale nie, bo już na początku okazuje się
Spoiler :
że dostaje moc największego koksa w historii akademii
Po czym przychodzi takie wielkie WTF i bezpowrotnie przekreślam serię, jako że miała swój potencjał, ale go dobrowolnie sknociła. I serio nie obchodzi mnie, co tam by się nie działo, mogło być to coś oryginalnego, nowego, ale nie zwykły sionen, dziękuję, postoję.

Pozwolę sobie odpowiedzieć na to tutaj. Nie wiem, ile rozdziałów/odcinków obczaiłeś, czy nie odpuściłeś sobie serii za wcześnie. Ja jestem po siódmym odcinku i patrząc jak Midoriya radzi sobie póki co w szkole, nie mogłem nie przypomnieć sobie twojego komentarza, który póki co nie ma nijak zastosowania. Owszem, Izuku dostał powera, ale nie uczyniło go to koksem, z racji tego jak jego ciało jest do tej mocy nieprzystosowane (gdy pierwszy raz jej użył
Spoiler :
połamał obie nogi i rękę
) i ogólnie póki co może użyć tego tylko raz, przy czym krzywdzi sam siebie. Dlatego nadrabia właśnie przygotowaniem, intelektem, latami obserwacji superbohaterów i analizy ich zachowań. Działa w sumie a'la Batman, rozpracowując przeciwnika i sytuację. Absolutnie nie jest to (póki co) Allmighty 2.0, że wali w ryja i już, wciąż jest tam tak naprawdę najsłabszy i musi ostro kombinować, żeby coś osiągnąć. Oczywiście, to jest shounen, więc nie ma co się spodziewać naprawdę dojrzałego, dorosłego podejścia do tematu (dlatego nie spodziewam się potrząsających wizerunkiem superhero manian w stylu Watchmen czy The Boys xP ), ale wciąż, wydaje mi się to być shounenem niegłupim. Więc jeśli obejrzałeś/przeczytałeś tylko sam początek i odpuściłeś, to może warto dać szansę. Ja daję szansę temu anime, oglądam to, a w moim obrzydzeniu japońszczyzną ostatnimi laty to jest niemała rekomendacja ;P

Tak samo jak ja wcześniej, popieram, Komi bezsensownie porzucił serię, która jest genialna! Dawno nie miałem takiego ubawu jak przy jej oglądaniu. Smile

[Obrazek: 2mhyet3.gif]
24.10.2018 00:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Hime Offline
Shichibukai
Admirał

*
Liczba postów: 1,181
Dołączył: 11.07.2012
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #9
RE: Anime na Polsat Games
(19.10.2018 01:12 )fuszioms napisał(a):  JESTEM TAK SMUTNY... NIE WIDZIAŁEM ODCINKA NUMER 4 ONE PIECE Sad SERIO... MIALEM NADZIEJE ZE SOBIE OGLADNE W TV A TUTAJ NIE Sad SERIO SMUTNO MI Sad

Jutro rano tezn ie obejrze bo mam gościa i spi w salonie eh ;( nie moge go budzić o 7:30 na OP Sad

Pff.

https://programtv.onet.pl/program-tv/polsat-games-653 - sprawdzaj sobie program, nawet dziś są powtórki, odcinek 4 o 12:30 Smile
24.10.2018 11:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
fuszioms Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 4,180
Dołączył: 17.07.2012
Skąd: Kraków
Poziom ostrzeżeń: 15%
Post: #10
RE: Anime na Polsat Games
(24.10.2018 11:05 )Hime napisał(a):  
(19.10.2018 01:12 )fuszioms napisał(a):  JESTEM TAK SMUTNY... NIE WIDZIAŁEM ODCINKA NUMER 4 ONE PIECE Sad SERIO... MIALEM NADZIEJE ZE SOBIE OGLADNE W TV A TUTAJ NIE Sad SERIO SMUTNO MI Sad

Jutro rano tezn ie obejrze bo mam gościa i spi w salonie eh ;( nie moge go budzić o 7:30 na OP Sad

Pff.

https://programtv.onet.pl/program-tv/polsat-games-653 - sprawdzaj sobie program, nawet dziś są powtórki, odcinek 4 o 12:30 Smile

XD pisałem, że to chodzi o oglądanie na bieżąco ;P

[Obrazek: 2mhyet3.gif]
24.10.2018 11:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Odpowiedz 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Wymiana
One Piece Vampirciowo Fairy Tail Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!

Kontakt | One Piece Nakama | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa Nakama