Aktualny czas: 24.10.2017, 07:52 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Wracamy do wydawania bieżących rozdziałów One Piece!
Rozdział 881 już na stronie!
Ankieta: Który chcecie scenariusz do mafii (o ile chcecie)?
"Klątwa pejsołaka (latopirza)"
"Mroczne czasy Equestrii"
Wolimy kogoś bardziej doświadczonego/ Nie chcemy nowej mafii
[Wyniki ankiety]

Odpowiedz 
ankieta do Mafii 5
Autor Wiadomość
Guybrush T. Wood Offline
Pirat
Pirat

*
Liczba postów: 230
Poziom ostrzeżeń: 0%
ankieta do Mafii 5
Siemanko,

Po sporym namyśle postanowiłem spróbować swoich sił jako mafijny moderator. Przyznaję szczerze, że nie mam z tą rolę doświadczenia, a w samą mafię grałem tylko raz w życiu (i to w najprostszą wersję, nawet bez dodatkowych ról). Jednak sporo czytałem o zasadach i obserwowałem grę tutaj na forum, więc myślę, że poradzę sobie z tym zadaniem. Wymyśliłem nawet 2 scenariusze. Ankieta ta ma na celu wybranie jednego z nich który zostanie wcielony w życie po skończeniu obecnie trwającej Mafii 4. Oto krótkie opisy scenariuszy:

"Klątwa pejsołaka" - przepraszam jeśli tytuł kogoś obraża, alternatywna nazwa to "Klątwa latopirza". To dosyć prosta mafia, opierająca się na znanym systemie walki z wilkołakami. Historia będzie humorystyczną opowieścią o pewnej wiosce zmagającą się z klątwą nadmiernego owłosienia oraz paroma innymi problemami. Stan gotowości w chwili pisania tych słów: właściwie gotowa choć zastanawiam się jeszcze nad dorzuceniem czegoś extra.

"Mroczne czasy Equestrii" - tytuł pewnie podpowiada wam z czym będzie związany ten scenariusz. Tą mafię wymyśliłem ja, ale nie miałem okazji żeby jej przetestować, zresztą nie wszystkie role są jeszcze gotowe. To będzie ciekawy scenariusz, z dużą ilością ról (choć niektóre bazują na tych znanych z innych mafii), ale może być nieco skomplikowany i chaotyczny (choć staram się, żeby nie był). No i temat nie każdemu musi pasować. Scenariusz jest prawie gotowy, choć muszę jeszcze doszlifować parę ról.