Aktualny czas: 18.06.2019, 09:20 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Odpowiedz 
Bijatyki na konsole i nie tylko
Autor Wiadomość
Szczery Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 5,025
Dołączył: 11.06.2010
Skąd: brać na to pieniądze?
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #71
RE: Bijatyki na konsole i nie tylko
Ale w którym momencie serii brutalność w Mortal Kombacie próbowała naśladować realizm, bo ja nie wiem?

[Obrazek: THQjwD2.jpg]

05.03.2019 03:02
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Orzi Offline
Yuusha
Łowca Piratów

*
Liczba postów: 3,732
Dołączył: 11.05.2011
Skąd: Snajper Island
Poziom ostrzeżeń: 10%
Post: #72
RE: Bijatyki na konsole i nie tylko
Będę grał na Switchu więc grafika mi to Lotto. Generalnie granie w gry dla grafiki xddddddd

Ale generalnie jestem podjarany, gameplay wygląda zacnie, czuć ciosy i flow pojedynków
05.03.2019 08:09
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Imithe Offline
Feniks^
Pirat

*
Liczba postów: 1,014
Dołączył: 23.12.2009
Skąd: pajęczyny myśli
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #73
RE: Bijatyki na konsole i nie tylko
Jump Force mnie nie interesuje aktualnie za ten jeden nieszczęsny pasek dla trzech postaci. Jestem wręcz zła, że to rozwiązanie jest w grach z mojej ulubionej serii Naruto, przez co mniej się czuję granie kilkoma postaciami, bo można jedną. Wygląda to tak, jakby chcieli dać singla, ale doszli do wniosku, że walki byłyby zbyt ubogie, więc dali hybrydę taga.

DoA6 było ogromną niespodzianką, gameplay na becie drugiej ( podkreślam^^) był super. Nowa, dobra mechanika. Grafika nieznacznie poprawiona, ale odejście nieco od mangowego designu na plus. Plansze w ostateczności mnie rozczarowały. Statek był zapowiedzią miodnych planszy, a tu potem jakiś ring, kilka plansz z praktycznie zerową zmianą poziomów, a to nie to z czego zasłynął i co potem Namco przeniosło do Tekkena. Hause w DoA5 jest imho najlepszą planszą w jakiejkolwiek bijatyce.

No i MK11, jaram się jak las w zimie... No ok, animality skutecznie sprawiło, że trochę tam śledzę co się dzieje. Ale nie podoba mi się zły Raiden, no nie podoba mi się, był moim mainem, a teraz, "jak żyć panie premierze?". Grafika ok, trochę, jak mówiłam, za mhroczna, ale ujdzie. Fabularnie popłynęli, ale niczego fabularnego się nie spodziewam, bo to jest odgrzewany kotlet.

Tak w ogóle jak już tak ochoczo zapożyczają sobie pomysły od siebie nawzajem to chciałabym bardzo by we wszystkich bijatykach 3D. Były te opcje:
- zmiana muzyki przy teoretycznie ostatniej walce
- wybór plansz, z których gra ma nie losować
- przy okienku z rewanżem możliwość zmiany postaci, czy ubioru
- wybór losowej planszy gdzie klikając remach, faktycznie jest losowa
- możliwość ustawienia przycisków przy wyborze postaci
- jak jest styl pijanego mistrza to z mechaniką im więcej wypije tym gra się inaczej ( Shun Di - Virtua Fighter)
opcjonalnie:
spowolnienie na koniec


Orzi napisał(a):Będę grał na Switchu więc grafika mi to Lotto. Generalnie granie w gry dla grafiki xddddddd

Pamiętając jak kiedyś narzekałam na grafikę w FFVII to trudno się nie zgodzić. Tylko wydaje mi się, że grafika może mieć istotne znaczenie, np w grach sportowych - Fifa. W bijatykach też odgrywa ważną rolę, bo tak naprawdę jak jest któraś tam z kolei części, to osobiście liczę na to, że będzie lepiej wyglądać i jej nie spaprzą, rosterem, mechaniką, muzyką ( vide tekken, którego wielbię za możliwość zmiany utworów, które mi generalnie nie pasują^) czy czym tam jeszcze. W grach przygodowych też Imho ma znaczenie, np Tomb Raider.

"Niewiedza to błogosławieństwo."
"W życiu nie można mieć wszystkiego, ale trzeba się umieć cieszyć, z tego co się ma."
"Ponura prawda dopada mnie zawsze, kiedy daje się zwieść złudnej nadziei"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.03.2019 16:21 przez Imithe.)
06.03.2019 15:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Orzi Offline
Yuusha
Łowca Piratów

*
Liczba postów: 3,732
Dołączył: 11.05.2011
Skąd: Snajper Island
Poziom ostrzeżeń: 10%
Post: #74
RE: Bijatyki na konsole i nie tylko
Imithe napisał(a):zły Raiden

Nie do końca. Cała fabuła ma się opierać na przecieciu różnych linii czasowych, więc prawdopodobnie będziesz miała również do wyboru dobrego Raidena. Zresztą wrzucę filmik - jest tam też dobry Raidziek!:



(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.03.2019 19:19 przez Orzi.)
07.03.2019 19:18
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Imithe Offline
Feniks^
Pirat

*
Liczba postów: 1,014
Dołączył: 23.12.2009
Skąd: pajęczyny myśli
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #75
RE: Bijatyki na konsole i nie tylko
To jest nadzieja^^
To chyba Eminem. Nie spodziewałam się w MK.

No i jest ten kowboj. Jak już są dzieci Jaxa, Cag'ea, to może i Takeda się pojawi. A jakby miał styl jedi czyli te laserowe miecze to miodek^^
Trailerze są jakieś potwory. To chyba animality czy coś^^
A jak już wspomniałam o animality to ciekawi mnie bardzo, kto będzie jakim stworzeniem^^
Skorpion, Liu Kang to wiadomo, ale inni? Raiden mógłby być wężem elektrycznym, a jak nie to meduzą^^
Baraka modliszką^^ Kathal Khan Bykiem.

"Niewiedza to błogosławieństwo."
"W życiu nie można mieć wszystkiego, ale trzeba się umieć cieszyć, z tego co się ma."
"Ponura prawda dopada mnie zawsze, kiedy daje się zwieść złudnej nadziei"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.03.2019 23:04 przez Imithe.)
07.03.2019 23:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Gosen Offline
Bosman
Pirat

*
Liczba postów: 398
Dołączył: 05.11.2009
Skąd: Poznań
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #76
RE: Bijatyki na konsole i nie tylko
W końcu zrobili ładną twarz kobiecie (Cassie), nie wiedziałem że potrafią, bo tak same porażki, a najładniejsze były te w masce jak Kitana czy Milena Tongue

Zły Raiden jest fajny, ale lubię też mieć niebieskie prądy, więc dobrze mieć obie wersje. Nowe postacie mi się nie podobają bardzo z MKX, szczególnie że zbyt dużo klasyki usunięto.

Kano pokazali. Fatalny voice acting i plastikowy wygląd, wiele postaci niestety zalicza regres względem poprzedniczek, no ale sukcesu MK9 chyba się nie da powtórzyć, szczególnie gdy jedzie się na drewnianym silniku Injustice, a połowę rostera zamienia w zombie xD.

[Obrazek: Gosen.jpg]

Mistrz polecił unikać niepotrzebnych walek,
na świecie jest aż nadto, po co więcej kalek?
08.03.2019 14:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Komimasa Offline
Ślimaczek
Admirał Floty

*
Liczba postów: 5,851
Dołączył: 26.03.2009
Skąd: Poznań/ Bełchatów
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #77
RE: Bijatyki na konsole i nie tylko
Przyznam, że ciekawie to powoli zaczyna wyglądać. W nowatorski też sposób podeszli do pokazywania Zordów. Z jednej strony lekkie rozczarowanie, ale z drugiej... standardowa mechanika pojawiania się wielkich robotów nie miałaby za bardzo tutaj chyba racji bytu, no bo jak to oddać, a tak powiedziałbym jest wilk syty i owca cała. Ciekawe jest to, że naraz można wezwać dwóch naszych towarzyszy, jednego jako chwilową asystę drugiego na dłużej, który przejmuje pałeczkę. To daje niezłe możliwości na robienie combosów. Wrzucam filmik Maximiliana, bo nie mogłem jakoś znaleźć oficjalnego trailera, za to widziałem, że jest gameplay z 20 minut.




Niebieski fryz mamy i razem się trzymamy!
[Obrazek: tXwp6nO.png]


14.03.2019 13:30
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Komimasa Offline
Ślimaczek
Admirał Floty

*
Liczba postów: 5,851
Dołączył: 26.03.2009
Skąd: Poznań/ Bełchatów
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #78
RE: Bijatyki na konsole i nie tylko
Przyznam, że za bardzo nie interesowało mnie Samurai Shodown, ale w miarę, jak zaczęło pojawiać się coraz więcej filmików z tej gry, pokazano kolejne postacie... Rany, zapowiada się cudowna bijatyka!





Już abstrahując od samej gry, trailer jest zrobiony w bardzo artystyczny i niesamowity sposób. Szkoda, że muzyka temu przygrywająca jest taka trochę zbyt imo nowoczesna, ale da się przeżyć.
Wcześniej nie zwróciłem na to uwagi, ale jedną z grywalnych postaci jest Nakoruru z tym swoim jastrzębiem, która pojawiła się w KOF XIV! Do tego zdaje się nie będziemy się ograniczać do samych samurajów, a gra jest aż przesiąknięta japońskością. Zarówno obraz daje dobitnie o tym znać jak i warstwa audio, gdzie postawiono na bardzo klimatyczną, na wskroś japońską muzykę, z shamisenem itd.
A przy tym gra wygląda na bardzo dopracowaną od strony mechaniki walki. Mamy specjalny pasek ”Gniewu", który ładuje się w miarę jak obrywamy, z tego co widzę, a gdy go odpalamy mamy chyba dodatkowe możliwości i bardzo japoński filmik kończący łącznie z tryskającą ciemną krwią na czerwonym tle. Wygląda to bardzo klimatycznie. Są też specjalne ciosy, no ciężko coś więcej powiedzieć, ale zapowiada się zacnie. Ciekaw jestem bety. Jeśli będzie, to bardzo chętnie sobie to zobaczę.

Niebieski fryz mamy i razem się trzymamy!
[Obrazek: tXwp6nO.png]


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.03.2019 17:53 przez Komimasa.)
28.03.2019 17:45
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Komimasa Offline
Ślimaczek
Admirał Floty

*
Liczba postów: 5,851
Dołączył: 26.03.2009
Skąd: Poznań/ Bełchatów
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #79
RE: Bijatyki na konsole i nie tylko




Zacznę od tego, co pierwsze rzuca się w oczy. Boże, jaka ta gra jest PIĘKNA! Nie no po prostu miodzio, cud malina! Te animacje podczas ataków specjalnych, te grafiki zanim dojdzie do walki, ta scenka animowana po walce, nawet głupie "chain" wygląda ślicznie, i "finish" nie wspominając. Na to się przesympatycznie patrzy (oczywiście jeśli jesteśmy fanami anime, ale heloł, jesteśmy na forum poświęconemu jednej takiej seriixd)
Walka odbywa się w systemie 1 na 1, co mnie osobiście cieszy, bo miałem już dość dużą styczność z 3 VS 3 i przyda się "odświeżenie" w klimatach bijatyki 2D. Są też autocombo i ciekawe, łatwe moce do odpalenia, gdzie wojownicy zdają się mieć inne sety.
Urzekło mnie też Lobby. Nie lubię takich chodzących avatarów, ale dwa avatary siadające przy jednej maszynie i odpalana jest rozgrywka online... wow! Genialne! Od razu widzę, czy są gracze, czy mam szansę na walkę z kimś i mogę czekać na przeciwnika i to widzieć! Niesamowite. Ciekawe, jak się to sprawdzi. Nie mogę się doczekać!

Niebieski fryz mamy i razem się trzymamy!
[Obrazek: tXwp6nO.png]


06.06.2019 08:27
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Imithe Offline
Feniks^
Pirat

*
Liczba postów: 1,014
Dołączył: 23.12.2009
Skąd: pajęczyny myśli
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #80
RE: Bijatyki na konsole i nie tylko
Właściwie na liście moich narzekań temat tyczy bijatyk, więc w sumie mogę to dać tutaj. I nie chodzi o Grandblue, które się dobrze zapowiada, ale chyba poczekam z rok na dlc znając Arc. No i to mogły być np sailorki^^

Bijatyki zaczynają dość zauważalnie dla mnie, cierpieć na coś takiego, że jak się gra w więcej niż 2-3 to przerąbane. Co jakiś czas wychodzi patch, a czasem patch poprawiający to co tamten spaprał. Zmieniają się nie tylko ciosy postaci, ale czasem też trochę ogólnie mechanika, często na plus, ale człowiek na nowo musi się uczyć grać, po to tylko by zaraz okazało się, że jeszcze raz zmieniają. Pozdrawiam Dragon Ball Fighter Z, do którego wrócę jak wyjdą wszystkie DLC bo moze wtedy będzie mniej patchów, które serio dużo zmieniają.
Taki Tekken ma zmiany wizualne chociażby, niektóre na plus, inne... No nie podobają mi się^^
Ale najgorsze są zmiany w postaciach, tu cios bardziej safe, tu mniej, tam gorszy puszback i tak na przykład mały duperelek w wierszu kolumny, może sporo zmienić. A takich wierszy dla jednej chociaż postaci może być sporo...

http://d1vtv52f4vjbmu.cloudfront.net/gam...tch140.pdf

"Niewiedza to błogosławieństwo."
"W życiu nie można mieć wszystkiego, ale trzeba się umieć cieszyć, z tego co się ma."
"Ponura prawda dopada mnie zawsze, kiedy daje się zwieść złudnej nadziei"
06.06.2019 17:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Odpowiedz 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Wymiana
One Piece Vampirciowo Fairy Tail Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!

Kontakt | One Piece Nakama | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa Nakama