Aktualny czas: 24.11.2017, 16:55 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blade & Soul
Autor Wiadomość
Filemon Online

Łowca Piratów

*
Liczba postów: 2,432
Dołączył: 29.07.2011
Skąd: Velika
Poziom ostrzeżeń: 10%
Post: #1
Brick Blade & Soul
Blade & Soul

Jest to darmowe MMO RPG, wydawane przez NCsoft. System walki non-target, jest bardzo dynamiczny. Dla fanów klikaczy istnieje opcja klikania jak noobek (:
Charakteryzuje się światem, który dużo czerpie z Azjatyckich klimatów (Japonia, Chiny) oraz trochę z anime i mang.

Jest dużo screenów. Są optymalnej wielkości, forum zmniejsza je tylko troszeczkę. Dlatego nie da się ich ustawić jako odnośników do powiększenia – pod każdym obrazkiem jest [klik], który pozwala go powiększyć na nowej karcie. Filmiki dałam w spoilery. Mam nadzieję, że post będzie dla was przejrzysty~

Kilka filmików ma link, bo jest limit 10 filmików na post.

Jest anime do tej gry jak coś, ale oglądałam kiedyś tylko pierwszy odcinek (:


Spoiler: Pierwszy trailer


Spoiler: Spoilery z fabuły, jeśli ktoś do niej przykłada uwagę w MMO, to nie ogląda ;3


Spoiler: 15 sekund


Spoiler: To chyba z środowego patcha
Świat nie jest zupełnie otwarty. Do nowych lokacji, miast, questowych domków w miastach i instancji wchodzi się przez takie portale.


Odnawia to punkty do biegu i z reguły tylko lekko „zatrzymuje” naszą postać. Jeśli zmieniamy lokację, lub wchodzimy do instancji pojawia się ekran ładowania z wskazówkami dotyczącymi gry.
Pozwala to na robienie fajnych, fabularnych rzeczy. Wchodzimy do miasta, mamy quest w jakimś domku, pojawia się filmik, w którym ktoś atakuje miasto, wychodzimy, jesteśmy w zniszczonym mieście, z jakimiś mobkami/ludźmi, którzy zaatakowali miasto. Mi się ta opcja podoba (:

Nie ma mountów. Za to możemy biegać sprintem (mamy punkty, które to ograniczają), szybować, latać, skakać po ścianach, biegać po wodzie. Zdobywamy te umiejętności podczas gry, z głównymi questami.
Spoiler :



Informacje pochodzą głównie z tych dwóch źródeł:
Strona oficjalna
Polska strona


Może zacznę od klas i ras. Opisy wzięte z Polskiej strony, tam jest tego trochę więcej, rasy bardziej fabularnie opisane, klasy mniej więcej co robią + też trochę fabuły.

Mamy 4 rasy i 7 klas (8 pewnie za nie długo się pojawi). Klasy przypisane są do rasy.

JIN

Słowo Jin (w starożytnym języku ze wschodniego kontynentu) oznacza „nieustępliwy wysiłek”. Jest to cecha charakterystyczna, która idealnie opisuje ludzi Jin, którzy stanowią większość sławnych ludzi na świecie.
Wojownicy Jin mogą wyglądać raczej przeciętnie i z pewnością są mniejsi niż ich odpowiednicy Gon, ale pod tą nieco zwyczajną powierzchownością znajduje się niesamowita siła i zawziętość, typowa dla spadkobierców Black Tortoise. Ich zwinność i postawa – nigdy się nie poddawaj daje wojownikom Jin reputację, którą tylko kilku zaryzykowałoby przetestowanie jej na polu bitwy.
Ludzie Jin zazwyczaj są przyjaźni i uprzejmi z mocną ideą zła oraz dobra. Ich wojownicy są często spotykani, gdy podróżują po kontynentach, pomagając będącym w potrzebie przez bezinteresowną pracę gdziekolwiek byli potrzebni.

Jest to chyba najnormalniejsza rasa. Bardzo zbliżona do normalnych ludzi, dlatego jest proporcjonalna. Animacje ma bardzo przyjemne (:

Dla Jinów dostępne są klasy:

ASSASSIN

[Obrazek: mjWlrcMl.jpg]
[klik]

[Obrazek: ov5LoxTl.jpg]
[klik]

BLADE MASTER

[Obrazek: IzQkpuQl.jpg]
[klik]

[Obrazek: tEaLsB7l.jpg]
[klik]

KUNG FU MASTER

[Obrazek: PEU1SSul.jpg]
[klik]

[Obrazek: WPGVz0tl.jpg]
[klik]

GON

Gon wierzą, że ich przodkowie zrodzili się z oddechu smoków i korzystają z tej legendy z dumą.
Siła fizyczna i umiejętności bojowe są bardzo cenione pośród Gonów. Dążą do tego, aby być silnymi, sprawnymi i zdolnymi do pokonania każdego wyzwania, żeby użyć ich siły dla dobra pozostałych. To może sprawić, że Gon do pewnego stopnia będą łatwi do oszukania, kiedy chciwa osoba będzie chciała użyć przerażającej budowy ciała i łatwowiernej natury Gonów do prywatnych korzyści. Jednak dawno założone przyjaźnie z Gonami są twarde jak stal i jeśli będziesz prawdziwy zasłużysz na ich lojalność na całe życie.
W ich codziennym życiu, Gon porusza się i mówi w spokojnym oraz miarowym tempie. To przemyślane tempo zostało zapoczątkowane aby pomóc zneutralizować inną cechę Gonów: ich sławną porywczość. Z ich ogromną posturą i niesamowitą siłą, mało kto mógł stanąć na drodze tych potężnych ludzi, gdy Gon był rozgniewany.

Gony są baaardzo duże. Dla mnie za duże, zdecydowanie. Mi zupełnie nie podoba się ta rasa.

Dla Gonów dostępne są klasy:

DESTROYER

[Obrazek: 6jPYVfml.jpg]
[klik]

[Obrazek: 6kvXeLMl.jpg]
[klik]

KUNG FU MASTER

[Obrazek: xvUYND0l.jpg]
[klik]

[Obrazek: p4BBj70l.jpg]
[klik]

FORCE MASTER

[Obrazek: Q9893Zvl.jpg]
[klik]

[Obrazek: b91lRXll.jpg]
[klik]


LYN

Lyni z ich dużymi uszami oraz delikatnymi ogonami są potomkami Kirin, legendarnych zwierząt, które były zarówno psotne i nieprzewidywalne.
Lyni nie przetrwali w tym niebezpiecznym świecie przez zwykły przypadek; z natury mają czułe zmysły, które kierowały ich z dala od niebezpieczeństwa i pozwoliły im zobaczyć oszustwa oraz podstępy tam gdzie inni nie mogli tego ujrzeć. Lyni są bardziej znani z tego, że potrafią wykorzystywać w wysokim stopniu dopasowane zmysły, aby rozmawiać ze stworzeniami ze Spirit Realm, dając im zdolności do obcowania z Familiars i ujarzmiania siły ziemi.
Lyni są znani ze swojej nieco nieprzewidywalnej natury. Podczas pojedynczej rozmowy, Lyni mogą wyrazić wiele emocji, wliczając w to nienawiść, strach, zazdrość, miłość i szacunek.

Urocza klasa. Można zrobić takiego kurdupla, który sięga do połowy łydki mężczyźnie rasy Gon. Dobre na PVP, bo wiadomo, im mniejsze, tym lepsze (:

Dla Lynów dostępne są klasy:

SUMMONER

[Obrazek: s2pIupIl.jpg]
[klik]

[Obrazek: 8PRpYT0l.jpg]
[klik]

FORCE MASTER

[Obrazek: WCIwBbTl.jpg]
[klik]

[Obrazek: XSc6rHzl.jpg]
[klik]

BLADE DANCER

[Obrazek: tNBc7Y2l.jpg]
[klik]

[Obrazek: uWPKLEfl.jpg]
[klik]

YUN

Yun jest rasą wyłącznie kobiecą, nierozłącznie splecioną ze światem naturalnym. Planeta jest przewodnikiem dla wszystkich Yun: są mocno związane z rytmem natury i tańczą według jej tempa.
Mityczny azjatycki ptak Funghuang, przekazał swoim potomkom cechy takie jak elegancja i wdzięk. Wrodzone estetyczne umiejętności robią z Yun jedne z najlepszych rzemieślników w całej krainie. Pozostałe rasy zwracają się do nich jak do ludzi, którzy wznieśli się na szczyty umiejętności artystycznych i kreatywności, ponieważ Yun wplatają piękno do wszystkiego co robią. Yun coraz bardziej angażują się we współczesnym społeczeństwie, aby przywrócić równowagę na świecie.
Godność jest kluczem dla Yun, które są zdolnymi wojownikami, starającymi się zrównoważyć swój czas spędzony na walce przez uczenie i medytowanie z innymi.

Jedyna rasa, która ma tylko jedną płeć do wyboru. Są bardzo ładne, ale ich ciało nie słyszało o czymś takim jak proporcje (: Mają nogi do nieba, szerokie biodra i długie, wąskie tułowie. Najgorzej ustawia się te nogi.

Dla Yunów dostępne są klasy:

FORCE MASTER

[Obrazek: 51t7REtl.jpg]
[klik]

BLADE MASTER

[Obrazek: QzrUxVql.jpg]
[klik]

KUNG FU MASTER

[Obrazek: QoG8N2Rl.jpg]
[klik]

KLASY


ASSASSIN
(Jin)

Spoiler :



Assassin skupia się na zadawaniu dwóch typów obrażeń: elektrycznych i mrocznych. Nie wszystkie umiejętności wywołują obrażenia pochodzące od żywiołów, ale te które posiadają taki efekt zadają więcej obrażeń wraz z odpowiednio dobranymi przedmiotami. Skupiając się na budowaniu swojej postaci wokół tych typów obrażeń da wiele korzyści na dłuższą metę, zwłaszcza gdy dojdziesz do end game’owych instancji.
W grupie Assassin zajmuje rolę klasy zadającej duże obrażenia, która może z łatwością poradzić sobie ze słabymi przeciwnikami lub walcząc wspólnie z Kung Fu Masterem lub Blade Masterem może znacznie zredukować życie Bossa. Assassin musi uważać, aby nie przejąć aggro, ponieważ przejęcie uwagi (oraz obrażeń) przeciwnika pozostawia Assassina walczącego o przetrwanie i przez to zmniejsza jego efektywność.
Na arenie PvP, mocna strona Assassina jaką są dokładne ataki i sposób poruszania się daje mu dużą przewagę. Pomimo tego że zazwyczaj nie jest w stanie wykonać pełnego combo, które pomogłoby mu w każdej sytuacji PvE, zdyscyplinowany Assassin wie jak przejąć kontrolę w każdej sytuacji dzięki efektywnemu wykorzystywaniu Stealth (przechodzeniu w niewidzialność) i  zamieszaniu, lub po prostu wykorzystując nadarzającą się okazję.

Gram Assassinem, jest dosyć trudny, ale dla mnie bardzo przyjemny. Taki ninja. Nawet ma skill, że przykleja do pleców wybuchającą karteczkę (Naruto~).

BLADE MASTER
(Jin, Yun)

Spoiler :



Blade Master skupia się na zadawaniu dwóch typów obrażeń, powstałych z ognia lub piorunów. Nie wszystkie umiejętności wywołują obrażenia pochodzące od żywiołów, ale te które posiadają taki efekt zadają więcej obrażeń wraz z odpowiednio dobranymi przedmiotami. Skupiając się na budowaniu swojej postaci wokół tych typów obrażeń da wiele korzyści na dłuższą metę, zwłaszcza gdy dojdziesz do end game’owych instancji.
Wszechstronność Blade Master’ów jest również korzystna w party. Typową rolą dla Blade Mastera jest trzymanie bossa, gdy pozostali członkowie grupy wykonują pozostałe zadania. Blade Master przejmuje uwagę bossa przez rozpoczęcie bitwy z umiejętnościami ustawionymi na jak największe obrażenia, następnie przełącza się na bardziej defensywny zestaw umiejętności, dzięki czemu utrzyma uwagę przeciwnika.
W arenie PvP delikatne równoważenie i przełączanie postaw (Stance) jest wręcz niezbędne. Draw Stance i powiązane z nim umiejętności zapewniają dużą liczbę obrażeń; ale jeśli nie jesteś w stanie skutecznie reagować i blokować umiejętności przeciwnika, nie ważne jak duże obrażenia możesz zadać skoro stale jesteś unieruchomiony lub niezdolny do walki z powodu różnych efektów (np. powalenie, oszołomienie).

KUNG FU MASTER
(Jin, Gon, Yun)


Kung Fu Master skupia się na zadawaniu dwóch typów obrażeń: Ognia i Powierza. Nie wszystkie umiejętności wywołują obrażenia pochodzące od żywiołów, ale te które posiadają taki efekt zadają więcej obrażeń wraz z odpowiednio dobranymi przedmiotami. Skupienie się na budowaniu swojej postaci wokół tych typów obrażeń, na dłuższą metę da wiele korzyści, zwłaszcza gdy dojdziesz do end game’owych instancji.
Jeśli chodzi o grę w grupie, Kung Fu Master skupia się głównie na „trzymaniu” Bossa, ponieważ jest to jedna z dwóch klas, które potrafią generować aggro. To oznacza, że Kung Fu Master musi być w szczytowej formie, aby idealnie zgrać blokowanie ataków oraz uniki, a także łączyć swoje umiejętności w combo, dzięki któremu może utrzymać aggro. W związku z tym, że dużo umiejętności zadających największe obrażenia jest aktywowanych tylko w określonych warunkach, Kung Fu Master musi się dobrze zgrać ze swoją grupą, aby móc je wykorzystać. Wystarczy jedna mała pomyłka i Kung Fu Master może być chwilowo nieskuteczny.
W PvP Kung Fu Master musi rozumieć i przewidywać ruchy przeciwników, aby móc na nie zareagować w odpowiednim czasie. Przeciwdziałanie (countering) – zarówno przy użyciu umiejętności Counter, jak i samej taktyki – jest największą siłą Kung Fu Master’a. Tylko najlepsi Kung Fu Masterzy są w stanie wykorzystać siłę przeciwników przeciwko nim, przewidzieć ich ataki oraz ostatecznie przechytrzyć ich.


DESTROYER
(Gon)


Destroyerzy skupiają się na zadawaniu dwóch typów obrażeń: Ziemi oraz Ciemności. Nie wszystkie umiejętności wywołują obrażenia pochodzące od żywiołów, ale te które posiadają taki efekt zadają więcej obrażeń wraz z odpowiednio dobranymi przedmiotami. Dlatego warto budować swoją postać pod te dwa typy obrażeń, które na dłuższą metę dadzą wiele korzyści, zwłaszcza gdy dojdziesz do end game’owych instancji.
Destroyerzy lubią walczyć w pierwszej linii, ale ze względu na to, że ich generowanie aggro jest bardzo słabe, nie są w stanie utrzymać uwagi swoich przeciwników. Dlatego podczas walki w grupie, ich siła oraz wysoka odporność pomagają pozostałym członkom party – Destroyerzy ratują rannych sojuszników, chronią bezbronnych przed uszkodzeniem oraz mogą się wyspecjalizować w usuwaniu różnych dolegliwości z pozostałych członków party. Oprócz tego wyróżniają się tym, że mogą rozpocząć grupowe combo, dzięki któremu ich party osiągnie przewagę nad przeciwnikiem.
Na arenie PvP, dzięki kręceniu się Destroyerzy mogą uciec ze wszystkich prób zatrzymania ich w miejscu. Grając jako Destroyer zmuś swoich przeciwników do zużycia uników, następnie zmiażdż ich przy użyciu różnych stunów lub powaleń. Dzięki temu możesz przejąć całkowitą przewagę nad nimi, pozostawiając ich całkowicie bezbronnych. Skup się na zadawaniu krytycznych obrażeń i szybko wykończ ich przy użyciu szybkich oraz celnych uderzeń toporem.
FORCE MASTER
(Gon, Lyn, Yun)

Spoiler :



Force Master skupia się na zadawaniu obrażeń od ognia lub lodu, ale nie wszystkie umiejętności są ogniste lub lodowe. Przykładowo Force Master może przebić się przez obronę przeciwnika i przyciągnąć go do siebie przy użyciu Phantom Grip, dusząc go i trzymając w powietrzu zanim wyssie z niego jego życie, uderzy go uwolnioną energią lub powali go, wyrzucając przy tym na znaczną odległość.
Dzięki odpowiedniemu ekwipunkowi, umiejętności ogniste lub lodowe będą zadawały dużo więcej obrażeń. Dlatego budowanie swojej postaci pod te dwa typy obrażeń da Ci dużą przewagę, zwłaszcza gdy dotrzesz do end-game’owych instancji.
Jeśli chodzi o walkę w grupie, umiejętności obszarowe Force Master’a pomagają w szybkim eliminowaniu przeciwników, a nakładany przez niego debuff (Burn) pozwala na skuteczne redukowanie życia bossa, aż do zera. Natomiast przejście do Frost Mode Stance pozwala na odizolowanie i spowolnienie mniejszych mobów, które mogą zostać przywołane przez bossa. W przypadku, gdy aggro przejdzie z innego członka party na FM, może się zamienić w lód, przez co będzie niewrażliwy na obrażenia i niemożliwy do zaznaczenia – zanim się rozmrozi, aby uwolnić swoją moc.
Na Arenie PvP słabości Force Master’a stają się jeszcze bardziej widoczne. Ograniczona ilość ucieczek, wraz z długim cd tych umiejętności sprawia, że granie jako Force Master wymaga dużo więcej od gracza, niż zwykłe wybieranie kiedy korzystać z lodowych bądź ognistych umiejętności. Przedkładanie umiejętności, których można użyć natychmiast, wykonujących się z bardzo dużą prędkością oraz takich, które mogą przebić się przez obronę przeciwnika ponad umiejętności zadające dużą ilość obrażeń, może pomóc Force Masterowi stawić czoła pozostałym klasom.

SUMMONER
(Lyn)

Spoiler :



Z powodu ich silnej bliskości z naturą, umiejętności Summonera przyzywają żywioły ziemi i wiatru. Nie wszystkie umiejętności wywołująobrażenia pochodzące od żywiołów, ale te które posiadają taki efekt zadają więcej obrażeń wraz z odpowiednio dobranymi przedmiotami. Skupiając się na budowaniu swojej postaci wokół tych typów obrażeń da wiele korzyści na dłuższą metę, zwłaszcza gdy dojdziesz do end game’owych instancji.
Niektórzy mówią, że Summoner jest niezbędny w każdym party. Ich umiejętności defensywne mogą oddziaływać na pozostałych członków z grupy, pomagając ochronić ich przed uszkodzeniem. Oprócz tego jest jedyną klasą, która posiada umiejętności grupowego leczenia. Wraz ze swoim Familiar’em, Summoner może z łatwością poradzić sobie z dodatkowymi przeciwnikami, podczas gdy boss lub inny (główny) przeciwnik jest zajęty. Z drugiej strony, Familiar może pokazać fantastyczne zdolności defensywne. Doświadczony Summoner może bez najmniejszych problemów samodzielnie przejść przez grę, nawet w miejscach gdzie normalnie wymaganych jest więcej osób.
Jeśli chodzi o arenę PvP to bardzo kuszące jest wyspecjalizowanie się w zadawaniu czystych obrażeń, ale doświadczony przeciwnik będzie ciągle omijał Familiar’a, aby skupić się na Summonerze. Uniknij koto-strofy i skup się na umiejętnościach defensywnych.
Jeśli już na samym początku uda Ci się zmusić swoich przeciwników do zużycia uników, możesz ich bardzo szybko unieruchomić dzięki umiejętnościom utrudniającym poruszanie. Następnie uwolnij moc swojego Słonecznika, aby ich wykończyć – zostawiając ich krzyczących „chyba sobie ze mnie żartujesz!”.


BLADE DANCER
(Lyn)

Spoiler :



Blade Dancer skupia się na zadawaniu dwóch typów obrażeń: elektrycznych (Lightning) oraz wiatru (Wind). Jednak nie wszystkie umiejętności zadają dodatkowe obrażenia od żywiołów. Te które mają taką właściwość będą zadawać jeszcze więcej obrażeń z odpowiednio dobranymi przedmiotami. Jest to istotne dla Blade Dancera, ponieważ w odróżnieniu do Force Mastera nie posiada on jego wszechstronności. Co za tym idzie Blade Dancer musi wybrać czy chce się skupić na umiejętnościach zadających obrażenia z Ligthning, czy z Wind.
Grając w grupie, Blade Dancer jest bardzo solidnym dps’em oraz doskonale sobie radzi z szybkim eliminowaniem pojedynczych przeciwników. Jego zwrotność oraz szybkość jest również korzystna w sytuacjach, które wymagają bardzo szybkiej reakcji. Jeśli chodzi o zadania na czas Blade Dancer jest bardzo wartościowym członkiem party.
Na Arenie PvP Blade Dancer może zadać ogromne obrażenia, ale z drugiej strony jest ograniczony przez małą ilość życia. Należy pamiętać o tym, że ich zwrotność również posiada swoją cenę, którą jest zarządzanie Focus’em. Zarówno jego główna umiejętność obronna, jak i większość umiejętności atakujących kosztuje bardzo dużo Focus’u. Największym dylematem przed jakim staje Blade Dancer jest to czy zużyć swój Focus na obronę, czy na większe obrażenia. Ci, którym uda się odnaleźć balans pomiędzy obroną i atakiem mogą zdominować Arenę.


WARLOCK
(Jin, Lyn)

Na razie nie ma go na serwerach EU/NA, jednak są już dla niego itemy (tak jak itemy na 50lvl, gdzie 45 jest teraz max)

http://bladeandsoul.gamepedia.com/Warlock



Kreator Postaci

Może nie jest to Black Desert, ale da się tutaj fajnie pobawić. Jest dużo opcji zmiany ciała. Źrenice, kolor oczu, sporo fryzur (część z anime, można się pobawić w dopasowanie do bohaterów xD)

Jakiś pierwszy z brzegu filmik, ale ma 30 minut.

Więc trochę screenów porobiłam (:

Tak to wygląda po wybraniu rasy i klasy. Z lewej mamy opcje, które pozwalają nam zmienić otoczenie, z prawej zmieniamy postać.

Mamy do wyboru poza podstawowym, trzy inne scenerie. Taka dzienna:

Coś w stylu zachodzącego słońca

Nocna

Na tych trzech innych otoczeniach nie można zmieniać kąta padania światła i jego rodzaju, oraz porównywać do innych ras.

Istnieje opcja zapisu wyglądu postaci Heart

Wczytałam sobie moją postać (:

Można z lewej wybrać pozy

Jest 5 ubranek do założenia

Tutaj jest opcja zmiany światła i kąta jego padania.

Porównanie do (chyba) standardowego rozmiaru każdej rasy.

Z prawej, w pierwszej zakładce są presety, czyli gotowe postacie. Pierwsza zakładka jest na wszystkich screenach. Później wybieramy typ twarzy, kolor skóry i świecenie się twarzy oraz ciała, włosy i ich kolor, preset ciała.

Druga zakładka
Oczy, ich typ, kolor, źrenice, kolor białka (tego białego wokół tęczówki, można mieć szare, żółte, czarne itp) , typ brwi i ich kolor, jakieś makijaże, rzęsy, usta, dekoracje twarzy (blizny, pieprzyki, tatuaże i inne malunki).

W trzeciej jest coś w stylu rozkładu zmarszczek, na dole można je pogłębiać suwaczkami. No i dużo suwaczków do brwi, oczu, nosa, ust, kształtu twarzy

W czwartej suwaczki do zamiany ciała. Podzielone na tors, dolną część ciała i wysokość, oraz zmianę budowy (na grubą/chudą)

Inna wersja mojej postaci
[Obrazek: 5MR5tzBl.jpg]
[klik]

Mój Assassin
[Obrazek: ZpScAG2l.jpg]
[klik]

Przypałowy Summoner
[Obrazek: vqRmdLOl.jpg]
[klik]

[Obrazek: pVoNZKGl.jpg]
[klik]

Skille

Przypisane są do klawiszy, 1, 2, 3, 4, TAB, V, C, F, Z, X, Q, E. Dodatkowo unik do tyłu robi się podwójnym, szybkim kliknięciem S.
Do każdego klawisza przypisane jest po kilka skilli. Na Assassinie pod F mam 9 skilli, każdy jest efektem combo. Kiedy jestem niewidzialna, mam zupełnie inne skille. Jest to na początku dosyć trudne do ogarnięcia, ale jak ja dałam radę, to każdy da (: Punkty rozdajemy sami, chyba jest jeden na lvl, skille można rozwijać czasem w kilku ścieżkach.

Na przykład ten skill. Można go rozwinąć na trzy sposoby. Dwa z tych sposobów go zmieniają, dają mu podobne efekty, zmieniają combo, lub tworzą zupełnie nowego skilla (:

Statystyki w stylu hp, def, różnego rodzaju dmg rozdają się same.

Itemy

Na początku dostajemy z questów fioletowe itemki. Broń, naszyjnik, kolczyk i pierścionek. Te itemy mamy do samego końca gry (jak na razie chłopaki na 45 dalej je ulepszają). Do ulepszeń potrzebne są nam podane w opisie bronie/biżuteria. Najpierw wbija się do 5, później ulepsza znowu i do 10.

Jak widać, podana jest broń, której potrzebuję, oraz dodatkowo napisane jest, skąd ona wypada. Zawsze potrzebny jest dodatkowy itemek, lecą one z instancji, dostajemy z questów itp. Bronie, które dropimy są zablokowane, by użyć ich do ulepszenia, trzeba je odblokować takimi żółtymi karteczkami. Do podbijania poziomu można używać tych zablokowanych.
Bronie podczas bicia się psują (ja mam 56/100). Psują się też mocno podczas umierania. Można je naprawiać przy ognisku, takimi młotkami. Jednak młotki są na moim poziomie drogie, a zdobywa się ich jak dla mnie mało więc ja zawsze czekam, aż mi się broń zupełnie zepsuje, lub ma bardzo niski poziom.

Jako armor służy nam pizza (:

Zbieramy set, im więcej mamy części, tym lepsze daje nam staty. Białe i zielone lecą z mobków, niebieskie można zdobyć z kół fortuny (opisze później) lub kupuje się je za kamyczki zdobywane z questów. Fioletowe z instancji, ale podczas levelowania najlepsze są te z kół fortuny, na 28 i 36 lvl te kupione. Niepotrzebne niszczymy, wypadają albo złote proszki, które później będą do czegoś potrzebne, lub śmietki, które sprzedaje się u merchanta.

Outfity


Wygląd naszego stroju. Daje nam wygląd. Nie ma żadnych dodatkowych stat. Można je zdobywać z questów, czasem leci z mobków, część z instancji, niektóre dostępne są w item shopie (ale tam nie ma nic fajnego w klimacie gry). Dostępne są ciuszki na ciało, głowę, jakieś dodatkowe części na plecy, oraz rzeczy na twarz. Są też peruki (chyba jedna, w różnych kolorach).

Stroje dla facetów Jin, Gon i Yun są dosyć porównywalne, nie różnią się wcale, lub mają pozmieniane jakieś szczegóły. Podobnie jest z kobietami. Natomiast dla Lynów często stroje wyglądają zupełnie inaczej.

To jest mój assassin. Biegam sobie w takim obcisłym ciuszku i czapce. Wygląda spoko – dla mnie bardzo pasuje do klasy.


Oglądamy jak wygląda na innych rasach i ukazuje się nam Lyn. Mikser w oczy i te sprawy xD Nawet czapka jest inna…


Dungeony/Instancje

W większości przeznaczone są dla party 6-osobowego. Są również 4 osobowe. Można w nie wejść z świata, lub zapisać się przez lobby.

Z lewej mamy chat do szukania ludzi, oraz normalny chat. Z prawej wybieramy na ile osób chcemy go mieć, 4-osobowych jest malutko. Wybieramy jeden z dungeonów, jest nazwa ostaniego bossa, rekomendowany i wymagany level, drop. Zielone są łatwe, niebieskie trochę trudniejsze, fioletowe są oznaczone jako heroic.
Na instancję, które robiliśmy przy okazji expienia, są questy dzienne. Za część z nich są klucze, których może zabraknąć, jeśli ma się pecha. Można byłoby je zrobić samemu, ale teleporty na drugi koniec świata kosztują majątek (dopiero przed max lvl zdobywa się mityczny 1 GOLD. Więc jak się widzi 2 silvera za teleport na noob instancję, mając na 39 lvl 40 silvera, to o wiele łatwiej zapisać się przez lobby). Do czego zmierzam. Zapisując się na instacje, na 17lvl, można spotkać jakieś max lvl, przy czym nawet 25 lvl przejdzie ją bez większych problemów. Dlatego jest opcja wejścia w instancję bez czekania na 6 osób. Może to zrobić oczywiście lider.
Rano czeka się na 6 osób, około trzy minuty. W godzinach szczytu jest to chwilka (na instancję, z której lecą itemki potrzebne od 40 do 45 lvl czekałam 3 sekundy) (:
Z lobby przenosi nas do takiego pomieszczenia, gdzie stoi NPC z dziennym questem (chyba, że wzięliśmy go w obozie w okolicy instancji). Jest tam oczywiście portal do dunga (środek), sklep i bank (z lewej), ognisko (z prawej).


Jeszcze kilka słów o dropie. Na instację z reguły mamy quest dzienny (można robić jeden raz) – chyba, że nie dotarliśmy do niej z questami. Dodatkowo, na początku, lub przed bossem pojawia się dynamiczny quest. On jest zawsze. Wypada z niego skrzynka (często taka sama jak przy nagrodzie za dzienny), mamy w niej gwarantowane itemki, oraz szansę, że wypadnie nam coś jeszcze/coś innego. Nagrodę za niego trzeba odebrać w instancji, za ten dzienny przed instancją (można od razu, ale płaci się za dostarczenie nagrody przez gołębia o/) Z mobów/bossów wypadają itemy. Ich rollowanie polega na przebijaniu ceny z innymi graczami. Domyślnie jest 1 brąz. Można podbijać, do tylu, ile się ma kasy. Wygrywa osoba, która da najwięcej, a inne osoby spasują. Pieniążki, które on wydał, są też dzielone pomiędzy graczy. Żeby to lepiej opisać. Dzisiaj byłam na instancji, z której wypadł kostium. Dwie osoby zawzięcie się o niego biły, cena doszła do prawie 50 srebra (ja miałam tylko 38 xD). Osobie, która to wygrała, zabrało te pieniążki z ekwipunku i chyba rodzieliło je po równo między pozostałych graczy. W każdym razie wchodząc miałam 38s, wyszłam mając prawie 50 (: Później poszłam jeszcze raz i znowu się bili, tym razem ponad gold poszedł. Więc podwójny zysk. Nie dość, że szybciej się robi z max lvl, to jeszcze wpada trochę kaski, jak coś mocno chcą xD

PVP

Żeby się z kimś pobić, można zapisać się na areny. Do wyboru 1vs1, lub 3vs3. Są trzy tury, dwie wygrane to zwycięstwo. hp jest oczywiście zwiększone, mamy poziomy silver, gold itd. Niby jest wyrównane, ale im większy lvl, tym więcej skilli, więc jeśli trafia się na 45lvl, to od razu widać.

3vs3 jest dziwne i fajne. Ustala się kolejność, kto wchodzi pierwszy (lub daje się randomowo, jak nikt nie chce iść). Walki są 1vs1, można w każdej chwili się zmienić na inną osobę (2 razy), która jest następna w kolejce (oczywiście, jeśli mamy stuna, jesteśmy unieruchomieni itp., to nie można). Dodatkowo, każda osoba na 5 sekund może trzy razy wejść i pomóc (ma to jakiś cd). Jeśli się kogoś złapie, żeby zadać dmg, albo uratować naszego ziomeczka itp. Tutaj nie ma tur, wygrywa drużyna, która wszystkich zabije.



Tak to mniej więcej wygląda:
Spoiler: 1vs1
youtube]https://www.youtube.com/watch?v=muQpGOXYBUQ
Spoiler: 3vs3



Jest też możliwość bicia się w świecie. Są cztery rodzaje walczących frakcji, w tym jedna główna – Cerulean i Crimson. U NPC wybieramy jedną z nich, można ją później zmienić.
Dodatkowo trzy pozostałe dostaje się z questów, związane są z fabułą. Pokaże jak wyglądają na mojej postaci + na kolesiu, bo ciuszki mocno się różnią w zależności od płci.

Bamboo vs Blackram

[Obrazek: Xk3Y93Fl.jpg]
[klik]

[Obrazek: kDjzQ2El.jpg]
[klik]

[Obrazek: UU3DIe6l.jpg]
[klik]

[Obrazek: TE6PzINl.jpg]
[klik]

Stratus Emipre vs Tyrian Cultist
(Tyrian dropi z mobków, SE dostaje się z questa)

[Obrazek: BbOMj0ll.jpg]
[klik]

[Obrazek: 8lv4SxKl.jpg]
[klik]

[Obrazek: gWKD9Usl.jpg]
[klik]

[Obrazek: iKCygKxl.jpg]
[klik]

Skyhaven Resistance vs Talus Dominion
(Talus chyba też z mobków)

[Obrazek: WkSUHdkl.jpg]
[klik]

[Obrazek: ylOj6P3l.jpg]
[klik]

[Obrazek: w6ejERPl.jpg]
[klik]

[Obrazek: 4B98x97l.jpg]
[klik]

Cerulean i Crimson ma cztery rodzaje kostiumów.

Podstawowy

[Obrazek: f697nbgl.jpg]
[klik]

[Obrazek: L7DMTn5l.jpg]
[klik]

[Obrazek: C6KgTuNl.jpg]
[klik]

[Obrazek: q8T4LlVl.jpg]
[klik]

Oficer

[Obrazek: PiBiLdyl.jpg]
[klik]

[Obrazek: hgrAmFml.jpg]
[klik]

[Obrazek: 0crZWBrl.jpg]
[klik]

[Obrazek: wo4knjAl.jpg]
[klik]

Elite Initiate

[Obrazek: AmnzsQNl.jpg]
[klik]

[Obrazek: 9XdCGd0l.jpg]
[klik]

[Obrazek: DzeuJagl.jpg]
[klik]

[Obrazek: l29q0ewl.jpg]
[klik]

Elite

[Obrazek: 7LqjSAtl.jpg]
[klik]

[Obrazek: 2Yfz0rEl.jpg]
[klik]

[Obrazek: T4jr0erl.jpg]
[klik]

[Obrazek: ATPHSFtl.jpg]
[klik]

Przy kostiumach frakcyjnych jest napisane coś takiego, więc nosi się na własną odpowiedzialność (:

Nosząc taki kostium, możemy oczywiście zabijać graczy z przeciwnej frakcji. Możemy również wybijać NPC strażników. Są takie obozy z Cerulean i Crimson, tam można zabijać tych NPC, co 10 zabitego, pojawia się boss. Dostajemy za niego 2 tokeny (lub jeden, jeśli zadaliśmy mu mało dmg w ogóle ludzi), za które można kupić kostium oficera. Jak zdobyć dalsze, to jeszcze nie wiem (: Jednak liczy się to za wszystkie chanelle, więc jeśli ty na 2 ch zabijesz 9 NPC, a na jakimś 4 ktoś zabije 10, to on przyzwie bossa (tak się nam wydaje, nic pewnego i zbadanego).

Zabijając Bamboo można kupić za te tokeny z bossa taki fajny kostium:


Oraz inna wersja kolorystyczna:


Levelowanie


Nie jest jakieś super męczące, bierzemy questy, zabijamy mobki, chodzimy na dungeony, pvp. O end game nie moge się za bardzo powiedzieć, bo jak na razie Usi i Pszemek tylko wbili max lvl (chyba dzisiaj też dwie osoby dobiły), ale słuchając ich kwików przerażenia, stwierdzam, że jest fajny ;3

Gold

Na początku jest żałosny xD Na 38 lvl miałam jakieś 38 slivera (dokładnie nie pamiętam), ale musiałam kupić dwa itemki po 8 silvera, by wbić wyżej biżuterię. Ale na max lvl już mają po 10 golda, a questy dają po 40 silvera.
W sumie grając dzisiaj dotarłam do 99 silver i 40 brązu. Ale wbijałam biżuterię i broń, więc znowu jestem biedna. A wszystko dzięki 45lvl, które biły się o kostium (:

Koła Fortuny

Pojawiają się w niektórych obozach. Na jakimś 8-10lvl (gdzieś na samym początku), dwa na pustyni, następne w okolicy 40lvl, dalej nie wiem (: W okolicy jest boss, w zależności od zadanego mu dmg, dostajemy od 1 do chyba 4 kamyków, dodatkowo jeden można zyskać za dobicie. Wypadają każdej osobie, która zadała chociaż trochę dmg (jak się wpada na ostatnie 5%, to z reguły nic się nie dostaje). Tych kamyczków używamy do rollowania w kole fortuny. Można dostać 8, 5 i 3-pak pizzy. Oczywiście z losowymi kawałkami. Skrzynkę, z której wypada broń (często potrzebna do ulepszenia), wypada dla każdej klasy po otwarciu, więc potrzeba dodatkowego szczęścia. Wypada kostium, często jest możliwość zyskania czegoś na głowę, lub – już rzadziej, czegoś na plecy. Z niektórych biżuteria wypada. Nad kołem jest zawsze ikonka itemu, którego potrzebujemy do kręcenia. Kręcenie ma cd, jakieś 5 sekund, może kręcić tylko jedna osoba.


Mini-Gra


Nagroda za codzienne logowanie się. Taka była przez ostatni miesiąc:


Można dwa razy rollować, od 1-6, w odstępie godziny. Jako jedynej z naszej grupy udało mi się, ostatnim rollem (w środę rano, jeszcze przed wyłączeniem serwerów) zdobyć max i kostium. A gram od dwóch tygodni? Ludzie pisali na twitterze i reddicie, że grali od początku i im się nie udało, huheuehue. Po drodze oczywiście były do zgarnięcia różne fajne itemki.

Obecna mini-gra wygląda tak:


Tutaj zataczać będzie się koło i otrzymywać tylko te itemki, z pola na którym się zatrzymaliśmy. W poprzedniej otrzymywało się wszystkie, po których przeszliśmy.

Kostium wyglądał tak (w obecnej mini-grze nie ma nagrody głównej) i prawdopodobnie nie będzie się go dało już zdobyć.


Umieranie/Wskrzeszanie


Kiedy umrzemy, przez 80 sekund możemy się czołgać, nie agrując mobów. Później klikamy 1 i nasz postać medytuje przez kilkanaście sekund (pomoc innych graczy skraca ten czas). Jednak jeśli umrze się nam podczas bicia bossa z innymi ludźmi, to może od nas uderzyć i wtedy nic z naszego czołgania się. Wstajemy w najbliższym obozie. Medytacja podnosi nas na 70% hp, wstanie w obozie (przez klik 4) na pełnym. Na 2 chyba prosi się innych graczy z okolicy o pomoc, a na 3, na pvp można się poddać i podnosi nas w obozie, z ściągniętym ubrankiem.
Inni gracze mogą nas jeszcze podnieść, kiedy odczołganie zawiedzie, lub zginiemy w jakimś aoe.

Konto Premium


Dzisiaj chciałam kupić. Zapłaciłam 20 euro za NCoiny, ale stwierdziłam, że najpierw poszukam, co dokładnie daje.
http://www.bladeandsoul.com/uk/news/premium-membership/
Okazuje się, że wbija się jakieś rangi w zależności od wydanych NCoinów – ja miałbym 2. To byłoby tak bardzo nieopłacalne. Rzeczy, które mocno ułatwiają grę i tak nie ma. Bardziej mnie interesował exp, gold, dodatkowe sloty itp. (:

Minusy


Boli to, że maile w grze można wysyłać dopiero po wydaniu waluty z item shopu. Niby coś z gry da się na nią wymienić, ale nie orientuje się, czy tak jest naprawdę. Ja kupiłam za 20zł dodatkowy slot na postać, więc mogę je wysyłać (plus dzisiaj chciałam to premium, ale wydałam na inne rzeczy). Jednak jeśli ktoś nie wydaje kasy na gry, to może mu to czasem utrudnić życie.

Denerwuje też global, bo niedawno widać było same boty, które spamowały sprzedażą golda. Poza tym, jest dużo spamu związanego z szukaniem instancji (ale to pewnie da się ukryć na ogólnym i mieć tylko w jendej zakładce). W każdym razie, chyb lepiej idzie im banowanie, bo Pszemek już jakieś informacje wyłapywał, gdy ktoś o coś zapytał, a my też tego nie wiedzieliśmy. Ja mogłabym go mieć wyłączony, bo zupełnie ignoruje.

Dla kogoś minusem może być przydzielanie klas do ras. Dla mnie nie jest, uważam to wręcz za duży plus (:

~~~~~~~

Nie wiem o tej grze wszystkiego. Mogłam się gdzieś pomylić, napisać nieprawdę, coś pomieszać. Jeśli tak się stało, to bardzo za to przepraszam. Postaram się później zedytować niektóre domysły, jeśli dowiem się, jak to naprawdę wygląda.

~~~~~~~

Chyba opisałam wszystko. Wątpię, by ktoś się tym zainteresował, ale jak coś, to mamy 6 osób, z czego 5 nerdzi regularnie (jedna nam przez pracę i życie chwilowo odpadła). Gramy na EU, na serwerze Starfall Crater. Siedzimy na TSie Usiego, adresy są podane w TSowym temacie. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania (:

[Obrazek: rn4Q8xO.gif]

Czy głód to ludzka sprawka?
12.02.2016 03:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Redrey Online
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 2,192
Dołączył: 26.03.2009
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #2
RE: Blade & Soul
Mam Gona Force Mastera na 6lv, tyle że na innym serwerze ; . Gra jest przejebana jak na MMO. Nie mam z kim grać więc po wbiciu 6lv szybko się znudziłem. Ale kreator postaci jest cudowny (jest nawet opcja zrobienia postaci z Mangekyo Sharinganem) siedziałem w nim chyba z 2 godziny oglądając wszystko co się da. Graficznie gra miażdży, gameplayowo zresztą też. Bardzo mi się podoba motyw, trochę a;la Overwatch, że żeby zapodać jakiś konkretny atak, to trzeba najpierw naładować niebieskie kulki pozwalające na wykorzystanie lepszych umiejek. To co mnie w tej grze jeszcze bardzo oczarowało to PvP. Można powiedzieć, że gra właściwie na tym stoi. Co prawda nie próbowałem sam, ale widziałem filmiki. System ligowy niczym z lola, czyli bronze, silver, gold itd. sprawia że ludzie wręcz spamują te areny i to jest fajne. Bardzo lubię też w MMO motyw personal story, ten w tej grze zapowiada się obiecująco. Ja mimo, że wielu MMO próbowałem to do fanów tego gatunku nie należę i w żadnym full levela nie dobiłem bo mi się nudziły. To tą grę polecam. Jest to drugie MMO po Guild Wars 2, które uważam za naprawdę wartę uwagi.

PS. To szybowanie jest tak zajebiste, że tylko szukam wysokich skał z których można się udać w długi lot Tongue W początkowej instacji samouczkowo-fabularnej, gdy biegłem do tej jaskimi, stwierdziłem, że poszybuję z tego mostu xD. Trochę poleciałem, ale później postać mi umarła i wywaliło gierkę XD.

PS2. Póki co maniacze w Smite, ale jak mi przejdzie to bardzo możliwe, że wrócę właśnie do B&S.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.02.2016 12:58 przez Redrey.)
12.02.2016 12:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Weather Online
Shichibukai
Pirat

*
Liczba postów: 1,248
Dołączył: 28.04.2009
Skąd: Kraków
Poziom ostrzeżeń: 20%
Post: #3
RE: Blade & Soul
BaS widziałem na filmiku od reviewera na stronie Nostalgia critica, dość ciekawie tam to wyglądało, ale nie poruszył takich elementów jak np. rozwalone miasto, wypełnione potworami. Nie powiem, zaintrygowało mnie to. Chyba spróbuje trochę w to popykać, spędzę trochę czasu na tworzeniu seksownej kobiety by móc gapić się na jej tyłek w grHAHAHAHAHAHAHAHA, oooh, uuuf..Nie.... Nie dałem rady, powiedzieć tego z powagą XD. Ogólnie ma ta gra nutkę sztuk walk w sobie, to dodatkowo mnie ciągnie gdyż poprzednie martial arts mmo jakie obczajałem, mnie szybko nudziły. Pewnie se zrobię Gona kung fu miszcza, ewentualnie niszczyciela.

[Obrazek: a5d45uF.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.02.2016 13:07 przez Weather.)
12.02.2016 13:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Filemon Online

Łowca Piratów

*
Liczba postów: 2,432
Dołączył: 29.07.2011
Skąd: Velika
Poziom ostrzeżeń: 10%
Post: #4
RE: Blade & Soul
Redrey napisał(a):jest nawet opcja zrobienia postaci z Mangekyo Sharinganem

Właśnie mój Assassin ma. Nie mogłam się powstrzymać (:
[Obrazek: rGV4Ityt.jpg] [Obrazek: b49xCZkt.jpg]

Redrey napisał(a):Nie mam z kim grać więc po wbiciu 6lv szybko się znudziłem.
Jeśli jesteś przyzwyczajony do gry z ludźmi, to dobrze Cię rozumiem. Ja na przykład lubię grać sama, ale w niektóre MMO jest ciężko (chociażby Tera, gdzie zrobienie najtrudniejszej instancji z randomami było prawie niemożliwe). Tutaj nie jest źle, ale grając w 6 osób, po prostu leci się przez świat (:

Redrey napisał(a):Bardzo mi się podoba motyw, trochę a;la Overwatch, że żeby zapodać jakiś konkretny atak, to trzeba najpierw naładować niebieskie kulki pozwalające na wykorzystanie lepszych umiejek.

To mana, tylko w postaci kulek (: Trzeba nauczyć się tak grać, by zawsze ją mieć. Mi to średnio wychodzi, szczególnie na PVP. Odnawia się z reguły przez auto-ataki, albo z czasem (na Assassinie dodatkowo rzucanie shurikenami zaliczane jest jako dystansowy auto-atak).

Redrey napisał(a):To szybowanie jest tak zajebiste, że tylko szukam wysokich skał z których można się udać w długi lot
Też je uwielbiam Heart Jak kończy mi się sprint, to szybuje chociażby te kilka metrów, bo wolę to, od normalnego chodzenia (:
Dzięki temu mogą też dawać questy na jakichś skałkach, domach itp. Jak idziemy do znacznika na mapie i nic w tym miejscu nie ma, to warto się rozejrzeć, czy na coś nie da się wskoczyć (:

Redrey napisał(a):Póki co maniacze w Smite, ale jak mi przejdzie to bardzo możliwe, że wrócę właśnie do B&S.
Moja blondi jeszcze nie ruszona, ale pewnie za niedługo nią trochę pogram. W każdym razie, jak coś, to mogę pomagać~

Weather napisał(a):ale nie poruszył takich elementów jak np. rozwalone miasto, wypełnione potworami.

Dzisiaj robiłam questy, wchodzę do jednoosobowej instancji - często trzeba do nich iść z głównym questem, a później zamieniają się już w normalne instancje (zapisywać można się oczywiście normalnie). Był jakiś filmik, nie będę zdradzać co się stało, wychodzę, cała LOKACJA była tylko dla mnie. Wszytko ciemne, zniszczone, jakieś nowe mobki (:

Weather napisał(a):Pewnie se zrobię Gona kung fu miszcza, ewentualnie niszczyciela.

Tylko nie rób za dużego, jeśli chcesz się bawić w PVP ;3

[Obrazek: rn4Q8xO.gif]

Czy głód to ludzka sprawka?
12.02.2016 18:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Rika Offline
Kotałka :3
Wanted Team

*
Liczba postów: 829
Dołączył: 01.07.2013
Skąd: Piotrków Trybunalski
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #5
RE: Blade & Soul
Ja chętnie zacznę grać, ale dopiero w niedzielę wieczorem będę mogła wystartować Tongue

[Obrazek: 7T84wUg.jpg]
12.02.2016 20:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Filemon Online

Łowca Piratów

*
Liczba postów: 2,432
Dołączył: 29.07.2011
Skąd: Velika
Poziom ostrzeżeń: 10%
Post: #6
RE: Blade & Soul
Super Heart

Jeśli będę mogła, to chętnie z Tobą trochę pogram.

Jak coś, to zalecam pobranie trochę szybciej, ma jakieś 26GB~

[Obrazek: rn4Q8xO.gif]

Czy głód to ludzka sprawka?
13.02.2016 02:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Rika Offline
Kotałka :3
Wanted Team

*
Liczba postów: 829
Dołączył: 01.07.2013
Skąd: Piotrków Trybunalski
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #7
RE: Blade & Soul
Mam takiego neta, że pobieranie to najmniejszy problem Tongue

[Obrazek: 7T84wUg.jpg]
13.02.2016 14:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
KuroWolf Offline
Pirat
Pirat

*
Liczba postów: 204
Dołączył: 22.03.2014
Skąd: Szczecinek/Poznań
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #8
RE: Blade & Soul
Zobaczymy, jak to pójdzie, ale chyba w poniedziałek, zacznę pogrywać Smile Patrząc po filmików, to strasznie przypomina mi to Aiona, w którego kiedyś uwielbiałem grać Big Grin

[Obrazek: 5nIGWQ4.jpg]
14.02.2016 14:23
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Rika Offline
Kotałka :3
Wanted Team

*
Liczba postów: 829
Dołączył: 01.07.2013
Skąd: Piotrków Trybunalski
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #9
RE: Blade & Soul
Melduję, że postać już zrobiona Big Grin Gon - Force Master :3
Szukajcie mnie pod nickiem Aryuuna (niestety wszystko z Riką-bez cyferek było zajęte ;_; )

Kuro, ja też kochałam Aiona Heart

[Obrazek: 7T84wUg.jpg]
15.02.2016 21:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Filemon Online

Łowca Piratów

*
Liczba postów: 2,432
Dołączył: 29.07.2011
Skąd: Velika
Poziom ostrzeżeń: 10%
Post: #10
RE: Blade & Soul
Nicki są chyba międzyserwerowe, więc z nimi jest ogromny problem :C

Spróbuję Cię dodać za niedługo do znajomych, bo tutaj dodaje się konto, nie postacie (:

[Obrazek: rn4Q8xO.gif]

Czy głód to ludzka sprawka?
15.02.2016 23:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Odpowiedz 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Wymiana
One Piece Vampirciowo Fairy Tail Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!

Kontakt | One Piece Nakama | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa Nakama