Aktualny czas: 25.11.2017, 00:05 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy Japończycy są ksenofobiczni
Autor Wiadomość
Laghnarr
Unregistered

Czy Japończycy są ksenofobiczni
Witam was.
Jakiś czas temu trafiłem na wypowiedzi polskiego imigranta mieszkającego w Japonii. Napisał on, że Japonia to ciekawy kraj, który ma swoje wady i zalety.
Jako jedną z tych wad opisał ksenofobiczność Japończyków i skrytą niechęć tubylców do obcokrajowców przebywających na stałe w Japonii.
Wydaje mi się, że to prawda, chociażby w pewnym stopniu - niemniej moja opinia nie jest niestety empiryczna i pochodzi tylko i wyłącznie z obserwacji wypowiedzi na temat Japonii - często powraca ta kwestia: niechęć do obcokrajowców.

Nie byłem nigdy w Japonii i w najbliższym czasie raczej nie będę. Nie znam się na Japonii i nie będę udawał, że wiem o niej chociażby "niewiele". Interesuje mnie ta sprawa, bo czytałem już wcześniej opinie internatutów odwiedząjących Kraj Kwitnącej Wyspy, że Japończycy to dość skryty naród (jeśli nie mówić fałszywy [zaznaczam: to nie są moje słowe]) i te dwie kwestie według mnie pasowałyby do siebie jak ulał.
Ale może ktoś z was był dłużej w Japonii i może się wypowiedzieć trochę bardziej na ten temat tym samym rozwiewając moje wątpliwości?
02.01.2015 22:39
Odpowiedz cytując ten post Return to top
Ponury Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 2,875
Poziom ostrzeżeń: 0%
RE: Czy Japończycy są ksenofobiczni
Z tego co się orientuje to historia Japonii może być odpowiedzią na to pytanie.
Kiedyś ten kraj był zamknięty na obcokrajowców. Nie mówiąc już o dwóch bombach atomowych zrzuconych na Japonię w czasie II WŚ. Do tego Japończycy są dosyć... specyficzni.

[Obrazek: Nowy_obraz_mapy_bitowej.jpg]
WYBIERZ WARTOŚCIOWE FRANKY!!!
02.01.2015 22:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
xav92 Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 1,897