Aktualny czas: 20.08.2017, 23:10 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Wstępne wyniki II edycji Rywalizacji Załogowych podane!
Na razie na prowadzeniu Soge, ale jest jeszcze dużo czasu
i nic nie jest przesądzone! Wygrać może każdy!
----> Dotychczasowe Punkty <----
Odpowiedz 
Dla znawców gitar.
Autor Wiadomość
Dragonfly Offline
I Oficer
Pirat

*
Liczba postów: 411
Poziom ostrzeżeń: 0%
Dla znawców gitar.
Zakładam temat bo zamierzam kupić gitarę, używaną, od kogoś. Jest to gitara klasyczna i jej cena wchodzi akurat w mój budżet. I teraz tak, jestem początkującym, wgle się nie znającym na gitarach, zielonym amatorem, który chce zacząć grać na klasyku a potem przesiąść się na gitarę rockową a mój dylemat polega na tym, że mimo tego iż mogę zobaczyć gitarę na własne oczy i ją wypróbować, to nie będę wiedział czy gra dobrze czy nie i pewnie się skończy, że kupię jakieś badziewie... No nic, informacje jakie dostałem od gościa na temat gitary to, że jest to: Eos Guitar model 010 A141 - 1, kupiona dwa lata temu. Tyle, że jak szukam czegoś takiego w googla, to mi wyskakują jakieś filmiki z kwartetami... Dlatego jestem w kropce, bo nie mogę przeczytać, czy gitara była by dobra dla początkującego i ile by przetrwała w moich łapskach. Dlatego zwracam się do was o pomoc. Czy taka gitara byłaby dobra dla początkującego? Czy ma dobre brzmienie? itp. itd.

PS: Gościu mówi, że jej dużo nie używał i że ma tylko kilka rysek na tyle.
PS2: Gitara kosztuje: 12.500 kr. czyli na Polskie to będzie: 331,09 PLN (Przeliczyłem kalkulatorem walutowym, więc jest to kwota "około")
PS3: Jeżeli sądzicie, ze jest to dużo jak na używaną gitarę, to chce to tylko przyrównać do mojego kieszonkowego. Dostaję 5.000 na miesiąc, więc dla mnie nie jest to dużo Tongue. Aha i dzięki z góry za pomoc Big Grin

[Obrazek: lw0y.png]

Dla niewiedzących: Kiedyś zwałem się Carsis
10.04.2013 13:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
fuszioms Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 3,568