Aktualny czas: 25.11.2017, 00:17 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EURO 2012
Autor Wiadomość
Nami Offline
Chrupkozaur
Redakcja Ohara

*
Liczba postów: 3,147
Poziom ostrzeżeń: 0%
EURO 2012
Na wstępie zaznaczę, że nie znam się na piłce nożnej i niezbyt mnie ona interesuje. Za to już nieco bardziej mnie interesuje to, co wokół EURO się dzieje. Poczynając od A4 idąc poprzez mapę Polski, którą zaprezentowała UEFA (śmiech na sali swoją drogą), a kończąc rozgrywkach stadionowych, które niedługo się zaczną. Cóż, same one mnie nie interesują, za to pewnie niektórych z was tak. Swoją drogą wybieracie się? Będziecie oglądać? Macie jakiekolwiek nadzieje na zwycięstwo Polski lub pokazanie się jej z dobrej strony? Ja na wszystkie pytania odpowiadam: Nie.

Ciekawi mnie swoją drogą, ile będzie zamieszek, buntów, strajków, utrudnień - jak wyjdziemy w oczachcałego świata? Jako biedny, ubogi naród domagający się swojego od okradającej ich władzy, czy jako zwykły plebs, pałający się chamstwem, przemocą i nieucywilizowany?

Kolejna afera i strajk przed nami, otóż ponoć budowlańcy ze stadionu warszawskiego nie otrzymali jeszcze zapłaty.

link do artykuły: http://www.sfora.pl/Zablokuja-Stadion-Na...uro-a44142

Tak wiem, nie ma co podpierać się SFORĄ, bo to szmatławiec, ale myślę, że nie kłamią w tej sprawie.
Jeśli sami macie jakieś linki lub własne wyrobione zdanie na temat całego EURO, podzielcie się w nim, podyskutujmy o tym jak to widzimy, co uważamy na ten temat. W końcu to miała być wielka szansa dla Polski... a co z tego będzie?

[Obrazek: 80Y7spE.jpg]
04.06.2012 13:22
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Stepi Offline
I Oficer
Pirat

*
Liczba postów: 484
RE: EURO 2012
Nami napisał(a):czy jako zwykły plebs, pałający się chamstwem, przemocą i nieucywilizowany?
Polecam przestać czytać fakt i wyborczą Wink

[Obrazek: monkey.png]
06.06.2012 12:31