Aktualny czas: 19.11.2017, 19:32 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Z mniejszym ale wciąż poślizgiem przedstawiamy: Rozdział 884 PL
Odpowiedz 
FanFiction, którego przeznaczeniem było pozostać bez tytułu.
Autor Wiadomość
Jaquelle Offline
Gość
Pirat

*
Liczba postów: 2
Poziom ostrzeżeń: 0%
FanFiction, którego przeznaczeniem było pozostać bez tytułu.
Na początek, to mój pierwszy post na tym forum, także witam wszystkich forumowiczów. Heart
Przyznam, że wiele czasu zajęło mi zabranie się do napisania opowiadania w uniwersum One Piece. Zawsze miałam coś bardziej interesującego do roboty, jak wciąganie odcinków tego wspaniałego Anime. Nieważne. Jeżeli ktoś zacznie to czytać, niech wie jedno: jestem amatorką i nadal się uczę. Mogę popełniać błędy, może pojawić się coś nielogicznego. Dlatego proszę w komentarzach o krytykę, abym mogła się dalej rozwinąć.
Opowieść może w przyszłości zawierać brutalne wątki, jednak spokojnie mogą ją czytać osoby niepełnoletnie. Mam nadzieję, że nie zniszczę nikomu psychiki swoimi "wspaniałymi pomysłami'.

Rozdział Pierwszy:

Grand Line. Ponoć najniebezpieczniejszy ocean. Miejsce, w którym piraci uparcie gonią za swoimi marzeniami. Będąc w gotowości do poświęcenia wszystkiego. To tutaj, panujący na morzach bandyci, przekonują się o różnicach pomiędzy nimi, a przeciwnikami. Prawdziwe cele, lojalność – to właśnie w tym miejscu, pod wpływem chwili, ludzie dowiadują się, kto jest ich sojusznikiem, a kto wrogiem. Grand Line jest w końcu turniejem.. Nie każdemu dane będzie dojść na koniec i zgarnąć nagrodę. Jedni odpadną na starcie, inni w połowie, a kolejni stracą cenne życie na sam koniec.