Aktualny czas: 22.09.2018, 21:34 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Odpowiedz 
Jump Force
Autor Wiadomość
Redrey Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 2,212
Dołączył: 26.03.2009
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #1
Jump Force




Kurde jak dla mnie jeśli ta gra będzie wykonana na najwyższym poziomie to jest to tytuł, który może zdetronizować cały rynek bijatyk. Od zawsze wiedziałem, że wrzucenie wszystkich animców do jednego worka w przypadku gry komputerowej to pomysł genialny. Co prawda marzyłem o MOBIe ale bijatyka też mnie satysfakcjonuje. Dziwne że dopiero teraz na to wpadli. Przecież popularność mugenów, modów do Warcrafta czy SC2 z motywami anime jest zabójcza i od dawna było wiadomo że to murowany sukces. Dowiedli tego chińczycy tworząc 300 Heroes (już nie istniejąca ze względu na prawa autorskie kopia lola z postaciami z różnych anime filmów itd.) na punkcie, którego oszalał cały kraj. Kurde odkąd wpadłem na ten trailer to dla mnie jest to gra numer 1 na liście must have. A jak zobaczyłęm Hisokę i Gona to po prostu nogi się pode mną z radości ugięły.
Najlepsze jest to, że ta gra ma potencjalnie nieskończoną możliwość rozwoju i wydawania DLC, to jebana żyła złota dla developerów. A co wy sądzicie?

25.08.2018 13:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Trace Offline
Kapitan
Pirat

*
Liczba postów: 610
Dołączył: 16.05.2013
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 50%
Post: #2
RE: Jump Force
Redrey napisał(a):Dziwne że dopiero teraz na to wpadli
J-Stars Victory VS, Jump Super Stars, Jump Ultimate Stars i jeszcze kilka innych.
25.08.2018 13:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Redrey Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 2,212
Dołączył: 26.03.2009
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #3
RE: Jump Force
J-Stars wygląda miodnie, trzeba to sprawdzić. Jednak Jump Force prezentuje się o niebo lepiej.

(25.08.2018 13:53 )Trace napisał(a):  
Redrey napisał(a):Dziwne że dopiero teraz na to wpadli
jeszcze kilka innych.

Takich gierek nigdy za wiele, jak znasz inne to zarzuć wszystko co kojarzysz, tylko bez pikselowego crapu i niszowych platform.

25.08.2018 14:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Szczery Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 4,887
Dołączył: 11.06.2010
Skąd: brać na to pieniądze?
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #4
RE: Jump Force
Już na ps2 grałem w taką grę, w której naparzałeś się postaciani z Dragon Balla, One Piece i Naruto. Więc Trace ma rację, pomysł jest daleki od bycia nowością. Ale całkiem inną rozmową jest jakość wykonania. D.O.N. za dobry nie był i pewnie Jump Force pozamiata tak, jak tamtemu się nie udało.

[Obrazek: zbojcerzemaszeruja_kopia3.jpg]

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.08.2018 19:26 przez Szczery.)
25.08.2018 19:07
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
SLAWO89 Offline
Drań
Załoga Nakama

*
Liczba postów: 890
Dołączył: 31.03.2009
Skąd: Pyskowice
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #5
RE: Jump Force
Graficznie to kozacko wygląda Big Grin nie grałem jeszcze w tego typu bijatykę i jak będzie na ps4 to na pewno kupię Big Grin
26.08.2018 09:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Eikichi Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 2,134
Dołączył: 31.07.2011
Skąd: San Escobar
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #6
RE: Jump Force
Wygląda zarąbiście, jak ktoś będzie to miał to chętnie u niego w to pokaleczę.

[Obrazek: sygnajpg_qnexeaw.jpg]
26.08.2018 09:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Komimasa Offline
Ślimaczek
Admirał Floty

*
Liczba postów: 5,692
Dołączył: 26.03.2009
Skąd: Poznań/ Bełchatów
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #7
RE: Jump Force
Faktycznie, takie połączenia już były, mało tego, Nintendo jest pod tym względem bardzo dobrze znane za sprawą swojego Smash Bros, tyle że tam znajdziesz tylko postacie z Nintendo własnie, więc dla nas, użytkowników zachodniego rynku, nie ma tam za bardzo nic ciekawego.

Co do Dona, cóż, kiedyś w to grałem, trochę, tak dla zasady, dla zabawy, ale gra miała słabą regrywalność. Po prostu było to wszystkie takie mdławe, mało angażujące. Smash Bros jak dla mnie cierpi na te same rzeczy, tylko jest to lepiej dopracowane.

Rynek bijatyk z anime to jest wyciąganie pieniędzy z portfela fanów, dając im mało satysfakcjonujący produkt. Co prawda jest pod tym względem coraz lepiej, bo i One Piece pokazało klasę, Naruto nieźle się trzyma no i DB pozamiatało wszystkich, ale to jest jednak co innego, bo tam powoli Bandai dochodził do tego. Niby ma teraz tę wiedzę, ale tutaj mamy do czynienia z połączonymi seriami. W dodatku w 3D co bijatyką średnio wychodzi na dobre. One Piece tutaj ma ciekawy system linkerów, które sprawiają, że jest tam co poćwiczyć, co pograć ale tak to niestety gry cechujące się 3D z anime, cierpią na to, że po pierwsze wali się mocą na oślep, ciężej trafić, po drugie przeciwnik lata nam po arenie i częściej dochodzi do takiego bawienia się w kotka i myszkę. Okej w Injustice 2 mamy postaci, które np trzmają dystans i jest to wręcz wpisane w ich styl walki, ale w 2D to zupełnie inna rozmowa. Rozumiem, że w 3D też to może działać, ale na pewno jest to słabsze od strony technicznej.






A co tutaj mamy? Mamy na pewno potwierdzenie świetnie wyglądających plansz. Do tego są przynajmniej dwupoziomowe. Można kogoś zrzucić gdzieś, czy przekopać i mamy inną scenerię. Prym w tym wiedzie póki co Doa, ale stało się to dość popularne i ja osobiście bardzo to lubię. Poza tym mamy świetne modele 3D postaci. Naprawdę widać dużą dbałość o szczegóły. Zresztą nie tylko postaci, ciosy wyglądają ekstra, efekty też. Wszystkie te ataki specjalne również robią piorunujące wrażenie.

Pytanie jak będzie to wyglądało od strony mechanicznej, samego systemu walki. Jak zostanie to rozegrane w tagu, bo jak widać walki są 3 VS 3. Już teraz widać, że robiąc jakieś comb, może wbić druga postać i combo wydłużyć, pytanie jednak, czy są to specjalne momenty, czy można w każdej chwili wlecieć. No i czy postacie robią za tzw. support za czym nie przepadam, choć w Db jest to świetnie wykorzystane, bo pomaga przedłużać combosy. Co jednak dużo ciekawsze, ma być dla całej trójki jeden pasek życia. Z tym wiążą się moje obawy, bo mało to zmusza, do zmiany postaci, osobiście wolę, jak trzeba postaciom podobierać pasek żyć, no ale zobaczymy. Tutaj obawy mam też co do tego zabiegu, że właśnie po jakichś mega ciosach, filmikach zapewne, wymusza się zmianę postaci, a wymuszenie zmiany to nic przyjemnego.

Postaci ma być dużo, że gra jest tworzona na 50 lecie Jumpa i jest w systemie 3 VS 3, co sprawia, że mimo hypu, mam pewne obawy, bo to może zwiastować właśnie małą ilość ciosów, przez co grywalność będzie się opierała na różnorodności postaci, a nie tędy droga. Ostatecznie może grać się nimi podobnie i może zawiać nudą przez to. Jednak tutaj twórcy wypowiadają się, że będzie różnorodny gameplay, czyli w jakiś sposób tymi postaciami powinno grać się inaczej. Jeśli nie każdą z osobna, to przynajmniej powinny być jakieś grupy, to napawa optymizmem. Powiedział też, że gra będzie skierowana do casualowego grania, że nie celują w graczy e-sport. Tutaj nie wiem co o tym myśleć. Niby DB też jest taki, no bo mamy kombinacje 4 trójkątów czy inne banialuki, z drugiej strony każdą moc tam robi się jak w bijatykach 2D i nastręcza to problemów casualowemu graczowi. To jest jednak 3D i pewnie zrobią to na zasadzie dwóch przycisków, trochę szkoda. Oby była opcja jak w Marvelu Vs Capcon, że można robić standardowo a można wcisnąć dwa przyciski i mamy auto. W każdym razie też było coś powiedziane, że osoby, które będą chciały powiedzmy przysiąść, coś więcej wycisnąć, będą miały taką sposobność i można coś tam potrenować. Ten element jest dla mnie najciekawszy, bo to stanowi o tym, jak soczysta jest bijatyka.

Było też tam gadanie o Story Mode, że to wyzwanie stworzyć dialog pomiędzy tymi postaciami, wyjaśnić, czemu znaleźli się na Namek itd, ale to mnie niespecjalnie interesuje. Już bardziej fakt, że ma być trzech liderów: Goku, Luffy i Naruto i nasz avatar dość mocno scustomizowany, może podążać za którymś z nich.

No ale mnie najbardziej interesuje mechanika i kto się pojawi i tu przyznaje, że Rukia zrobiła na mnie naprawdę dobre wrażenie. To samo zresztą Czarnobrody.
Fajnie też, że facet spytał o zapomniane już Yu Yu Hakusho. No i też o Academię, ale to mnie tam ziębi.

Co do wydawania DLC, zgodzę się z tym i tak na pewno będzie, bo rynek gier zdecydowanie poszedł w tę stronę, co była irytujące (patrz Tira jako DLC do przedpremierowych egzemplarzy gry Soula). Ja DLC lubię, ale wtedy jeśli właśnie robią już po wyjściu gry dodatkowe postacie, by podtrzymać życie gry, dodać powiew świeżości, to propsuję, bo mam wybór, chcę taką postać albo nie, ale systemu "kup teraz, albo nie będziesz grał tą postacią" nie cierpię. No ale DLC może tutaj boleć jeszcze w inną stronę, oby tak nie było. Mianowicie każdy wie, że sezon passy bardziej się opłacają, czyli kupowanie całej paczki postaci, zamiast pojedynczego kupowiania. I teraz jeśli będą robić paczki tematyczne, typu "Bleach" no to spoko, ale nie chciałbym paczek mieszanych, bo wtedy bym musiał albo kupować pojedyncze postacie, a więc musiałbym mieć naprawdę na nie duży hype, albo rezygnować, bo finansowo się to nie opłaca. W każdym razie jeśli gra będzie dobra, to DLC są koniecznością.

Niedługo będzie Tokyo Game to pewnie tam pokażą coś więcej, a na pewno nowe postaci. Póki co wygląda to rewelacyjnie, a zapowiada się też nieźle. Nie ma co jednak też się tam mega na to nastrajać, bo na grę jeszcze sobie sporo poczekamy.

Niebieski fryz mamy i razem się trzymamy!
[Obrazek: tXwp6nO.png]


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.08.2018 11:09 przez Komimasa. Powód: Poprawiona ortografia)
26.08.2018 10:59
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Redrey Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 2,212
Dołączył: 26.03.2009
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #8
RE: Jump Force
Jeden pasek życia dla całej drużyny to trochę lipa, faktycznie będzie się grało jedną najlepszą. Ale dobry motyw że po mocy specjalnej musi wjechać zmiana, bo taki mechanizm że postać musi odetchnąć, no i naprawia to trochę bolączkę z pierwszego punktu. Liczę że ta gierka będzie naprawdę dobra. Co do premiery to 2019, ale nie wiadomo kiedy, więc jeśli styczeń to nie ma tragedii, jeśli grudzień to do tego czasu hype może opaść i wpłynie im to na wyniki sprzedażowe.

26.08.2018 11:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Komimasa Offline
Ślimaczek
Admirał Floty

*
Liczba postów: 5,692
Dołączył: 26.03.2009
Skąd: Poznań/ Bełchatów
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #9
RE: Jump Force
Z początkiem 2009 gdzieś między lutym a kwietniem wychodzi Doa, na który też już niezły hype się buduje, zwłaszcza po niedawnym trailerze z planszą z Krakenem. Wydawanie bijatyki w tym samym czasie nie byłoby dobrym pomysłem, nawet jeśli target będzie się różnił, zwłaszcza, że Doa też zaznacza że będzie casualowe. Wiadomo, że fani bijatyk a fani anime, to dwa inne światy, ale nierzadko się pokrywające. Poza tym stosunkowo mało wiadomo o Jump Force, ma być masę postaci a jest dopiero garska, muszą opracować Story Mode, jest dużo do zrobienia. Z drugiej strony Zarówno pierwszy zwiastun Jump Force jak i Doa 6 pojawiły się dwa miechy temu na E3, a Doa ma wyjść własnie na początku, więc wszystko jest możliwe. No i jest jeszcze jedno, to ma być na rocznicę, która przypada na połowę lipca tego roku, więc powinni wydać tę grę przed lipcem.

Niebieski fryz mamy i razem się trzymamy!
[Obrazek: tXwp6nO.png]


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.08.2018 12:19 przez Komimasa.)
26.08.2018 12:19
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Imithe Offline
Feniks^
Pirat

*
Liczba postów: 960
Dołączył: 23.12.2009
Skąd: pajęczyny myśli
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #10
RE: Jump Force
A tam target...
Krótka piłka: Jak gra nie miała zapowiedzianej daty premiery, to nie ma co liczyć na początek roku. Jako że targetem jest zapewne młodzież ( teoretycznie) to wakacje wydają się idealnym terminem.

Nie rozumiem dlaczego, skoro postacie są z różnych anime tak naprawdę, nie użyli cel-shadingu. Dodatkowo jak chcieli "pluć postaciami" i zrobić casual, mogli użyć 2D tak jak w DBFZ ( w naruto też się to kiedyś sprawdzało).
Prawdopodobnie będzie to taki Naruto Ninja Storm Jump...
Podsumowując: Mam wrażenie, że ładne opakowanie chce przyćmić gameplay.

"Niewiedza to błogosławieństwo."
"W życiu nie można mieć wszystkiego, ale trzeba się umieć cieszyć, z tego co się ma."
"Ponura prawda dopada mnie zawsze, kiedy daje się zwieść złudnej nadziei"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.08.2018 13:38 przez Imithe.)
26.08.2018 13:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Odpowiedz 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Wymiana
One Piece Vampirciowo Fairy Tail Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!

Kontakt | One Piece Nakama | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa Nakama