Aktualny czas: 16.08.2018, 06:42 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Mija kolejny poniedziałek, więc pora na następną dawkę One PIece! Rozdział 913 PL
Na portalu pojawił się również najnowszy odcinek 848!
Odpowiedz 
Karty wydarzen, karty akcji.
Autor Wiadomość
Komimasa Offline
Ślimaczek
Admirał Floty

*
Liczba postów: 5,670
Dołączył: 26.03.2009
Skąd: Poznań/ Bełchatów
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #1
Karty wydarzen, karty akcji.
Tutaj chciałbym byśmy się skupili na kartach wydarzeń jak i tych, które mamy zagrywać nagle by komuś popsuć plany tudzież ułatwić sobie życie. Mile widziana nazwa nawiązująca do naszej społeczności nakamowej czy CC.

Osobiście gdy rozgrywałem sobie partię zauważyłem, że coś takiego musi być, inaczej jest zbyt mdławo na początku, więc siłą rzeczy trochę tego zrobiłem. Całkiem fajnie się sprawdziły zwłaszcza dało po kościach "Koniec CC" gdy mając 4 postaci nagle zostaje nam 1xd Ale się przejrzyście od razu zrobiłoxd
Nazwy są robocze, choć według mnie pasują niezgorzej. Starałem się nawiązywać do naszych memów, ale też nie przegiąć by danej karty postaci nie zabrać. (np oczko chciałem dać zamiast "pilnuję ogniska to "oślepiające sutki Oczka" ale wtedy co na karcie z niąxd)

Robocze karty tygodni:
Spoiler :
Sierp (poniedziałek, wtorek, środa):
- "Kalambury do białego rana". Nie ma iprezy.
- "Żar się leje z nieba" Nie odbywa się poranny konkurs.
- "Szpadyzornia" Piją wszyscy.
- "Zwołanie wodnego sejmu" - wszyscy idą nad rzeczkę i nie ma porannego konkursu.
- "Ruszać się szczury lądowe" konkurs popołudniowy (drugi) będzie sprawnościowy.
Półpełnia(czwartek, piątek):
- "Czupakabra górą" czyli osoba, co ma najmniej CP wygrywa wszelkie remisy.
- "X na pożegnanie" Tracimy wybraną postać, która nie jest spita. (chyba, że tylko takie mamy)
- Szpadyzornia j.w.
- "Masa Komimasy" Wszyscy tracą browce i zostaje im tyle co osobie, która miała ich najmniej.
- "Wąski udziela ślubu" Zostaje odwołany pierwszy konkurs. Każdy traci po dwa browce.
Pełnia (weekend):
- "Tańczyć mi tu belgijkę" Zamiast pić tańczymy do białego rana. Za każdą parę postaci (kobieta, mężczyzna, (ewentualnie Nac i mężczyznaxd) trzy browce)
- "Święta i po świętach" Nie ma drugiej tury pójścia do sklepu. Są maksymalnie 2 browce na jednego gracza.
- Szpadyzornia
- "Napieraj prymus" Zamiast nerdzenia jest konkurs.
- "Koniec CC" Zostaje nam tylko jedna wybrana postać na ręce.

Karty przeszkadzajek bardzo roboczo (ale mechanicznie fajnie się sprawdzały):
Spoiler :
- "Ze mną się nie napijesz" wymiana jednej karty alkoholu na inną.
- "Stawiam ci browara" wybrany przeciwnik stawia ci browca za dociągnięcie kart alkoholu.
- "Pilnuję ogniska" Wybór postaci gracza, która nie weźmie udziału w konkursie
- "Upadek Taboreta" Wybieramy postać przeciwnika, dla której przygoda z CC się kończy.
- "Zagrajmy" Czyli +1 do nerdzenia i wygrywa remisy.
- "Orga moc" wpływy wybranego przeciwnika maleją o dwa a twoje o tyle rosną. Warunek: musi to się dziać w obrębie tej samej karty wpływów.
- "On jest mój" Wybrany gracz nie może licytować wybranej przez ciebie postaci.
- "Krata Slawo" Dwa browce za darmo.
- "Belgijka" czyli potańcówka przed imprezą. +3 browce dla par.
- "Zemsta Szoguna" zabierasz po browcu od każdego z graczy i je dostajesz.
- "Orgowie są ze mną" Wygrywasz wszelkie remisy.
- "Nocny trip" Wybierasz dwóch graczy, którzy idą sam na sam na piaski i omijają turę wpływów.
- "Weź bucha" - Twoje postaci jak i gracza, którego wybrałeś nie piją.
- "Szogunat stoi dla ciebie otworem" Podmieniasz kartę konkursu nawet jeśli to zrobiła to już osoba mająca tam największe chody.

Niebieski fryz mamy i razem się trzymamy!
[Obrazek: tXwp6nO.png]


11.08.2013 02:23
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Orzi Offline
Yuusha
Łowca Piratów

*
Liczba postów: 3,691
Dołączył: 11.05.2011
Skąd: Snajper Island
Poziom ostrzeżeń: 10%
Post: #2
RE: Karty wydarzen, karty akcji.
Muszę to zaproponować, muszę...

- "Wypierdalać!" (ew. "Wypierdalać z Szogunatu!") - dany gracz nie może wziąć udziału w doborze kart (jakich? Niech jakaś osoba bardziej ogarnięta w mechanice zdecyduje)
- Nazwę "Napieraj Prymus" zmieniłbym na "Konkurs kurwa!". Ew. można zrobić, że jedna z tych kart sprawia, że konkurs odbywa się zamiast śniadania/sklepiku/rzeczki, choć dałbym tu Prymusa, a zamiast nerdzenia właśnie ten słodki okrzyk Rybci Smile

[Obrazek: giphy.gif]
11.08.2013 11:06
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Grigorij Online
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 3,322
Dołączył: 30.03.2009
Skąd: Super Bale Całą Noc
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #3
RE: Karty wydarzen, karty akcji.
- "Apropo dzika" - osoba o największych wpływach w Szogunacie traci browara na rzucenie nim w Redreya, jeśli jakiś gracz ma kartę Redreya to zabiera tego browara
- "Krystian Debil" - mroczna przeszłość tego miejsca odciska swe piętno na wszystkich graczach - każda postać dostaje karę -2 do swej najwyższej statystyki
- "Grupkom mówimy nie" - każdy gracz zabiera losową kartę postaci od swojego sąsiada po lewej

[Obrazek: vYg1BTA.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.08.2013 11:38 przez Grigorij.)
11.08.2013 11:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Orzi Offline
Yuusha
Łowca Piratów

*
Liczba postów: 3,691
Dołączył: 11.05.2011
Skąd: Snajper Island
Poziom ostrzeżeń: 10%
Post: #4
RE: Karty wydarzen, karty akcji.
Swoją drogą, to ma być gra Crewconowa, a nie Crewconowa4. Odrobinę wydarzeń z pozostałych CC, czy nawet nagięcie mechaniki na bardziej uniwersalną (Komisarz Chlebowy jako karta wydarzenia, a nie element mechaniki. TO jest rzeczy czysto czwórkowa) byłyby bardzo przydatne.

[Obrazek: giphy.gif]
11.08.2013 11:28
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Komimasa Offline
Ślimaczek
Admirał Floty

*
Liczba postów: 5,670
Dołączył: 26.03.2009
Skąd: Poznań/ Bełchatów
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #5
RE: Karty wydarzen, karty akcji.
To prawda lecz mało w pamięci mamy dawnych wydarzeń, bardziej pamiętamy te ostatnie.
Dlatego zamiast komisarza paxa chciałem miejsce przy trupiarnianym stole na CC3 dostęp miało niewieluTongue
W sumie przydałby się "szczupak Fiftiego" czy właśnie próbowałem wstawić haslo z CC1 "napieraj prymus" ogólnie jednak braki w pamięci są.

Grigo z tym "obniżaniem stat" bym się wstrzymał gdyż jest to mało praktyczne. Jak będziemy je zmniejszać? Dość już utrudnia życie kwestia zmiennej mocnej głowy. Zbyt dużo potrzeba by znaczników.
A propo dzika w sumie musi być, albo powinno. Jednak darowałbym odnośnik z Redreyem. Jeśli jedna karta będzie tyczyła danego crewconowicza musiałoby być po jednej takiej karcie tyczącej każdego. Wtedy robi się chaos jak w mafii redreya że nie wiedziałeś co do czego. Dlatego byłbym za tym aby jednak wydarzenia tyczyły ogólnych wartości, zwłaszcza, że i tak każda postać będzie miała ze dwie umiejki (jeszcze kompletnie nie wiem jakie czy pozytywną i negatywną czy jak)
Ewentualnie jak ktoś ma małe staty to wtedy można by tak by zbalansować, ale redrey watpię, by miał niskie staty.

Niebieski fryz mamy i razem się trzymamy!
[Obrazek: tXwp6nO.png]


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.08.2013 11:58 przez Komimasa.)
11.08.2013 11:58
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Grigorij Online
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 3,322
Dołączył: 30.03.2009
Skąd: Super Bale Całą Noc
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #6
RE: Karty wydarzen, karty akcji.
Komimasa napisał(a):Grigo z tym "obniżaniem stat" bym się wstrzymał gdyż jest to mało praktyczne. Jak będziemy je zmniejszać? Dość już utrudnia życie kwestia zmiennej mocnej głowy. Zbyt dużo potrzeba by znaczników.
Nie sądzę by tu potrzebne były jakieś znaczniki. Efekt by trwał jedną kolejkę, a przez tyle czasu da radę zapamiętać o tym bez żadnych żetonów. Przypominajką byłaby ta karta wystawiona na środek stołu.

[Obrazek: vYg1BTA.png]
11.08.2013 12:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Komimasa Offline
Ślimaczek
Admirał Floty

*
Liczba postów: 5,670
Dołączył: 26.03.2009
Skąd: Poznań/ Bełchatów
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #7
RE: Karty wydarzen, karty akcji.
No w sumie prawda. Grigo a mógłbyś spojrzeć do mechaniki i tam zobaczyć czy ci tam trybi? Bo żeby zacząć karty musimy wiedzieć jak wygląda rozgrywkaSmile

Niebieski fryz mamy i razem się trzymamy!
[Obrazek: tXwp6nO.png]


11.08.2013 12:10
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Grigorij Online
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 3,322
Dołączył: 30.03.2009
Skąd: Super Bale Całą Noc
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #8
RE: Karty wydarzen, karty akcji.
Patrzyłem ale tak na sucho to ciężko stwierdzić. Musiałbym zobaczyć jak to wygląda w praktyce. Skoro przeprowadzałeś symulacje to masz chyba najlepszy ogląd na sprawę, więc zamierzam zaufać Twojemu osądowi.

[Obrazek: vYg1BTA.png]
11.08.2013 13:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
fuszioms Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 4,092
Dołączył: 17.07.2012
Skąd: Kraków
Poziom ostrzeżeń: 15%
Post: #9
RE: Karty wydarzen, karty akcji.
Tak ogólnie nie znam się na takich grach, lecz jednak wystarczy ustalić liczbę kart z memami i po prostu podzielić na każdy Crewcon po trochę Smile

[Obrazek: 2mhyet3.gif]
11.08.2013 14:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Redrey Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 2,209
Dołączył: 26.03.2009
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #10
RE: Karty wydarzen, karty akcji.
Uważam, że karty z odnośnikami do postaci są bekowe i jak najbardziej na miejscu. Każdy może przecież je tutaj z nami wymyślać, więc jak nie będzie karty z kimś to będzie jego wina że sam się nie udzielał xD.

Ja mam kilka kart:
- "Padłeś, powstań, Akainu" - pozwala dwukrotnie użyć tej samej osoby w kolejnym konkursie lub leczy z kaca/zgona.
- "Niespodziewany wjazd Olsztyna" - niezależnie co się właśnie dzieję, tura natychmiast przechodzi do fazy imprezy, pomijamy wszystkie wydarzenia dzielące obecne miejsce z imprezą.
- "Atak Mitycznej Dżądrownicy" - Mityczna Dżądrownica atakuje wybranego gracza w poszukiwaniu wysokoenergetycznych jąder męskich. Zaatakowana osoba zostaje zwija się z bólu i jest wykluczona z danej fazy dnia (np. rzeczka, konukurs, sklep). Dodatkowo zaatakowana osoba, do końca dnia musi mówić piskliwym głosem, za każdą pomyłkę płaci browar do banku. Karta działa tylko na mężczyzn.
- "Bochenkoręki bandyta atakuje!" - na trupiarnianym śniadaniu wszyscy gracze poza tobą otrzymują jeden bochenek mniej niż powinni.
- "Ej, Sławek rozłóż mi namiot" - jeśli ktoś używa właśnie bohatera Sławo, to wykluczony jest z obecnie rozgrywanej fazy.
- "Ludzki bilard" - można zagrać tylko w trakcie trwania konkursu. Wszyscy gracze muszą zagrać wszystkie postacie z ręki, podliczamy statystyki grupowo. Liczba wyrzuconych postaci nie może przekraczać ilości bohaterów gracza, który miał ich na ręce najmniej.
- "Zero Absolutne" - Nunu z sześcioma Rabadonami ultuje w trupiarni. Gracz, na którego to zagrywasz doświadcza tego absurdalnego zimna i traci na koordynacji ruchowej. -2 do sprawności fizycznej.
- "Tibbers w Namiocie" - Annie z sześcioma Rabadonami wrzuca Tibbersa do namiotu. Gracz, na którego to zagrywasz doświadcza tego absurdalnego gorąca i traci na trzeźwości umysłu. -2 do kreatywności.
- "Cycofobia" - wywołuje epidemię straszliwej choroby. Wszyscy męscy bohaterowie uciekają w popłochu, przed biustami pań. Jeśli ta karta zostanie użyta to tylko panie uczestniczą w danej fazie (np. konkurs, sklep, śniadanie).
- "Global Target Grigo" - można zagrać tylko w trakcie trwania konkursu. Gdy zagrasz tę kartę na któregoś z graczy wszyscy crewconowicze zobaczą w nim Grigorija i zrobią wszystko by tylko nie wygrał konkursu. Wszystkie karty przeszkadzajek z efektem negatywnym rzucone przed jak i po wyrzuceniu tej karty działają tylko na tę osobę.
- "Wjazd Policji" - można zagrać tylko bezpośrednio po fazie Imprezy. Wszyscy, którzy zaliczyli zgona zostaje wzięta na izbę wytrzeźwień. Tracimy te postacie bezpowrotnie i dodatkowo płacimy 1 browar za najdroższy hotel w mieście. Reszta zostaje tylko spisana.
- "Jaaaaaaaaaaa!?" - zagrywka w stylu Naca. Ta karta niweluje działanie wszystkich przeszkadzajek.
- "Sms od Vegiego" - nic tak nie podnosi na duchu jak sms od Vegiego. Nic tak nie dołuje jak jego brak. Możesz dodać sobie 1 do dowolnej statystyki i jednemu z graczy odjąć 1 od dowolnej statystyki.
- "Rzecznik prasowy" - Rzecznik atakuje ze swoim aparatem i robi konkretnej osobie kompromitujące fotki np. gołe dupsko nad rzeczką. Nie opublikuje ich tylko jeśli dostanie łapówkę. Gracz, na którego to zagrano oddaje losową kartę z ręki w ramach łapówki agresorowi.
- "Sobowtór Fifti" - możesz podszyć się pod dowolną postać, która aktualnie jest zagrana i skopiować jej umiejętności i statystyki.
- "Jadę prosto z Woodstocku" - w momencie gdy jakiś gracz zagrywa crewconowicza możesz opóźnić jego przyjazd na crewcon o dzień/dwa ze względu na Woodstock. Ten konkretny crewconowicz może być zagrany dopiero następnego dnia/za dwa dni.
- "Trzy, cztery, zawsze Szczery!" - wymuszasz na konkretnym graczu nienaganne i szczere zachowanie przez cały dzień. Przez cały dzień nie może on rzucać kart przeszkadzajek.
- "Alkopoki" - Zagrywamy w trakcie imprezy. Impreza trwa do momentu aż zostanie tylko jedna trzeźwa osoba.

Póki co tyle tego mam xD.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.08.2013 23:12 przez Redrey.)
15.08.2013 23:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Odpowiedz 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Wymiana
One Piece Vampirciowo Fairy Tail Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!

Kontakt | One Piece Nakama | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa Nakama