Aktualny czas: 25.11.2017, 06:03 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Wątek zamknięty 
Mafia! 3: Czas na zmiany
Autor Wiadomość
Grigorij Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 3,264
Dołączył: 30.03.2009
Skąd: Super Bale Całą Noc
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #1
Mafia! 3: Czas na zmiany
A konkretnie na zmiany w kadrze mistrzującej grę, która tym razem będzie składać się z trzyosobowej ekipy w składzie: Grigorij Wszechwiedzący, Grigorij Wspaniały i Grigorij Skromny. Zasady te same co zawsze, proszę chętnych o zgłaszanie się w tym temacie. Od razu uprzedzam, że ta mafia nie rozpocznie się nim poprzednia się nie skończy.

LISTA GRACZY:
1. Orzi - zabity trzeciej nocy, Inspektor z Kwatery Głównej
2. Vegi - zlinczowany drugiego dnia, Biorobot
3. Stepi
4. ryba -> Filemon - zabita siódmej nocy, Szpieg
5. Yoh - zlinczowany dziesiątego dnia, Rekrut
6. xaton
7. Xard
8. skiba - zlinczowany trzeciego dnia, Robot, opętany przez Mechanicznego Robaka
9. SLAWO89 -> Poleander - zabity piątej nocy, Eksterminator Robotów
10. Heishi
11. luffy92 - zlinczowany czwartego dnia, Paralizobot
12. epidemia aids - zabity pierwszej nocy, Inżynier
13. Weather - zabity pierwszej nocy, Rekrut
14. Szczery - zabity piątej nocy, Eksperyment
15. Chlor - zabita czwartej nocy, Rekrut, Pomiot
16. centrino - zabity drugiej nocy, Szpieg, przywrówony do życia trzeciej nocy, zlinczowany dziewiątego dnia, nadal Szpieg
17. Neriona - zabita czwartej nocy, Weteran, Pomiot
18. elfisyn - zlinczowany szóstego dnia, Robot
19. Korosław - zlinczowany piątego dnia, Haker Amator
20. Matlo - zlinczowany pierwszego dnia, Haker
21. Taboret - zlinczowany siódmego dnia, Rekrut
22. Komimasa - zlinczowany ósmego dnia, Pancerny Robot
23. Jutsu - zabity trzeciej nocy, Kriogenik Amator

[Obrazek: vYg1BTA.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.06.2012 19:32 przez Grigorij.)
16.04.2012 18:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Grigorij Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 3,264
Dołączył: 30.03.2009
Skąd: Super Bale Całą Noc
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #2
RE: Mafia! 3: Czas na zmiany
Jest rok 4520. Od dwudziestu lat trwa wojna ludzkości przeciwko zbuntowanym robotom, które będąc od dziesięcioleci udoskonalane w końcu pozyskały własną świadomość i zdecydowały się nie być dłużej służącymi tych worów mięsa. Będąc nieczułe na ból szybko zyskały przewagę nad swymi dawnymi panami i zmusiły ich do walki partyzanckiej. Obecnie bazy Armii Wyzwolenia, mającej na celu pozbyć się tych blaszanych potworów, porozrzucane są po całym kontynencie i prowadzą ostrożne działania wojenne.
Baza 26XC00L jest dowodzona przez bohatera wojennego Generała Erica Steeleye. Dzięki jego sprawnemu dowództwu i silnej ręce baza ta jest solą w oku legionów zbuntowanych robotów. Baza ma doskonałe zabezpieczenia a każdy który do niej wchodzi podlega szczegółowej kontroli swojego człowieczeństwa.
Generał nie przewidział jednak, że roboty zaczęły się samo rozwijać i ulepszać swoje mechaniczne ciała, że zdołały opracować jednostki identyczne pod względem fizycznym jak ludzie. Powstały Bioroboty.
Biorobot mógłby skutecznie wtargnąć do bazy i ją zinfiltrować. I tak się właśnie stało. Zbudził was alarm. Czujniki rozmieszczone dookoła bazy wykryły sztuczną formę życia. Wszyscy zaczęliście gorączkowo zakładać swoje mundury i szukać broni, gdy w całej bazie pogasły światła. Mrok trwał kilka minut, a następnie światła zaczęły znowu się palić. Najwyraźniej ktoś uruchomił awaryjny generator.
Zebraliście się w auli, gdzie już czekał na was generał. Był wyraźnie strapiony.
- Żołnierze! Jesteśmy w sytuacji krytycznej! Zbuntowane roboty wtargnęły do bazy! Najprawdopodobniej wpuścił ich ktoś, kto był już wcześniej wewnątrz. Niewiarygodne że zdołali obejść nasz system zabezpieczeń. Ten ktoś najwyraźniej wemknął się do panelu dowodzenia i odłączył zasilanie. Mało tego, następnie całkowicie rozwalił moduł wykrywania robotów i wyczyścił nasze bazy danych. Dzięki temu jego pomocnicy dostali się do bazy i wmieszali się między nas. Wyglądają jak my! Już teraz są obecni w tej sali! Rozejrzyjcie się, jest nas więcej niż powinno!
Nerwowo rozejrzeliście się dookoła i faktycznie, było was za dużo. Jednak nikt nie wyglądał na robota. Ich kamuflaż był perfekcyjny.
- Jak już mówiłem, nasza baza danych została wyczyszczona. Nie możemy przez to zweryfikować niczyjej tożsamości. Jedynym naszym wyjściem jest wyśledzenie wroga i zlikwidowanie go, zanim on zrobi to z nami! Dlatego też wydaję wam rozkaz: przyjrzyjcie się dokładnie sobie nawzajem. Nikomu nie ufajcie! Każde podejrzane zachowanie kogokolwiek ma mi zostać zameldowane na wieczornym apelu, a wówczas wymierzymy sprawiedliwość. To wszystko. Rozejść się!
Generał wrócił do swojej kabiny, a wy pozostaliście zdezorientowani. Kto jest kim? Komu można zaufać? I czy roboty są jedynym waszym zmartwieniem?

STRONY KONFLIKTU:

Obsada jednostki:

Rekrut – Zwykły żołnierz stacjonujący w jednostce. Jego celem jest pozbycie się Zbuntowanych Robotów. Nie posiada żadnych specjalnych umiejętności, ale ma prawo głosu w linczu.

Inżynier – Całe dnie grzebie przy maszynach. Jego zajęcie tak mocno wpłynęło na jego życie, że będąc sprawdzanym przez Hakera będzie widziany jako Robot. Sam jednak nie wie że jest Inżynierem.

Inżynier-Maniak – Wciągnął się w swoją pasję do tego stopnia, że zaczął zamieniać swoje własne części ciała mechanicznymi implantami. Nie tylko sprawdzający Haker widzi go jako Robota, ale też jeśli zginie będzie on ujawniony jako Robot. Inżynier-Maniak myśli, że jest zwykłym Rekrutem.

Haker – Potrafi włamać się do komputerów innych osób i sprawdzić ich dane. Może w fazie nocy sprawdzić, czy dana osoba jest Robotem czy nie.

Haker Amator – Nie zna się tak na swym fachu jak jego bardziej doświadczony kolega. Zawsze gdy sprawdzi jakąś osobę, otrzyma wynik przeciwny do tego, jaki otrzymałby zwykły Haker. Nie ma pojęcia o swojej nieudolności, myśli że jest wykwalifikowanym Hakerem.

Kriogenik – Zajmuje się obsługą komór hibernacyjnych w jednostce. Może w fazie nocy umieścić inną osobę w komorze, dzięki czemu chroni ją wówczas przed zabójstwem.

Kriogenik Amator – Nie potrafi precyzyjnie wyregulować czasu pracy komory, przez co osoba weń umieszczona jest przetrzymana tak długo, że nie ma już czasu na wykonanie nocnej akcji. Oprócz protekcji Kriogenik Amator blokuje rolę swojego celu. Nie jest świadom swego braku profesjonalizmu, myśli że jest zwykłym Kriogenikiem.

Weteran – Doświadczony żołnierz, na walkach z robotami zjadł zęby. Bez problemu pokonuje robota w walce jeden na jednego. W fazie nocy ma prawo do jednego zabójstwa.

Szpieg – Wyćwiczony w bezszelestnym poruszaniu się, a do tego wyposażony w noktowizor i ubiór maskujący, może śledzić działania wybranej osoby w fazie nocy. Dowiaduje się wówczas, względem kogo dana osoba wykonywała akcję, ale nie wie, jakiego rodzaju była to akcja. Dodatkowo każda próba odkrycia tożsamości Szpiega przez Hakera kończy się niepowodzeniem.

Genetyk – Potrafi pobrać kod genetyczny z ciała poległej osoby i odtworzyć jego wierną kopię, przywracając go do gry. Rola takiej osoby jest jawna gdyż została ona ujawniona wraz z jej śmiercią. Niestety, Genetyk posiada ograniczone zaplecze i może użyć swojej umiejętności tylko raz.

Zbuntowane Roboty:

Robot – Dzięki wbudowanemu hologramowi sprawia wrażenie człowieka, ale tak naprawdę to bezduszna maszyna chcąca zdominować istoty żywe. Wraz z innymi Robotami dyskutuje kto ma zostać zabity w fazie nocy.

Biorobot – Dzięki nowoczesnej technice udało się stworzyć maszynę złożoną z komputera sterującego zespołem syntetycznie wytworzonych tkanek organicznych. Biorobot ma budowę tak podobną do ludzkiej, że będąc sprawdzanym przez Hakera, ten będzie go widział jako człowieka.

Robot Pancerny – Ma niezwykle solidną konstrukcję i wzmocniony pancerz. Próba nocnego zabójstwa wymierzona przeciw niemu kończy się niepowodzeniem. Jedynym sposobem na pozbycie się go jest lincz.

Mechaniczny Robak – Robot – pasożyt, podczepiający się do ciała przypadkowej ofiary, przejmując nad nią kontrolę. Raz w ciągu gry może opuścić ciało swojego nosiciela i przemieścić się na innego gracza. Wówczas jego stary nosiciel ginie a jego ciało jest rozpoznawane jako ciało Rekruta, zaś osoba opętana zachowuje swoje wszystkie specjalne umiejętności, ale zostaje wcielona do grona Zbuntowanych Robotów. Nie da się przejąć kontroli nad Eksperymentem i jego Pomiotami (z powodu ich nietypowej struktury ciała), Eksterminatorem Robotów (nie wytrwałby w swoim fachu tak długo gdyby nie potrafił się uchronić przed takimi sztuczkami) ani Inspektorem z Kwatery Głównej (bo ta szumowina cały czas spodziewa się noża w plecy i ma oczy z tyłu głowy). Jeśli Mechaniczny Robak wybierze za swój cel któregoś z nich, lub osobę będącą pod protekcją, wraca do swojego dawnego ciała i może podjąć kolejną próbę przejęcia innej nocy.
Mechaniczny Robak może podjąć próbę przejęcia tylko jeśli tej nocy Roboty nie dokonują nocnego zabójstwa.

Paralizobot – Posiada wmontowany paralizator. Może w fazie nocy sparaliżować inną osobę, blokując jej rolę.

Inni:

Inspektor z Kwatery Głównej – Przyjechał tu na kontrolę, ale tak naprawdę chce uwalić tutejszego dowódcę by wykorzystać to jako kolejny krok do awansu. Dowiedział się od jednego ze swoich informatorów o działającym w okolicy Eksterminatorze Robotów i dał mu cynk o akcji jaka się dzieje w jednostce. Liczy, że Eksterminator Robotów wytnie całe tutejsze towarzystwo, a on będzie mógł w raporcie obsmarować za to dowódcę jednostki. Inspektor zwycięża jeśli w grze zostaną tylko on i/lub Eksterminator Robotów. Inspektor ma ze sobą kilka jednorazowych gadżetów o różnorakich zastosowaniach, mogących mu pomóc zrealizować swoje plany. Nie zna tożsamości Eksterminatora Robotów, ale może próbować na własną rękę się z nim skontaktować, ryzykując jednak przy tym możliwość zdemaskowania się.
Wyposażenie Inspektora z Kwatery Głównej:
Pluskwa – pozwala na poznanie roli wybranego gracza
Gaz usypiający – pozwala na zablokowanie roli wybranej osoby
Opatrunki osobiste – pozwalają na zapewnienie jednonocnej protekcji sobie lub innemu graczowi
Granat – umożliwia nocne zabójstwo wybranego gracza
Zasłona dymna – użyta przed linczem anuluje wynik tego linczu; nie można użyć jeśli samemu ma się być zlinczowanym

Eksterminator Robotów – Żyje na pustkowiu polując na Zbuntowane Roboty. Dostał cynk od Inspektora z Kwatery Głównej o ataku Zbuntowanych Robotów na pobliską jednostkę. Uznał za swój obowiązek dokonania czystki w bazie. Zamierza wymordować wszystkich, aby upewnić się że nie przeżyje żaden robot mogący maskować się pod ludzką postacią. Zwycięża jeśli w grze zostanie tylko on i/lub Inspektor z Kwatery Głównej. Ma ze sobą kilka niezwykłych broni o różnorakich zastosowaniach. Każdej nocy może użyć jednorazowo którejś z nich lub dokonać nocnego zabójstwa. Nie zna tożsamości Inspektora z Kwatery Głównej, ale może próbować na własną rękę się z nim skontaktować, ryzykując jednak przy tym możliwość zdemaskowania się.
Wyposażenie Eksterminatora Robotów:
Promień kontroli umysłu – pozwala zmienić cel dla umiejętności danego gracza podczas nocy; nie działa jeśli osoba będąca celem zdecyduje nie używać tej nocy umiejętności; dodatkowo, pozwala narzucić tej osobie na kogo będzie głosować następnego dnia
Kamizelka kuloodporna – automatycznie aktywuje się gdy jej właściciel jest celem nocnego zabójstwa, zapobiegając mu i ulegając wówczas zniszczeniu
Bomba zemsty – aktywuje się automatycznie gdy jej właściciel zostaje zlinczowany, zabijając losowo jedną lub dwie osoby które głosowały na jej właściciela
Hologram – pozwala wybrać dla danej osoby na jedną noc tożsamość i cel, jakie będą widziane względem niej przez Hakerów i Szpiegów

Eksperyment – Atak Zbuntowanych Robotów spowodował zniszczenie jednego z laboratoriów w jednostce i ucieczkę mutanta hodowanego jako żywa broń przeciwko Robotom. Eksperyment obraca się przeciw swoim twórcom i chce samemu przejąć kontrolę nad jednostką. Każdej nocy może zainfekować innego gracza, czyniąc go swoim Pomiotem. Pomiot zachowuje swoje dotychczasowe umiejętności, ale od teraz jego celem staje się pozbycie wszystkich nie będących częścią Eksperymentu. Eksperyment i jego Pomioty zwyciężają, jeśli każdy pozostały przy życiu gracz będzie Eksperymentem lub Pomiotem. Jeśli Eksperyment spróbuje zainfekować któregoś z Robotów, Inspektora z Kwatery Głównej lub Eksterminatora Robotów, ginie. Wówczas Jego poplecznicy nie mogą już zwiększać swej liczebności, ale ciągle mogą wygrać eliminując każdego, który do nich nie należy. Eksperyment i Pomioty znają nawzajem swoją tożsamość.

Goniec – Został tu wysłany z przesyłką, i właśnie kiedy ją dostarczał rozpoczął się atak. Sprawy walki Żołnierzy i Robotów niewiele go obchodzą, chce tylko jednego – wydostania się cało z tego koszmaru. Goniec wygrywa jeśli do końca gry nie zostanie zabity.

ROZPOCZYNA SIĘ FAZA DNIA!!!

[Obrazek: vYg1BTA.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.05.2012 20:09 przez Grigorij.)
25.04.2012 22:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
skiba Offline
Kapitan
Pirat

*
Liczba postów: 616
Dołączył: 08.03.2012
Skąd: Kielce/Kraków
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #3
RE: Mafia! 3: Czas na zmiany
Gdy tylko wybuchł alarm, zbudzony Skiba natychmiast wziął karabin, sprawdził zapas baterii jądrowych i ruszył na zbiórkę.

-Ccccooo siiię stało?!

Skonfundowany stał jak wryty mierząc wszędzie karabinem laserowym uważając na wszystko co się rusza
25.04.2012 23:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Orzi Offline
Yuusha
Łowca Piratów

*
Liczba postów: 3,667
Dołączył: 11.05.2011
Skąd: Snajper Island
Poziom ostrzeżeń: 10%
Post: #4
RE: Mafia! 3: Czas na zmiany
Hah, postarałeś się Grigo widzę, już wiem czym się Painiac tak jarał xD .

Dobra, do rzeczy. Miastowi mając mnóstwo ról, mają wśród nich sporo bobby trapów. Nikt nie może być pewien, czy jego rola działa tak jak należy. W związku m. in. z tym oraz z paroma innymi rzeczami mam parę pytań:

@Vegi, Neriona, Komimasa: Jeżeli byłbyś inżynierem, jak zachowałbyś się, gdybyś otrzymał info o winie osoby, którą do tej pory uważałeś za niewinną, a nie miałbyś pewności, że jesteś maniakiem?
@Stepi: Jak myślisz, ile osób jest w Mafii, zważając na wszystkie role i przeświadczenie o dobrym bilansie?
@Chlor, Xaton, Elfisyn: Załóżmy, że jesteś Weteranem. Jaki użytek robisz ze swojej umiejki?
@Szczery, Yoh: W jaki sposób grałbyś jako Goniec?

[Obrazek: giphy.gif]
25.04.2012 23:13
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Vegi Offline
I Oficer
Pirat

*
Liczba postów: 522
Dołączył: 30.03.2009
Skąd: Snajper Island
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #5
RE: Mafia! 3: Czas na zmiany
Mam ochotę na trochę fabularki, bo się wciągnąłem, ale na razie sobie daruję.
Krótkie podsumowanie: mamy 19 frakcji i 23 graczy. Robocze role są pojedyncze, więc zostaje 14 frakcji i 18 graczy. Odejmując Eksperyment, Gońca i dwie różowe role, pozostaje nam 10 frakcji i 14 graczy. Czyli mamy 14 miastowych. Bez dwóch zdań jesteśmy potężni. Hakerzy nie mogą być siebie pewni, więc na razie niech sobie powoli sprawdzają innych, aż dojdą do ładu i ustalą, czy są amatorami czy profesjonalistami. Ról z umiejętnościami mamy i tak wiele, więc przypuszczam, że jest 5 rekrutów po prostu.

Orzi, nie rozumiem Twojego pytania xD Chyba pomyliłeś inżyniera z hakerem.

[Obrazek: za_oga_strzelc_w_sygna.jpg]
Lubię placki.
25.04.2012 23:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Szczery Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 4,623
Dołączył: 11.06.2010
Skąd: brać na to pieniądze?
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #6
RE: Mafia! 3: Czas na zmiany
Odpowiem na to pytanie Orzi, jeśli ty odpowiesz na moje. Jaka sytuacja skłoniła by Ciebie, potencjalnego Eksterminatora, do użycia Hologramu?

[Obrazek: zbojcerzemaszeruja_kopia3.jpg]

25.04.2012 23:19
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
epidemia aids Offline
Член Стекловаты
Pirat

*
Liczba postów: 100
Dołączył: 26.09.2010
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #7
RE: Mafia! 3: Czas na zmiany
Coooo?! - apel generała wstrząsnął Epidemią - Roboty tutaj?! Aaaaa!
Skołowany zaczął się gibać na wszystkie strony, aż wpadł na innego żołnierza. Zdezorientowany puknął go kilka razy w ramię, które odpowiedziało dźwiękiem metalu, o który ktoś puka. Albo przynajmniej tak mu się wydawało. Oszołomiony odskoczył w tył, przewrócił się, walnął głową w ścianę i na chwilę zemdlał.


Ta "wpadka" przy rozsyłaniu ról może nam poniekąd pomóc. Wcześniej byłem w mafii, a teraz jestem po stronie miastowych. Któryś z byłych mafiozów zapewne nadal jest w tamtym gronie, więc już mam jakieś grono podejrzanych. Hmmm, pomyślimy jeszcze.
25.04.2012 23:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Orzi Offline
Yuusha
Łowca Piratów

*
Liczba postów: 3,667
Dołączył: 11.05.2011
Skąd: Snajper Island
Poziom ostrzeżeń: 10%
Post: #8
RE: Mafia! 3: Czas na zmiany
(25.04.2012 23:19 )Szczery napisał(a):  Odpowiem na to pytanie Orzi, jeśli ty odpowiesz na moje. Jaka sytuacja skłoniła by Ciebie, potencjalnego Eksterminatora, do użycia Hologramu?

Grzeczność wymaga odpowiedzenia na pytanie pierwszemu, zanim zacznie się zadawać pytania, ale niech będzie, ze wyjątkowo odpowiem.

Na pewno użyłbym tej umiejki w końcowym stadium gry. Wszystko inne jest zależne od miliona różnych czynników, więc trudno opisać dokładnie każdą sytuację, w jakiej zdecydowałbym się na jego użycie. Jeśli w jakiś sposób dowiedziałbym się, kto jest Inspektorem, prawdopodobnie ustawiłbym u niego tożsamość niewinnej osoby oraz to, że nie wykonuje akcji w nocy na nikim. Jeżeli nie posiadałbym takiej wiedzy (lub Inspektor by nie żył), wśród osób których niewinności byłbym pewien najbardziej wybrałbym gracza, którego uważam za najlepszego, a potem ustawiłbym tożsamość czerwoną i na cel innego gracza, którego niewinności byłbym pewien. Zwiększyłoby to szanse na eliminację groźnego konkurenta.

@Vegi: Tak... Pomyliło mi się z hakerem xD .

[Obrazek: giphy.gif]
25.04.2012 23:27
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Szczery Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 4,623
Dołączył: 11.06.2010
Skąd: brać na to pieniądze?
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #9
RE: Mafia! 3: Czas na zmiany
Nie, żeby mi ta odpowiedź coś szczególnie dała. Po prostu nie cierpię mądrali zaczynających służbę w bazie od wypytywania każdego, jakby to było przesłuchanie. Nie podoba mi się twoje zbieranie danych, odpowiem na pytanie jak będę co do Ciebie odrobinę pewniejszy.

[Obrazek: zbojcerzemaszeruja_kopia3.jpg]

25.04.2012 23:30
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
skiba Offline
Kapitan
Pirat

*
Liczba postów: 616
Dołączył: 08.03.2012
Skąd: Kielce/Kraków
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #10
RE: Mafia! 3: Czas na zmiany
-A mnie nikt o nic nie pyta...?

Młodzieniec poszedł do konta, starając się pociąć swoim starym nożykiem do otwierania listów
25.04.2012 23:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Wątek zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Wymiana
One Piece Vampirciowo Fairy Tail Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!

Kontakt | One Piece Nakama | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa Nakama