Aktualny czas: 16.08.2018, 06:42 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Mija kolejny poniedziałek, więc pora na następną dawkę One PIece! Rozdział 913 PL
Na portalu pojawił się również najnowszy odcinek 848!
Wątek zamknięty 
Mafia 6! - Kto mi rąbnął wódkę!?
Autor Wiadomość
Redrey Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 2,209
Dołączył: 26.03.2009
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #1
Mafia 6! - Kto mi rąbnął wódkę!?
ZASADY:
1. ZAKAZ LUROWANIA! Za lurkowanie wydalam z gry. Wszyscy mają być aktywni. Najlepiej przynajmniej jeden post dziennie. Raz na dwa dni to wręcz wymóg!
2. Faza dnia trwa 3 dni, z możliwością wcześniejszego zakończenia przez Hammervoting.
3. Faza nocy trwa do momentu nadesłania ostatniej akcji.
4. Zakaz rozmawiania o mafii poza mafią (czyli tym tematem, rum roomem i miejscami dostępnymi dla poszczególnych ról)
5. Całkowity zakaz rozmawiania o mafii pomiędzy graczami martwymi a żywymi, za to leci perma Ban forever!
6. Głosujemy pogrubiając ksywkę osoby, na którą głosujemy np. Redrey
7. Prosiłbym o pisanie krótszych postów z większą częstotliwością a unikanie tzw. postów ścian, bo prowadzi to do osłabienia dynamiki rozgrywki.
8. Edytowanie i usuwanie postów jest surowo ZABRONIONE!
9. Najważniejsza zasada have fun! Jak wszyscy będą przestrzegali powyższego to każdy będzie się dobrze bawił i nikt nikomu zabawy nie zepsuje.

PS1. Jak ktoś ma wątpliwości co do zasad gry to zapraszam do poczytania poprzednich odsłon mafii lub zapoznania się z zawartością tej strony http://cataldo.freeshell.org/mafia/mafiascum04.swf

PS2. Wszelkie zażalenia co do otrzymanej roli proszę składać na ręce portalu random.org

LISTA GRACZY:
1.Devzan - Jutsu, zginął w pierwszym linczu. PRZEGRAŁ.
2.centrino - Eikiczi, zginął drugiej nocy. PRZEGRAŁ.
3.fuszioms - Ryuuga, zginął pierwszej nocy. PRZEGRAŁ.
4.epidemia aids - Eichan, zginął szóstej nocy. PRZEGRAŁ.
5.Stepi - Redrey, zginął trzeciej nocy. PRZEGRAŁ.
6.Gociak - Kamienny Xaton, dotrwała do rozwiązania. PRZEGRAŁA.
7.Filemon - Grigorij, zginęła w piątym linczu. PRZEGRAŁA.
8.Uisper - Pudel, zginął drugiej nocy. PRZEGRAŁ.
9.xav - Guybrush. zginął w szóstym linczu. PRZEGRAŁ.
10.skiba - Orzi, zginął piątej nocy. PRZEGRAŁ.
11.Szczery - Sławo, zginął pierwszej nocy. PRZEGRAŁ.
12.Sabo - Król Szerszeń, zginęła w trzecim linczu. PRZEGRAŁA.
13.Gość - Elfia Księżniczka Yoh, dotrwał do rozwiązania. PRZEGRAŁ.
14.Okiren - Uisper, dotrwała do rozwiązania. PRZEGRAŁA.
15.PaxRimi - Szczery, zginął trzeciej nocy. PRZEGRAŁ.
16.Murgrabia - Skiba, dotrwała do rozwiązania. PRZEGRAŁA.
17.Vegi - Oczko, zginął drugiej nocy. PRZEGRAŁ.
18.Aivas - Mikoel, zginął trzeciej nocy. PRZEGRAŁ.
19.Chisukayashi - Vegi, MODKILL dnia szóstego. PRZEGRAŁA.
20.Heishi - Nac, zlinczowany dnia siódmego. WYGRAŁ.

ROLE:

UWAGA! Wiele ról ma ukryte efekty specjalne! Odnalezienie ich i zrozumienie jak działają może pomóc wam osiągnąć zwycięstwo! Większość zostanie ujawniona po śmierci, a część dopiero po grze.

Crewconowicze:
Redrey – ten crewconowicz ma ze sobą całą zgrzewkę Barsleya, który miał być piwem, a jest wodą gazowaną z %. Nie ma co z tym zrobić, więc co noc przy pomocy tego zacnego trunku, opija jedną osobę. Jeśli opita osoba, wykonywała w nocy jakąś akcję, to na skutek wpływu alkoholu zostaje ona skierowana, w osobę, która nadesłała swoją akcję, bezpośrednio po osobie najebanej (wykonujący akcje nie wie, że została ona przekserowana w kogoś innego).
Efekty specjalne – następują w momencie wykonania tej konkretnej akcji w osobę z konkretną rolą:
- Szczery – na skutek wyczucia swoimi kubkami smakowymi niesamowitego bukietu smakowego Barsleya natychmiast wrzuca do ogniska wszystkie torebki Sagi, które mu zostały a sam staje się nałogowym alkoholikiem. Jego przynależność frakcyjna zmienia się na Crewconowicza.
- Sławo – Normalnie może zabijać tylko co drugą noc, gdyż noc po zabójstwie cierpi potężnego kaca i nie może się ruszać. Jednak podanie mu Barsleya sprawia, że jego ciąg alkoholowy trwa nadal i jeśli tej nocy zabija, to następnej też będzie mógł, natomiast jeśli cierpi kaca, to dostaje ode mnie informację, że jednak może zabić i tej nocy.


Oczko - posiada broń ostateczną w postaci swoich świecących sutków. Co noc może wybrać osobę, której wchodzi do śpiwora i ukazuje swe wdzięki. Osoba ta jeśli ma rolę męską to pada z wrażenia i zapomina o wykonaniu swojej nocnej akcji, jeśli rolę damską, to również podziwia wdzięki, jednak nie jest na tyle oszołomiona żeby zapomnieć o spojrzeniu w twarz. Oczko zostaje przed nią ujawniona.
Efekty Specjalne:
- Jutsu – Jeśli okład z młodych piersi zostanie wymierzony w Jutsu to aktywuje to jego skrywaną głęboko chorobę Cycofobie, tym samym aktywuje jego umiejętność.


Jutsu - zwykły crewconowicz bez umiejętności. A może jednak?Posiada jednak ukrytą chorobę Cycofobię. Jeśli Cycofobia zostanie aktywowana. Jutsu do końca gry wpada w szał i amok. Biega w nieznanych mu kierunkach i roztrzaskuje się o losowe obiekty. Jeśli cycofobia jest aktywna, Jutsu w swoim amoku jest nie do namierzenia, co czyni go odpornym na wszystkie nocne akcje!
Do aktywacji umiejki potrzebne było użycie na nim świecących sutków Oczka.


Vegi - niezwykły crewconowicz, gdyż jednocześnie jest na CC, a jednocześnie go tam nie ma. Każdej nocy może wysłać do jakiegoś Crewconowicza smsa by poznać po której jest stronie.
Efekty specjalne:
- Jako że nie ma go na crewconie nie może zostać zabity w nocy, więc żeby się go pozbyć wszyscy gracze muszą wyrzec się kontaktów z Vegim poprzez lincz, nie da się go pozbyć w inny sposób.
- Redrey, Oczko – jeśli wyśle sms, do którejś z tych osób, osoba która otrzymała sms, oddzwania i zaczyna się niekończąca rozmowa o League of Legends. Skutek jest taki, że adresaci smsa nie wykonują swojej akcji, ale sam Vegi myśląc o tym w której minucie zrespi się Baron Nashor zapomina komu wysłał sms’a i nie poznaje jego tożsamości.


Pudel - najpracowitszy z crewconowiczów. Nie widzi świata poza ciągłym rąbaniem brzózek i innych, oraz budowaniem kibli, latryn, wieżowców itd. Jako, że trzyma swoje łapy na drewnie, zarządza on dostępem do jedynego bezpiecznego w nocy miejsca czyli OGNISKA!!! Co noc może zaprosić jedną osobę do ogniska, gwarantując jej ochronę przed nocnym zabójstwem.
Efekty specjalne:
- Eikiczi – jeśli zaprosi do ogniska, to ojciec z synem urządzają sobie ostrą libację, są tak najebani, że zapominają dorzucać do ognia, co skutkuje tym, że obaj są podatni na nocne zabójstwo.

- Szczery – jeśli Szczery został poczęstowany Barsleyem, to Pudel, znajduję płonące opakowanie Sagi w ognisku i wie, że Szczery zmienił stronę konfliktu, jednak nie poznaje jego tożsamości.
- Dodatkowo każdy krukonowicz przez niego zaproszony "traci" swój telefon w ognisku i nie może być celem umiejek Vegiego.


Mikoel – ciekawa postać na CC. Bardzo dobrze zna się na analizowaniu innych osób. Dzięki temu może poznać przynależność jednej osoby w każdej Fazie Nocy.
Jednak zna się tak dobrze, że za każdym razem gdy sprawdza jakąś osobę otrzymuje błędny wynik. Gracz nie wie że otrzymuje błędne wyniki. Efekty Specjalne:
-Kamienny Xaton – Osoba tak ciężka do rozgryzienia, że tylko Miki jest w stanie dobrze określić jej przynależność.


Sławo – najpotężniejszy z crewconowiczów, to sam ARCYMAG! Castuje nieskończoną ilość speli! Jednak potrzebuje many, czyli alkoholu. Może wyzwać dowolnego gracza na pijacki pojedynek. Jako, że nie ma limitu many w przeciwieństwie do innych, zawsze wygrywa, a druga osoba upija się na śmierć. Jednak kolejnego dnia nadchodzi taki kac, że potrzebuje dzień odpoczynku zanim powtórzy tę akcję.
Efekty specjalne:
- Redrey – jeśli zostanie poczęstowany Barsleyem, to może zabić kolejną noc z rzędu bez kaca. Jeśli zabije Redreya, to w spadku otrzymuje jego kratę Barsleyów, przez co jego problem z kacem się kończy i do końca gry może zabijać co noc.


Skiba - specyficzny crewconowicz, parający się okultyzmem. Potrafi wywoływać duchy natury. Podczas każdej fazy nocy może spytać się swoich eterycznych przyjaciół o prawdziwość jednego zdania. Nie może jednak pytać o prawdziwość zdań stwierdzających przynależność (np. "Jestem po stronie miasta"), duchy też chcą mieć dobre widowisko.
Efekty specjalne:
- Mikoel – Jeśli Mikoel znajduje się wśród martwych, to każde przywołanie kończy się przywołaniem Mikiego, który spada niczym grom z jasnego nieba i dzieli się swoimi umiejętnościami oceny sytuacji. Każde użycie umiejki po śmierci Mikiego daje błędną odpowiedź.


Eichan - jedna z organizatorów. Zajmuje się zbieraniem pieniędzy na składkę, przez to zawsze ma ich pewną ilość przy sobie. Wystarczającą, aby przekupić któregoś z Crewconowiczów. Każdej nocy może wskazać jedną osobę, następnego dnia może dowolnie manipulować kupionym głosem tej osoby.
Efekty Specjalne: Brak

Orzi - bardzo zabawowy crewconowicz. Poczucie humoru to jego broń numer jeden, również w tej rozgrywce. Raz na grę może zorganizować WhoseLine it is anyway, Wtedy wszyscy gracze zamiast linczować idą się bawić i odgrywają śmieszne scenki aż do nocy.
Efekty Specjalne: Brak

Uisper - tajemniczy i lekko zboczony crerwconowicz, zdecydowanie ma coś niebezpiecznego w oczach. Całymi dniami i nocami kampi w swoim namiocie, tak że tylko łeb wystaje. Jako, że nigdy nie śpi może co noc śledzić wzrokiem jedną osobę i dowiedzieć się do kogo się udała.
Efekty Specjalne:
- Elfia Księżnicza Yoh – jeśli postanowi śledzić Yoha, a ten wtedy używa umiejki to jego zboczone kurwiki w oczach zostają aktywowane, łapie ją zaciąga do swojego namiotu i przejmuje na siebie efekt jej umiejętności.
- Nac - Jeżeli zdecyduje się śledzić Naca ta dwójka łączy się, tworząc legendarny duet Toi i Toi. Od tej pory będą się chronić nawzajem, nawet za cenę własnego życia. Wszelkie próby zabicia jednego kończą się śmiercią drugiego i uratowaniem pierwotnego celu (zasłanianie własnym ciałem, te sprawy)


Neutralni:
Nac - śmieszny chłopaczek specjalizujący się w wydawaniu dziwnych dźwięków. Myśli, że jak przyzna się do kradzieży wódki, której nie popełnił to dostanie łyka. Wygrywa jeśli zginie w fazie dnia. JEGO WYGRANA NIE PRZERYWA ROZGRYWKI.
Efekty specjalne:
- Nac - Jeżeli Uisper zdecyduje się śledzić Naca ta dwójka łączy się, tworząc legendarny duet Toi i Toi. Od tej pory będą się chronić nawzajem, nawet za cenę własnego życia. Wszelkie próby zabicia jednego kończą się śmiercią drugiego i uratowaniem pierwotnego celu (zasłanianie własnym ciałem, te sprawy)


Król Szerszeń - bestia oswobodzona przez wściekłego Szoguna z piekielnych czeluści Szogunatu (albo main roomu, jak kto woli) aby przyspieszyć proceder odnalezienia wódki. Jednak jeśli zbytnio się rozkręci będzie nie do opanowania. Co noc może użądlić dowolną osobę. Osoba ta zginie następnej nocy. Wygrywa jeśli wykończy wszystkich.
Efekty Specjalne: Brak

Kółko herbaciane:
Szczery - niekwestionowany przywódca kółka herbacianego. Nie widzi świata poza Sagą, twierdzi, że to u niego rodzinne. Każdej nocy zaprasza jedną osobę do siebie i częstuje ją swoją Sagą. Dosypuje doń grzybków halucynków i sprawia że napojona osoba na stałe przyłącza się do kółka herbacianego. Jako, że Szczery nie lubi się dzielić swoją herbatą, ta akcja jest możliwa do wykonania tylko co drugą noc.
Efekty specjalne:
- Redrey – Jeśli zostanie poczęstowany przez Redreya, to na skutek wyczucia swoimi kubkami smakowymi niesamowitego bukietu smakowego Barsleya Szczery natychmiast wrzuca do ogniska wszystkie torebki Sagi, które mu zostały a sam staje się nałogowym alkoholikiem. Jego przynależność frakcyjna zmienia się na Crewconowicza.

- Jeżeli Szczery zginie, pozostali przy życiu członkowie kółka herbacianego rozkradają jego cenne zapasy i upijają się herbatą zmarłego przywódcy do nieprzytomności. Dzięki cudownym właściwościom tego napoju zyskują jednorazową tarczę przeciwko nocnym zabójstwom, która trwa do momentu aż nie zostanie zużyta.


Eikiczi - również lubi herbatę, jednak pija ją w mniejszych ilościach, gdyż Szczery udziela mu skąpych porcji . Jednak on również ma asa w rękawie. Zajmuje się wydzielaniem miejsca w trupiarni. Co noc może zaprosić jedną osobę spoza kółka herbacianego i udzielić jej darmowego noclegu w Trupiarni, przez co będzie ona chroniona przed nocnym zabójstwem. Eikiczi zdenerwowany tym, że Szczery mu wydziela, też zaczął wydzielać innym, więc w trakcie gry może ochronić konkretną osobę tylko jeden raz.
Efekty specjalne
- Pudel – jeśli zaprosi go do trupiarni, to ojciec z synem urządzają sobie ostrą libację, są tak najebani, że stają się bezbronni jak dzieci, co skutkuje tym, że obaj są podatni na nocne zabójstwo.
- Nac – jeśli zaprosi tego człowieka, to libacja przechodzi na całkowicie inny poziom i kac jest tak potężny, że kolejnej nocy Eikiczi nie będzie mógł skorzystać ze swojej umiejętności.


Złodzieje wódki:
Kamienny Xaton - to człowiek, który wpadł na pomysł, żeby dobrać się do wódki Szoguna. Jednak fakt, że jest mistrzem w utrzymywaniu jednolitej mimiki twarzy sprawia, że jeśli ktoś go sprawdza wygląda jak zwykły niepozorny Crewconowicz. Dodatkowo, jako że jest kawałkiem pustaka, posiada specjalną umiejętność z której może skorzystać raz na grę. Utwardzenie – Xaton zmienia swoją strukturę i zamienia się z pustaka w cegłę. Jego ciosy podczas nocnego zabójstwa są tak mordercze, że jeśli osoba, w którą wycelował jest chroniona przez kogoś, to ginie i ofiara i chroniący.
Efekty specjalne:
- Sławo – Arcymag, żadnej cegły się nie boi, jeśli w niego zostanie wymierzone super zabójstwo, to ginie i napastnik i ofiara. Gdy Sławo jest chroniony podczas super zabójstwa to są trzy ofiary. Jeśli jednak zostanie Xaton zaatakuje w formie pustaka, to Sławo go zlekceważy, bo on się z takimi patyczakami nie będzie pierdolił. Skutek będzie taki, że zginie tylko Sławo.


Grigorij - super człowiek, najznamienitszy kapitan, dał się namówić Xatonowi na udział w kradzieży wódki i teraz rozkminia jak się z tego wplątać. W jego mózgu zachodzą jednak procesy, których nie pojmują zwyczajne ludzkie istoty. Hurtowo przelicza w pamięci całki jakie naukowcom się nie śniły. Dzięki swojemu wytrenowanemu umysłowi raz na grę może skorzystać ze swoich specjalnej umiejętności. Wyprzedzenie myśli i podmiana – Wyprzedzenie myśli polega na tym, że jeśli to Grigo wykonuje zabójstwo i zdecyduje się skorzystać ze swojej umiejętności, to poznaje tożsamość zabitej przez siebie osoby jeszcze przed tym jak ujawniona zostanie innym graczom (jednak ofiary zabójstwa nie można już zmienić) – ta część umiejętności jest dostępna zawsze, traci ją na zawsze dopiero gdy skorzysta ze swojej drugiej umiejętności czyli Podmiany.Podmiana polega na zamianie roli ofiary zabójstwa z rolą losowego gracza. Czyli jeśli zabijasz np. Mikoela i nie podoba Ci się ten fakt, to zamieniasz jego rolę z losową osobą, efekt jest taki, że ginie ciągle ten sam gracz, ale nie ze swoją rolą, rolę martwego gracza otrzymuje druga ofiara podmiany.
Efekty Specjalne: Brak

Ryuuga - bezwzględny złodziej, ukradł wódkę bez mrugnięcia okiem. Słynie ze swoich barbarzyńskich metod, co drugą noc może wziąć dowolnego gracza nad rzeczkę (dlatego co drugą, bo tam daleko strasznie) i oblewać go wiadrami lodowatej wody. Ofiara tego procederu błaga aby przestał i ujawnia przed nim dokładnie swoją rolę.
Efekty specjalne:
- Pudel – jeśli postanowi wybrać się z Pudlem nad rzeczkę, to sam dostaje 20 wiader na mordę i to on zostaje ujawniony przed Pudlem.


Guybrush - sam nie wie jak znalazł się wśród złodziei, bo za wódką w ogóle nie przepada. Jednak jego umiejętności przydadzą się ciemnej stronie mocy. Posiada on potężną laleczkę Dżudżu (czy jak to się tam zwało), przy pomocy której może rzucać na graczy klątwę. Klątwa sprawia, że nazajutrz głos gracza, na którego została rzucona jest nieważny.
Efekty Specjalne: Brak

Elfia Księżniczka Yoh - bardzo dziwny twór, który kocha przebieranki. Wszyscy mają go za dziewczynę podczas gdy tak naprawdę jest on posiadaczem prącia! Bezlitośnie wykorzystuje niewiedzę innych. Raz na grę w nocy może się udać do śpiwora wybranej osoby. Tam z wybranym graczem uprawia harkorowy seks. Nazajutrz osoba pod wpływem upojnych wspomnień minionej nocy jest tak zaślepiona, że ma obowiązek bronić Yoha i ma zakaz głosowania na niego.
Efekty specjalne:
- Role żeńskie – umiejętność nie działa i zostaje zmarnowana.


Warunki wygranej:
Crewconowicze – wygrywają gdy złodzieje wódki , kółko herbaciane i neutrale zostaną zlikwidowani.
Nac – wygrywa jeśli zostanie zlinczowany, jego wygrana nie przerywa rozgrywki.
Król Szerszeń – wygrywa jeśli zabije wszystkich poza sobą.
Kółko Herbaciane – wygrywa jeśli zlikwidują złodziei wódki, neutrali i osiągną przewagę liczebną nad crewconowiczami
Zlodzieje Wódki – wygrywają w momencie jeśli osiągną taką przewagę liczebną, że dalsza gra nie będzie miała sensu.









Nadszedł długo wyczekiwany termin wakacyjny. Działka w Feliksinie aż prężyła się w swej okazałości czekając na stęsknionych nakama. W powietrzu dało się wyczuć, że ta z pozoru goła ziema już niedługo będzie tętniła. Szogun stanął na środku działki, zaciągnął się papierosem, spojrzał w niebo i pomyślał:
- Już nie mogę się doczekać kiedy znowu was zobaczę.
Spojrzał jeszcze na Trupiarnie i Nerdownie po czym wrócił do szogunatu z wiadrem lodowatej wody pobranym ze studni, które wypełnił po brzegami butelkami wódki.

W końcu w oddali dało się słyszeć śmiechy i chichy osób zbliżających się do działki. Serce Szoguna pękało z dumy i radości. Przybyły ekipy z Krakowa, Śląska, Warszawy, Skarżyska i kilku innych miejsc. Jeszcze niedawno martwa działka zaczęła tętnić życiem. Trupiarnia, nerdownia i szogunat szybko wypełniły się ludźmi . Radości nie było końca. Rok rozłąki. Dla większości było to nie do wytrzymania. Impreza zaczęła się szybciej niż można było się spodziewać. Od ledwo rozpakowanych bagażu uwagę odwrócił Szogun, który stanął w progu swojego main roomu trzymając kilka dobrze schłodzonych flaszek ze swoich zapasów i krzyknął:
- Bracia pijemy! Czas uczcić to że w końcu wszyscy tutaj jesteśmy! Dziś na mój koszt!
Na każdym crewconie panowała odwieczna zasada, że wódka może pójść w ruch tylko w obecności Januarusa. Jednak Janek niestety w tym roku nie dał rady się pojawić, tak więc Szogun wziął ten ciężki obowiązek na swoje barki. Wódzia się lała, ognisko się paliło, impreza trwała na całego, Crewcon się rozpoczął! Większość ludzi w alkoholowym amoku i ekscytacji po prostu zezgonowała. Jednak nie wszyscy, było kilku, którym nie spodobał się fakt, że Szogun sprawuje kontrolę nad wódką. Ci ludzie w nocy włamali się do Szogunatu i zgarnęli cały zapas wódki dla siebie!

Słońce wstało, kac uderzył niczym grom z jasnego nieba. Większość ludzi wyraźnie słyszała jak rośnie wspaniała zielona trawa, która zdobi działkę. Nagle ten piękny dźwięk przerwał donośny krzyk Szoguna:
- Kur*a!!! Kto mi zaje*ał wódkę!
Skacowani ludzie wyszli ze swoich śpiworów na dziedziniec zszokowani. Przecież jesteśmy nakama, znamy się nie od dziś. Kto mógł się dopuścić tak ohydnego i parszywego czynu? Wszyscy patrzyli na siebie z niepokojem i podejrzeniami.
Szogun podniósł ogromny patyk i podszedł do gniazda szerszeni wiszącego nad szogunatem, uderzył kilka razy solidnie. Dwumetrowa bestia wypełzła z gniazda, na co gospodarz odrzekł:
- Nie interesuje mnie nic poza wódką! Jeśli nie znajdziecie wódki i winnych to koniec imprezy! Nie ma takiego p(b)icia! Ten pan – wskazując na Króla Szerszeni – sobie z wami usiądzie i mam nadzieję przyspieszy wasze śledztwo. Ja tym czasem wracam do szogunatu napierniczać w Guitar Hero, wystawię wam głośniki, żeby nie było wam smutno! Wieczorem chce mieć winnego i wódkę! Albo pożałujecie! Winny zostanie skazany na upicie!
Drzwi trzasnęły, Szogun zniknął, a z głośników dało się słyszeć utwór „Sweet Home Alabama”.

Do pierwszego upicia potrzeba 11 głosów. Lincz musi się odbyć do piątku godziny 22:00

---ROZPOCZYNA SIĘ DZIEŃ PIERWSZY---

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.04.2013 23:01 przez Redrey.)
26.03.2013 20:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Vegi Offline
I Oficer
Pirat

*
Liczba postów: 522
Dołączył: 30.03.2009
Skąd: Snajper Island
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #2
RE: Mafia 6! - Kto mi rąbnął wódkę!?
Wspaniała wódka. Taka cudowna. Mmm, i ktoś ukradł, no ja nie mogę. Złodzieje bezwstydni.

Giń, Centrino.

[Obrazek: za_oga_strzelc_w_sygna.jpg]
Lubię placki.
26.03.2013 20:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Stepi Offline
I Oficer
Pirat

*
Liczba postów: 494
Dołączył: 26.07.2010
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #3
RE: Mafia 6! - Kto mi rąbnął wódkę!?
Centrino jakiś taki wstawiony
UMRZYJ Centrino

[Obrazek: monkey.png]
26.03.2013 20:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
centrino Offline
Majtek
Pirat

*
Liczba postów: 88
Dołączył: 01.04.2012
Skąd: ---
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #4
RE: Mafia 6! - Kto mi rąbnął wódkę!?
Ha , wiedziałem że się na mnie rzucisz szumowino . Zawsze lubisz zaatakować niewinnych , więc i od razu pytanie do ciebie Vegi , jak grałbyś jako Grig bądź inna rola czerwona ? Podobnie do 3 odsłony mafii czy też 4 , a może zachciałbyś nas uraczyć czym nowym ?
26.03.2013 20:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Aivas Offline
Gość
Pirat

*
Liczba postów: 0
Dołączył: 10.05.2012
Skąd: Radom
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #5
RE: Mafia 6! - Kto mi rąbnął wódkę!?
(26.03.2013 20:12 )Redrey napisał(a):  Kółko herbaciane:
Szczery - niekwestionowany przywódca kółka herbacianego. Nie widzi świata poza Sagą, twierdzi, że to u niego rodzinne. Każdej nocy zaprasza jedną osobę do siebie i częstuje ją swoją Sagą. Dosypuje doń grzybków halucynków i sprawia że napojona osoba na stałe przyłącza się do kółka herbacianego. Jako, że Szczery nie lubi się dzielić swoją herbatą, ta akcja jest możliwa do wykonania tylko co drugą noc.
Ta osoba dowiaduje się, że została "zaherbatkowana"?xD

(26.03.2013 20:31 )Vegi napisał(a):  Wspaniała wódka. Taka cudowna. Mmm, i ktoś ukradł, no ja nie mogę. Złodzieje bezwstydni.

Giń, Centrino.
Dlaczego na starcie głosujesz na pana Centrino ?;3


Nienawidzę pierwszego dnia >.< Pytajcie, oskarżajcie bylebym się nie nudził i miał zajęcie podczas świąt!


EDIT:

(26.03.2013 20:34 )centrino napisał(a):  Ha , wiedziałem że się na mnie rzucisz szumowino . Zawsze lubisz zaatakować niewinnych , więc i od razu pytanie do ciebie Vegi , jak grałbyś jako Grig bądź inna rola czerwona ? Podobnie do 3 odsłony mafii czy też 4 , a może zachciałbyś nas uraczyć czym nowym ?

Każdy jest "niewinny" ; D
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.03.2013 20:35 przez Aivas.)
26.03.2013 20:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Vegi Offline
I Oficer
Pirat

*
Liczba postów: 522
Dołączył: 30.03.2009
Skąd: Snajper Island
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #6
RE: Mafia 6! - Kto mi rąbnął wódkę!?
Gdybym był Grigorijem, to zachwycałbym się swoją olbrzymią wiedzą i wygrałbym tę mafię w dwa dni. W swojej obecnej skórze też nie czuję się jednak najgorzej. Jest całkiem miło. Zamierzam znaleźć wrogów Crewconu, jakom... Vegi(?)! Będę grał tak samo jak zawsze.

Centrino, masz czerwoność we krwi. Musisz być zły, nie ma innej opcji. Zlinczujmy go szybko! Nie ma co czekać! To przecież oczywiste!

Aivas, no nie widzisz tego?! TO PRZECIEŻ ZŁY ZŁODZIEJ JEST! Po co zwlekać?!

PS. Szczery, zostaw mnie!

[Obrazek: za_oga_strzelc_w_sygna.jpg]
Lubię placki.
26.03.2013 20:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Stepi Offline
I Oficer
Pirat

*
Liczba postów: 494
Dołączył: 26.07.2010
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #7
RE: Mafia 6! - Kto mi rąbnął wódkę!?
Widzisz centrino? Nawet Aivas czuje, że dziwnie od ciebie zajeżdża

[Obrazek: monkey.png]
26.03.2013 20:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Devzan Offline
I own you.
Łowca Piratów

*
Liczba postów: 3,888
Dołączył: 15.12.2011
Skąd: Kraków
Poziom ostrzeżeń: 20%
Post: #8
RE: Mafia 6! - Kto mi rąbnął wódkę!?
Cholercia, dużo ról skupia się na odkryciu tożsamości :/ Będzie trudno.

Aivas napisał(a):Każdy jest "niewinny" ; D
Hm? Czyżbyś chciał tym samym pokazać, że Ty także?

Stepi napisał(a):Centrino jakiś taki wstawiony
UMRZYJ Centrino
Jakiś argument jesteś w stanie podać?

[Obrazek: 2BGaS9k.gif]
26.03.2013 20:41
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Aivas Offline
Gość
Pirat

*
Liczba postów: 0
Dołączył: 10.05.2012
Skąd: Radom
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #9
RE: Mafia 6! - Kto mi rąbnął wódkę!?
(26.03.2013 20:41 )Devzan napisał(a):  
Aivas napisał(a):Każdy jest "niewinny" ; D
Hm? Czyżbyś chciał tym samym pokazać, że Ty także?

Sam sobie na to możesz odpowiedzieć. Każdy jest pewny tylko swojej zieloności. Dla mnie póki co jest 19 czerwonych <3
26.03.2013 20:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
centrino Offline
Majtek
Pirat

*
Liczba postów: 88
Dołączył: 01.04.2012
Skąd: ---
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #10
RE: Mafia 6! - Kto mi rąbnął wódkę!?
Stepi podczepiłeś się pod Vegiego jakbyś chciał szybkiego lincz , a sam Vegi się do tego przyznał przez jesteście moimi głównymi podejrzanymi zbyt dobrze współpracujecie jak na początek gry . Pewnie to wy ukradliście wódkę , poza tym ja wolę Whisky .

Stepi podczepiłeś się pod Vegiego jakbyś chciał szybkiego lincz , a sam Vegi się do tego przyznał przez jesteście moimi głównymi podejrzanymi zbyt dobrze współpracujecie jak na początek gry . Pewnie to wy ukradliście wódkę , poza tym ja wolę Whisky .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.03.2013 20:45 przez centrino.)
26.03.2013 20:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Wątek zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Wymiana
One Piece Vampirciowo Fairy Tail Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!

Kontakt | One Piece Nakama | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa Nakama