Aktualny czas: 26.09.2017, 04:08 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Odcinek 806 PL już na stronie!
Za tydzień godzinny odcinek specjalny!
Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nerd/Geek
Autor Wiadomość
Hotarubi Offline
♥ Psiara ♥
Pirat

*
Liczba postów: 1,195
Poziom ostrzeżeń: 0%
Nerd/Geek
Otóż znalazłam sobie taki oto artykuł:
Tożsamość nerda
Jest dość długi i nie wiem czy będzie wam się chciało go czytać, ale może ^^

I jestem ciekawa co wy myślicie na temat tych dwóch określeń, jak je odbieracie, w sposób pozytywny, negatywny, neutralny. Czy może sami się uważacie za nerda, albo geeka...
zastanawiało mnie też czy do puli można dodać określenie hipster... choć ono i tak z deczka inaczej się kojarzy...
Czy może macie swoje własne definicje które nie pokrywają się z tymi przedstawionymi w artykule?

Ja dość często używam ostatnio określenia, że "idę nerdzić" a na myśli mam oczywiście siedzenie przed kompem, oczywiście na komputerach nie znam się kompletnie Tongue
Z tego co przeczytałam to bliżej mi do geek'a ^^

Niektóre komentarze pod artykułem też są dosyć ciekawe, pozwolę sobie przytoczyć dwa z nich:

Cytat: foreignmoods:
W dzisiejszych czasach społeczność tumblr'a odróżnia nerdów i geeków w następujący sposób: nerdzi to ci mądrzy, siedzący ciągle w książkach (co jest raczej godne podziwu, niż powodem do kpin), natomiast geekowcy to ci ze świata fandomu - oglądają seriale i filmy takie jak Doctor Who, Star Trek, Harry Potter; grają w Dungeons and Dragons itp.

A ten przyznam szczerze, że mnie zabił
Cytat:kampinosek1990: