Aktualny czas: 22.10.2017, 04:31 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Wracamy do wydawania bieżących rozdziałów One Piece!
Rozdział 881 już na stronie!
Ankieta: Czy chcesz wznowienia turnieju po dokładnym przedstawieniu, jak to powinno wyglądać?
Tak
Nie
[Wyniki ankiety]
 
Odpowiedz 
Nielegalny Piracki Turniej!
Autor Wiadomość
Komimasa Offline
Ślimaczek
Admirał Floty

*
Liczba postów: 5,373
Dołączył: 26.03.2009
Skąd: Poznań/ Bełchatów
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #1
Nielegalny Piracki Turniej!
Dawny turniej z 2011 roku.
Spoiler :
Ile to razy Feniks nie chciał zgnieść Soge, a Fallen pokazać, jakich to ma niezwyciężonych wojowników? Weather, Chocobo, Slawo czy c3po nie chcieliście złoić sobie nawzajem skóry? Teraz to jest możliwe! Zapraszam na nielegalny piracki turniej, gdzie nagrodą będzie diabelski owoc, który będziecie mogli wykorzystać w Waszych przygodach! Stań do walk z innymi i udowodnij wszystkim, kto jest najlepszy!

Wpadłem na pomysł zorganizowania walk członków załóg. Będziecie walczyć w systemie pbf, gdzie to kostka będzie decydować o tym, czy ktoś wygra czy przegra, ale nie jeden rzutTongue Kostkę macie tu: http://www.losowe.pl/kostka?ile-kostek=1

Walczący będa opisywać przebieg walki, ale nie decydują o tym, czy cios wchodzi, czy nie. O tym decyduje bezstronny komentator, czyli ja, rzucający kością. Tu macie spis obrażeń.

1 = 1
2= 2
słabe 3 = 6
mocne 3 równe 8
słabe 4 = 10
mocne 4 równe 12
słabe 5 równe 12
mocne 5 równe 15
6 = 20

Słabe jest wtedy, gdy po rzucie pierwszym wyrzucimy 1,2,3 Np Słaba 4 tonajpierw mamy 4 oczka a potem,1,2 lub 3.

To jak zaatakujecie, czym leży w Waszej kwestii.

Żeby było ciekawiej możemy dodać elemen strategiczny czyli rozstawienie statów.

Zycie, Siła, Wytrzymałość, Zręczność.

Życie
1 punk życia dodaje 1 hp, 2 drugie itd
Siła
1 punkt siły zwiększa nasz atak o 1 kolejny o kolejne 1 itd
wytrzymałość
Wytrzymałość działa tak samo. Mając 1 Wytrzymałości obrażenia są zmniejszane o 1 itd.
Zręczność.
1 punkt zręczności daj enam możliwość rzutu kostka o unik ciosu poziomu 1,2,3 (słaby) unikmay 5,6 2 poziom zręczności unikamy 4,5,6 Trzeci dodaje unik ataku z poziomu słabe 4 oczkami 5,6.



Aby nie było za dobrze tak łatwo stat nie nabijecieTongue Macie tzw 20 punktów statystyk. Co wygraną walkę dostaniecie 10 punktów statBig Grin i teraz uwaga.

1 punkt statystyki daje 1 Hp. Czyli 2 to 2 punkty HP.
1 punkt stystyki daje 1/4 Siły. Krótko mówiąc potrzeba 4 punktów statystyk, by siła wynosiła 1.
1 punkt statystyk daje 1/5 wytrzymałości. Czyli 5 punktów statystyk potrzeba, by mieć to 1 do wytrzymałości.
Zręcznośc jak siła 1/4.

Zawodnicy chcący wziąć udział w tych nielegalnych walkach proszeni są o napisanie tutaj "Zgłaszam się" i podać swoje staty. Na poczatku macie 30 życia i tyle. Uczestnicy tego turnieju będa wybierani losowo, więc do końca nie będzie wiadomo z kim przyjdzie Wam się zmierzyć w pierwszej walce, aczkolwiek na pewno będzie to ktoś z przeciwnej załogi.

Turniej uważam za otwarty!

ZAPISY OTWARTE:
[/color]

SOGE:
Jackie D. Flint
Nac
Grigorij
xaton
Wargon

FENIKS:

Tymek
Koduś

FALLEN:

Weather
Neriona
Slawo89
Dante

[Obrazek: turniej.png]
----------------------------------
EDIT 2013


Walki będą się odbywać w innym systemie. Poniżej jego wyjaśnienie. Jeśli ktoś ma problem ze zrozumienie łapać mnie albo Nami.

Spoiler :
Statystyki naszych postaci: Siła, HP, Zwinność
15 punktów do rozdysponowania na tzw limity. Czyli granicy, której nie możemy przekroczyć. Powiedzmy dam sobie 6 siłę 5 życie i 4 zwinność i to jest wiadome dla przeciwnika. I przed walką w dowolny sposób rozkładam 12 punktów stat. Nie wolno mi przekroczyć limitu, który sobie narzuciłem. Powiedzmy mamy puste butelki i wypełniamy je wodą. Nie wlejemy więcej, niż mieści się w butelce. Np dam sobie siły 3 zycia 5 i zwinnosc 4, albo w następnej walce 5 sily 4 zycia i 3 zwinności.
Osobiście wolałem bez takiego kombinowania


Staty walki:
Siła – od niej będzie zależało tak naprawdę ile HP będziemy zabierać przeciwnikowi.
Żywotnośc (HP) – żywotność naszej postaci 1HP = 6życia
Zwinność – czyli jaką mamy szansę na zrobienie uniku i wyprowadzenia szybkiej kontry. To pozwala nam szybki "zwinny unik". Jeśli źle dobierzemy komendę może nas jeszcze przed nieuchronnym laniem poratować nasza zwinność. Ratuje nas jednak tylko przez akcją ataku2 i 2 nie dystansowy. Wtedy kulamy kością. Mając 1-2 zwinności wykonujemy zwinny unik tylko jak rzucimy 6. 3-4 unikamy już na 5-6. I tak dalej. Jeżeli "zwinny unik" zastosujemy do uniku przed "atak2" to mamy +1 bonus. Czyli np Jeśli mamy zwinność 1 i mamy oberwać atak 2 i rzucimy 5 unikamy. Po zwinnym uniku wyprowadzamy kontrę, której siła zależna jest od zwinności. 2-3 zwinności zabiera 1Hp 4-5 zwinności 2 Hp itd.Najprościej mówiąc za każdą nieparzystą liczbę 1,3, 5 zwiększa się możliwość trafienia, a za każdą parzystą ilość żyć jakie zabierzemy przy kontrze. Dając 5 zwinności unikamy na 4,5,6 a nasza konta zabiera 2 Hp, ale jak damy 6, unikamy tak smao 4,5,6 ale nasz akonta zabiera już 3 HP.

Jeśli chodzi o walkę mamy do wyboru 5 akcji: atak 1, atak 2, Unik, Obrona, atak dystans.
Spoiler :
Atak 1 – Aby mieć dostępna te akcję trzeba mieć minimum 2 siły. Szybki dość słaby atak wykorzystujący siłę postaci. Może wejść nim przeciwnik wykona silny atak (atak2) i atak z dystansu.
Atak 2 – to silni atak wykorzystujący podwójną siłę, więc przebija się przez obronę i załatwia atak z dystansu, taki taran wiecie.
Unik – Aby mieć dostępną tę akcję trzeba mieć minimum 2 zręczności. Odskok czyli unikamy bezpośrednich starć, unikamy więc ataku 1 i 2. Przy uniku na atak1 wyprowadzamy kontrę -2 HP, przy uniku na atak2 -4HP.
Atak z dystansu – Załatwia kwestię odskoczenia i obronę. Jeśli zagra się unik nie ma przed tym jednym atakiem "zwinnego uniku" patrz niżej.
Obrona – to defensywna postawa postaci. Jeśli więc ktoś nas zaatakuje słabym atakiem, cios zostaje sparowany i wyprowadzamy kontrę w postaci atak1. Jeśli zagrana na unik uznaje się to za nie schowanie gardy i możliwość ukarania przeciwnika na 2HP.
WAŻNE: Nie można zagrać 4 razy pod rząd akcji pasywnej. Oraz normalnie jak zagra się to samo jest zderzenie i nie rzuca się zwinnego uniku wyjątkiem jednak jest atak dystans.


Tutaj wyraźnie jest to przedstawione (dzięki Uisper)
[Obrazek: NFI27U2.png]

No i będzie sekundant. Obojętne kto, może być ktoś z załogi. No i dajamy komendę GOTOWI, wtedy osoby walczące wpisują na chacie w pokoju prywatnym daną komendę, ale jej nie wysyłają. I dopiero jak poleci „START” wysyłacie naraz swoje komendy. I potem rozpatrujecie efekt, możecie pisać, co się dzieje, typu nie wiem, „Przeciwnik wziął zamach by rzucić bumerangiem bumerangiem wtedy się wbiłem szybkim atakiem i zadałem cios na klatkę piersiową” Jeśli chcemy odpisać wysyłamy "cdn", by sekundant wiedział, by poczekać. A jak nie to "pass".
No i walczymy aż nie zejdzie całe HP wtedy przeciwnik traci przytomność.

ZAPISY:

1. Grigorij (Soge)
2. Filemon (Soul)
3. Nami (Magnetic)
4. Yoh (Feniks)
5. Hotarubi (Soul)
6. xav92 (Soge)
7. Slawo89 (Magnetic)
8. Sowa (Soul)

Niebieski fryz mamy i razem się trzymamy!
[Obrazek: tXwp6nO.png]


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.09.2013 04:07 przez Komimasa. Powód: Poprawiona ortografia)
09.01.2011 05:10
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Gociak Offline
Depressed muffin
Łowca Piratów

*
Liczba postów: 3,721
Dołączył: 16.01.2010
Skąd: AllBlue
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #2
RE: Arena Walk
Zgłaszam się, jasne, że się zgłaszam XD

HP: 33
STR: 1
DEF: 1
AGI: 2

[Obrazek: 66HHUfX.png]
09.01.2011 05:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
SLAWO89 Offline
Drań
Załoga Nakama

*
Liczba postów: 854
Dołączył: 31.03.2009
Skąd: Pyskowice
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #3
RE: Nielegalny Piracki Turniej!
Oh jaka szkoda że już nie należę do załogi XD ale bym tu szalał Big Grin
09.01.2011 10:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Nac Offline
Kapitan
Pirat

*
Liczba postów: 725
Dołączył: 16.09.2009
Skąd: Snajper Island
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #4
RE: Nielegalny Piracki Turniej!
Zgłaszam się do kroćset Diabłów! Hahahahaha

HP: 30
STR: 3
DEF: 0
AGI: 2

Ps. Mamy 30 życia, a reszta po 1 pkt, czy coś źle zrozumiałem ?


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.01.2011 15:23 przez Nac.)
09.01.2011 11:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Gociak Offline
Depressed muffin
Łowca Piratów

*
Liczba postów: 3,721
Dołączył: 16.01.2010
Skąd: AllBlue
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #5
RE: Nielegalny Piracki Turniej!
Cytat:Macie tzw 20 punktów statystyk. Co wygraną walkę dostaniecie 10 punktów stat i teraz uwaga.

1 punkt statystyki daje 1 Hp. Czyli 2 to 2 punkty HP.
1 punkt stystyki daje 1/4 Siły. Krótko mówiąc potrzeba 4 punktów statystyk, by siła wynosiła 1.
1 punkt statystyk daje 1/5 wytrzymałości. Czyli 5 punktów statystyk potrzeba, by mieć to 1 do wytrzymałości.
Zręcznośc jak siła 1/4.

Mamy 30HP z bazy, staty trzeba porozkładać jak się podobie ;]

[Obrazek: 66HHUfX.png]
09.01.2011 17:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Tymek Offline
I Oficer
Pirat

*
Liczba postów: 530
Dołączył: 07.06.2009
Skąd: Osiny/Kępno
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #6
RE: Nielegalny Piracki Turniej!
Też wchodzę:

HP: 33
STR: 2
DEF: 1
AGI: 1

Ps. A czy nie powinno być "obrona" zamiast "wytrzymałość"? Wytrzymałość to prawie to samo co życie, chyba... Ale to tak nawiasem...

[Obrazek: 19979393.png]
09.01.2011 19:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Gociak Offline
Depressed muffin
Łowca Piratów

*
Liczba postów: 3,721
Dołączył: 16.01.2010
Skąd: AllBlue
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #7
RE: Nielegalny Piracki Turniej!
Tymek - no też miałam takie wrażenie XD dlatego napisałam DEF XD

[Obrazek: 66HHUfX.png]
09.01.2011 20:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Grigorij Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 3,247
Dołączył: 30.03.2009
Skąd: Super Bale Całą Noc
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #8
RE: Nielegalny Piracki Turniej!
HP: 30
STR: 3
DEF: 0
AGI: 2

[Obrazek: vYg1BTA.png]
09.01.2011 21:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Weather Offline
Shichibukai
Pirat

*
Liczba postów: 1,236
Dołączył: 28.04.2009
Skąd: Kraków
Poziom ostrzeżeń: 25%
Post: #9
RE: Nielegalny Piracki Turniej!
Co to byłby za turniej gdybym ja w nim nie uczestniczył? Hehehe


HP: 34
STR: 2
DEF: 0
AGI: 2

[Obrazek: a5d45uF.png]
09.01.2011 22:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Koduś Offline
Wilk Morski
Pirat

*
Liczba postów: 100
Dołączył: 16.01.2010
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #10
RE: Nielegalny Piracki Turniej!
HP: 30
STR: 0
DEF: 0
AGI: 5
Rozumiem że dzięki takiej zręczności dostaje możliwość uniku 5 słabe przy 5,6? a do 4 słabe przy 4,5,6?

I jeszcze jedno pytanie określając czy jakiś atak jest słaby lub mocny rzucasz kostką 2 razy? dla przykładu wypada mi 4 a potem 3 to będzie 4 słabe a jak wypadnie mi 4 a potem 5 to będzie 4 mocne dobrze myślę? a jak wypadnie 4 a potem 4 to jest słabe czy mocne?

[Obrazek: 2sjc7vj7.jpg]
10.01.2011 00:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Odpowiedz 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Wymiana
One Piece Vampirciowo Fairy Tail Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!

Kontakt | One Piece Nakama | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa Nakama