Aktualny czas: 25.11.2017, 13:32 Witaj! (LogowanieRejestracja)

 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Odcinek 636
Autor Wiadomość
xav92 Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 1,897
Dołączył: 26.01.2012
Skąd: Jaworzno/Kraków
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #1
Odcinek 636
Odcinek jak dla mnie średni. Ataki Bellamy'ego mało dynamiki mają. Dużo gorzej ukazane jak jego walka z Luffym przed TS. Choć później może trochę lepsza poprawa, ale szału nie ma. Za to następny odcinek zapowiada się ciekawiej.
A i jeszcze Don Chinjao nadszedł. No trza przyznać że pasuje mu ten głos poczciwego staruszkaTongue

Cytat:"Przez czynienie sobie dobra nawzajem, do dobra ogólnego." J. Kano
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.03.2014 14:56 przez xav92.)
16.03.2014 12:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
UchihaMadara Offline
Majtek
Pirat

*
Liczba postów: 44
Dołączył: 19.02.2014
Skąd: Kraj Ognia
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #2
RE: Odcinek 636
Spoiler :
Mnie dziwi czemu Bartolomeo nie sikał....
Chyba że mi sie coś pomyliło

Edit: Bardzo przepraszam że nie wziąłem w spoiler. Po prostu myślałem że w anime to wycieli. W każdym razie przepraszam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.03.2014 21:01 przez UchihaMadara. Powód: Poprawiona ortografia)
16.03.2014 14:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
fuszioms Online
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 3,931
Dołączył: 17.07.2012
Skąd: Kraków
Poziom ostrzeżeń: 15%
Post: #3
RE: Odcinek 636
No ja właśnie też czekam na to xD powoli coraz ardzie juwielbiam tego gościa.

Odicnek niczym nie zachwycił, zapowiedź najnowszego epka spooko, ale Jegomość co pytał o Garpa ma źle dobrany głos...

[Obrazek: Witra_HS.jpg]
16.03.2014 15:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
pirat219 Offline
Szczur Lądowy
Pirat

*
Liczba postów: 32
Dołączył: 14.12.2013
Skąd: Orange Island
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #4
RE: Odcinek 636
Devzan napisał(a):
Spoiler :
UchihaMadara napisał(a):Mnie dziwi czemu Bartolomeo nie sikał.... Chyba że mi sie coś pomyliło
fuszioms napisał(a):No ja właśnie też czekam na to xD powoli coraz ardzie juwielbiam tego gościa.
Czyli tego jeszcze nie było? Czyli to spoilery Smile Procenty się należą, ale przecież nie dostaniecie Smile Bo za co?

Spoiler :
Czekają nas jeszcze 2 odcinki z blokiem b (patrząc 1 rozdział = 1 odcinek)
Bartolomeo zdąży się wyszczać XD
Ej za 2 odcinki pewien kolo będzie dłubał sobie w nosie...
Tylko prosze, nie piszcie, że to straszny spoiler i zniszczyłem wam tym odcinek, dobra?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.03.2014 22:02 przez pirat219.)
16.03.2014 15:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Yume Offline
Majtek
Pirat

*
Liczba postów: 43
Dołączył: 05.03.2014
Skąd: Szczecin
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #5
RE: Odcinek 636
Wielkie dzięki za spoilery.
Odcinek bardzo słaby, nic się nie wydarzyło, prócz tego, że Luffy znów zabłysnął swoim brakiem inteligencji XD.

Can You See The SOUND?
[Obrazek: afyogi2_by_x_ryuchan-d6745ym.gif]
16.03.2014 15:53
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Czinczilla Offline
Supernova
Pirat

*
Liczba postów: 904
Dołączył: 21.10.2013
Skąd: Poznań
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #6
RE: Odcinek 636
Jak dla mnie odcinek był strasznie nudny. Mało dynamiczny: widownia drętwa, na arenie też dużo ruchu nie zaobserwowałam :< W scenie końcowej też mi czegoś zabrakło - muzyka w tle była taka jakaś... za spokojna xd Nie wstawili tych śmiesznych odgłosów, które towarzyszą często gagom Tongue
Następny odcinek zapowiada się bardziej obiecująco.




16.03.2014 23:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Zoro Offline
I Oficer
Pirat

*
Liczba postów: 457
Dołączył: 16.09.2013
Skąd: Wrocław
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #7
RE: Odcinek 636
Mi się tam odcinek podobał. Nic wielkiego może się nie wydarzyło ale fajnie wprowadza nam przyszłe starcia i konflikty interesów.
W następnym odcinku ma być walka: Bellamy vs Bartolomeo? Bo czekam na nią wytrwale.
Luffy w potrzasku Big Grin Postura Bellamiego mi jakoś nie pasuje.. ale nie czepiam się.
17.03.2014 10:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Gatana Offline
Kapitan

*
Liczba postów: 637
Dołączył: 17.02.2014
Skąd: Kirkwall
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #8
RE: Odcinek 636
No i stało się, dogoniłam anime. Trzeba się brać za mangę Big Grin
Jak dla mnie odcinek fajny- zresztą jaki ma być, skoro oglądałam je hurtem. Tylko tę przerwę na reklamy zrobili w dziwnym miejscu. Jest arena, słychać zgrzyt broni i nagle bam, przerwa xD

[Obrazek: RvSoN0h.png]
20.03.2014 23:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
daras060 Offline
Szczur Lądowy
Pirat

*
Liczba postów: 38
Dołączył: 05.09.2011
Skąd: Jasło
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #9
RE: Odcinek 636
Czekalem na moment az w koncu sie dowiedza o prawdziwej tozsamosci Lucy, a tu bam, koniec odcinkaWink No bo szczerze powiedziawszy, oprocz tej wlasnie koncowki odcinek bez szalu, zlecial szybko a nic sie nie wydarzylo .
20.03.2014 23:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Wymiana
One Piece Vampirciowo Fairy Tail Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!

Kontakt | One Piece Nakama | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa Nakama