Aktualny czas: 23.07.2017, 10:48 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Odpowiedz 
Rasizm? Nie wiem...
Autor Wiadomość
Tatra Offline
I Oficer
Pirat

*
Liczba postów: 494
RE: Rasizm? Nie wiem...
Ktosiu napisał(a):Na pewno się taki nie urodziłeś,tylko wpojono ci takie wartości.

Nie, urodziłem się taki. Nikt mi nigdy nie wpajał obrzydzenia do gejów, to moja naturalna reakcja na to wynaturzenie Tongue Kościół również nie wmawiał mi nienawiści do homo.

[Obrazek: the_witcher_sig_by_imperial_shagon.png]
24.03.2010 18:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
IppoAd Offline
Szczur Lądowy
Pirat

*
Liczba postów: 29

post usunięty
24.03.2010 18:28
Zaxus Offline
I Oficer
Pirat

*
Liczba postów: 495

IppoAd napisał(a):żydów i cyganów.

A co z nimi nie tak, że chcesz ich tępić??

JP na 100% to chyba rap (nagrywany przez firmę? nie wiem nie znam się na tych połamańcach, nawet nie wiem, czy to był tytuł piosenki, czy ogólna treść przekazu tego chłamu), o ile można to tak nazwać, propagujący do przemocy, wyzywający policję (JP= Je*** Policję) ale to nie o tym temat do tego powinien być założony pod tytułem "Demoralizacja"(ewentualnie dodać młodzieży i dzieci, bo chyba głównie na nią to działa).
24.03.2010 18:58
Romario Offline
Shichibukai
Pirat

*
Liczba postów: 1,715
Poziom ostrzeżeń: 0%

Widzę, że IppoAd to młody neonazista. :mrgreen:
Przydałaby się jakaś wojna światowa. Jak powiedział Stalin: "Wojna oczyszcza społeczeństwo".

Ludzie genialni są jak meteory. Ich przeznaczeniem jest, by spalając się, przydali blasku epoce, w której żyją. - Napoleon Bonaparte
24.03.2010 19:48
Ktosiu Offline
Szczur Lądowy
Pirat

*
Liczba postów: 35

Hitler miał dziadka żyda więc płynęła w nim żydowska krew,jedynym powodem jego nienawiści do żydów były jego złodziejskie zapędy,z drugiej strony jego wizja Niemca były śmieszne czarny karzeł i jego gruby zastępca wmawiali ludziom że są wysokimi szczupłymi blondynami :mrgreen: