Aktualny czas: 23.01.2020, 18:59 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Wróciliśmy do mangi, a na stronie pojawił się "już" 958 rozdział!
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozdział 814
Autor Wiadomość
Hejs Niedostępny
Cichociemny
Pirat

*
Liczba postów: 3,583
Dołączył: 01.11.2011
Skąd: Zowąd
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #41
RE: Rozdział 814
(29.01.2016 11:40 )Devzan napisał(a):  Co nie zmienia faktu, że planuje na te 4 lata (czasem i więcej, biorąc pod uwagę, że OP miało trwać 5 lat) do przodu
Nom. Gdyby ktoś mi teraz powiedział, że np. ta okładka jest dziełem przypadku, miałbym wątpliwości.

[Obrazek: image.jpg]

Herbatka, sekret, Sanji. Jak okaże się, że rok 1830 i Tsuru mają jakiś związek z tajemnicą Sanjiego, to będę naprawdę pod wrażeniem.

[Obrazek: Sygnatura.jpg]
29.01.2016 14:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Devzan Offline
I own you.
Łowca Piratów

*
Liczba postów: 3,923
Dołączył: 15.12.2011
Skąd: Kraków
Poziom ostrzeżeń: 20%
Post: #42
RE: Rozdział 814
Ha, może to już jakaś obsesja, ale chapter z tą okładką, tak jak wspomniałeś, nazywa się "This Tea is Really Delicious", to do tego:
[Obrazek: one-piece-1690671.jpg]
Nie pamiętam tego w anime, i w sumie może to nie jest tort (Whole Cake?), a po prostu wosk, ale no :v

Poza tym pamiętajmy, że parę rozdziałów później (no dobra, 50, ale to ten sam arc xD) był "Mr. Prince" Wink

Notatka od Hejs, 29.01.2016 15:11 :

Opezet niepotrzebny. Ma to związek z obecnymi wydarzeniami :>


[Obrazek: 2BGaS9k.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.01.2016 15:11 przez Hejs. Powód: Poprawiona ortografia)
29.01.2016 14:57
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Szczery Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 5,181
Dołączył: 11.06.2010
Skąd: brać na to pieniądze?
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #43
RE: Rozdział 814
Widzę, że nie byłem jedynym, który pomyślał o Garfieldzie.
A Choppera wątek to żadna tam miłość tylko zwykłe nastoletnie napalenie. Potwierdzone przez Usoppa który powiedział, że lekarz jest "sztywny" Tongue
Rozdział serio całkiem spoko. Sanji jako potomek rodu zabójców... A co jeśli jego dołączenie do Słomkowych jest długoletnim planem zamordowania Gumiaka? :O Może Baratie w ogóle nie istnieje, a Zeff i Kreig byli wynajętymi aktorami!

[Obrazek: THQjwD2.jpg]

29.01.2016 17:40
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Kaioken Offline
Pirat
Pirat

*
Liczba postów: 240
Dołączył: 14.03.2014
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #44
RE: Rozdział 814
Rozdział dobry, choć poprzedni był lepszy .. największy plus to za tą mega śmieszną rozmowe słomkowych i rymy Brooka xd Co do rodziny zabójców to chyba tego nikt nie przewidział, heh. No i wygląda na to, że poznamy ojca Sanji'ego.
30.01.2016 14:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Lufka Offline
Szczur Lądowy
Pirat

*
Liczba postów: 24
Dołączył: 13.03.2014
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #45
RE: Rozdział 814
No ciekawe jak to się dalej potoczy. Może Kaido weźmie pod swoje skrzydła Kida itp. i dojdzie do walki Luffy + Law + Big Mom vs Kaido + Kid + Apoo + Hawkins. Ogólnie to opcji jest bardzo dużo, ale zastanawia mnie to, kiedy Luffy bedzie w stanie pokonać kogoś pokroju Jacka. To jest różnica 500mln. Chociaż możliwe, że niektóre umiejętności Doffyego nie były do końca znane, np. przebudzenie owocu. Moim zdaniem on wcale taki słaby nie był i nawet Kaido by sie musiał z nim trochę pomęczyć. Wydaje mi się, że gdyby Doffek miał aktualną nagrodę za głowe, to nie było by to mniej, niż 600-800mln. Może jakiś power-up Słomkowych będzie się szykować? Mimo tej dwuletniej przerwy, to moim zdaniem tylko Zoro jest wystarczająco silny (tylko nagrodę ma zbyt niską). Luffy owszem, jest silny, ale ten limit czasowy i osłabienie po czwartym biegu przekreśla go całkowicie na pokonanie kogoś pokroju Yonkou.
31.01.2016 18:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Devzan Offline
I own you.
Łowca Piratów

*
Liczba postów: 3,923
Dołączył: 15.12.2011
Skąd: Kraków
Poziom ostrzeżeń: 20%
Post: #46
RE: Rozdział 814
Przestańcie z tym interpretowaniem listu gończego jako odpowiednika siły danej postaci XDDDD Po pierwsze - nagroda jest za szkody na rzecz Rządu, nie za to jak ktoś jest silny; Dwa - powyżej 300 czy tam 400 milionów, powiedziane zostało, że Rząd niechętnie zwiększa nagrody za głowę. Do tego pamiętajmy, że Luffy jest "świeżynką", Rząd chce raczej uniknąć sytuacji, w której to "nowy gracz" nagle jest na tyle niebezpieczny, że jest warty tyle co Imperator, który na morzu wojuje od parunastu lat, dlatego za pokonanie Niebiańskiego Smoka/Shichibukai (trzeciego...) dostał tyle samo, co za zwykłe uderzenie Niebiańskiego smoka (Sabaody).

[Obrazek: 2BGaS9k.gif]
31.01.2016 18:49
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Lufka Offline
Szczur Lądowy
Pirat

*
Liczba postów: 24
Dołączył: 13.03.2014
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #47
RE: Rozdział 814
Nie mowie, ze dana suma = sila, ale wydaje mi sie, ze w mniejszym lub wiekszym (raczej mniejszym stopniu) odzwierciedla ona umiejetnosci. Sam Luffy przeciez byl pod wrazeniem, ze ktos taki jak Jack jest jednym z 3 najsilniejszych ludzi Kaido. Zreszta wyzej ktos pisal, ze Dofek jest niczym dla Kaido. Jesli tak, to Luffy przy nim tez jest kleszcz, bo sam sie mocno natrudzil z krolem Dresiarki.
@Edit: Hm, czyli wedlug Ciebie np. Luffy po pokonaniu Yonkou powinien miec dalej ta sama nagrode? XDD W koncu nie wyrzadzi zadnej krzywdy rzadowi, wiec nagroda nie powinna skoczyc.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.02.2016 00:21 przez Lufka.)
01.02.2016 00:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Devzan Offline
I own you.
Łowca Piratów

*
Liczba postów: 3,923
Dołączył: 15.12.2011
Skąd: Kraków
Poziom ostrzeżeń: 20%
Post: #48
RE: Rozdział 814
Teraz wyjechałeś/aś porównaniem z pupy. Nie traktuj tego tak dosłownie. Jak ktoś pokona Yonko, to wiadomo, że jest też zagrożeniem dla Rządu :v

[Obrazek: 2BGaS9k.gif]
01.02.2016 01:50
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Wymiana
One Piece Vampirciowo Fairy Tail Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!

Kontakt | One Piece Nakama | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa Nakama