Aktualny czas: 24.11.2017, 16:47 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Odpowiedz 
[split] Opinie graczy
Autor Wiadomość
Komimasa Offline
Ślimaczek
Admirał Floty

*
Liczba postów: 5,447
Dołączył: 26.03.2009
Skąd: Poznań/ Bełchatów
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #1
[split] Opinie graczy
Nie widzę sensu zakładać odrębnego tematuxd

Chciałbym, z uwagi na to, że odbyło się już parę testów, poznać opinie osób, które w to grały, widziały tę grę, co się podobało, co nie, jakie wrażenia, co by zmienili itd Pamiętajcie, że Wasze opinie przyczynią się do przyjemniejszej i lepszej rozgrywki. Żałuję, że tak mało osób miało okazję wziąć udział w testach ale to było do przewidzenia w końcu sylwek, cud, że mniejsza partyjka wpadła (w sumie zasługa/namowa Namixd)

EDit jednak trzeba to było podzielićxd

Niebieski fryz mamy i razem się trzymamy!
[Obrazek: tXwp6nO.png]


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.01.2014 15:42 przez Komimasa. Powód: Poprawiona ortografia)
03.01.2014 01:09
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Nami Offline
Chrupkozaur
Redakcja Ohara

*
Liczba postów: 3,147
Dołączył: 09.03.2011
Skąd: Warszawa
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #2
RE: Pomysł, mechanika.
Komimasa napisał(a):cud, że mniejsza partyjka wpadła (w sumie zasługa/namowa Namixd)

Pocisnęłam po nerdowsku :<

No to w sumie ja nawet nie wiem jakie dać uwagi xD
Niby normalne, że SLAWO się upije, ale że tak szybko? xD Widocznie nie umiem grać :c

Poza tym sama nie wiem, nie ogarnęłam tego na 100%, nie miałam do wykorzystania mocy chlebka... No i nie oszukujmy się, bo znowu wszystko zależy od kości Big Grin

Komi ma postać co ma do picia "1" i wrzucił 1, nie upiła się.
Ja mam 4, zwiększam do 6, a rzucam 7 xD Taki niefart~

[Obrazek: 80Y7spE.jpg]
05.01.2014 00:11
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
xaton Offline
I Oficer
Pirat

*
Liczba postów: 582
Dołączył: 11.04.2009
Skąd: Snajper Island:P.
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #3
RE: Pomysł, mechanika.
Dla mnie gra jest bomba. Sam fakt, że tam występujemy wprowadza mnóstwo beki do rozgrywki. Szczególnie jak kogoś upijamy lub lecą karty-memy dotyczące właśnie postaci którą mamy. Ale od strony mechanicznej też jest dobra. Ważnym jest by ktoś to na początku dobrze wytłumaczył bo można się zamotać w tej grze na początku ale po 10 minutach wydaje się prostsza od wielu innych gier w które grałem.

Wypadałoby fazy gry trochę zbalansować by każda miała taką samą wagę. To już napiszę stricte dla wtajemniczonych.
Pogadajmy o piciuTongue. Graliśmy na 2 metody. 1 z kostką i drugą z 3 kartami. Obie metody są fajne ale którą byśmy nie grali to bym małe modyfikacje wprowadził. Do kostki nie podoba mi się opcja zmieszania. No bo co, mam 2 picia. dostaję z kart 3 i 2 łącznie 7. Mam kupę browców i stać mnie na dodanie sobie jeszcze 1 bo chcę mieć pewność, że się nie schleję bo strasznie potrzebuję tej postaci. No ale nie mogę tego zrobić bo zmieszam i jestem trup. Kostka to jest dla mnie wystarczający element losowy.
W metodzie z braniem 3 kart dałbym dla emocji możliwość odkrycia 1 karty(automatycznie się ją pije ofc) i potem zdecydowania czy się chce wykupić resztę kart by ich nie pić.
No i nie może być tyle browarów, że opłaca się wykupić wszystkie karty by w ogóle nie pić. Czyli 2 ze skelpu rano i 2 wieczorem. Ja bym był za 1 rano i 1 wieczorem. Możecie mówić, że za mało bo nie ma do licytacji itd. ale mi się podobał ten klimat kiedy każdy kampił te swoje browarki myśląc "no zainwestował bym tu ale kurde co to będzie z imprezą" i impreza była taką prawdziwą finałową fazą dnia, która była najważniejsza i największe zwroty akcji się tam odbywały(bo kto se inwestował wcześniej tutaj właśnie kulał". Ewentualnie żeby była i kasa na fazy i impreza była hardcorem można dać 2 browce rano i 2 wieczorem ale za odrzucenie karty na imprezie płaci się 2. Albo za pierwszą kartę 1, za drugą 2, za trzecią 3, o.
No i z uwagi na sejm rzeczny to jest ważne, bo tam prawie nikt nie inwestował.
I z tymi wpływami to trzeba ostro zbalansować bo tam nikt nie inwestował ale to potem napiszę, pewnie jutro.

Patrz na świat jak pedofil patrzy na dziecko:P.
[Obrazek: h3sygn.png]
05.01.2014 20:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Jutsu
Unregistered

 
Post: #4
RE: Pomysł, mechanika.
No Xaton tego to mi się nie spodziewało. Podoba mi się pomysł płacenia więcej za dociąganie większej ilości kart. Jednak dalej jestem za tym motywem by ciągnęli 2 rano i 1 wieczoremTongue Za mało było tego testów.

Nami, niby nie wiesz jakie dać uwagi a dałaś bardzo ważną. Przeszkodziła Ci zbyt duża losowość w upijaniu. Tylko że drugi sposób jest taki że ciągnie się trzy karty i jak żadnego browca nie zapłacisz to Slawo może się upić i tak i kupkaTongue

Cieszę się, że piszecie uwagi, może to innych zachęci do spróbowania sił w tej grze jak będą mieli okazję.
06.01.2014 15:34
Odpowiedz cytując ten post Return to top
Nami Offline
Chrupkozaur
Redakcja Ohara

*
Liczba postów: 3,147
Dołączył: 09.03.2011
Skąd: Warszawa
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #5
RE: Pomysł, mechanika.
A bo sama nie wiem, za mało przeestowałam by się wypowiedzieć bardziej konstruktywnie, bo jedynie to upicie mnie dobiło. Ten ma 1 i sie nie uchlał, ja 6 a i tak kupaka XD
No ale życie : p Może jeszcze się uda potestować to obczaję coś więcej.

[Obrazek: 80Y7spE.jpg]
06.01.2014 15:37
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Komimasa Offline
Ślimaczek
Admirał Floty

*
Liczba postów: 5,447
Dołączył: 26.03.2009
Skąd: Poznań/ Bełchatów
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #6
RE: Pomysł, mechanika.
Z wczorajszej gry, gracze bardzo szybko (po pierwszym dniu) zgodzili się, Xatonku, żeby 2 browce były na osobę rano, bo cierpieliśmy na chroniczny brak kasy to mało powiedziane, spytaj Hotixd

Niebieski fryz mamy i razem się trzymamy!
[Obrazek: tXwp6nO.png]


12.01.2014 20:07
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Hotarubi Offline
♥ Psiara ♥
Pirat

*
Liczba postów: 1,197
Dołączył: 03.07.2013
Skąd: czeluści zaświatów
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #7
RE: Pomysł, mechanika.
oj mało... ja to przez całą grę nic nie mogłam zrobić przez to ;-;
poza trollingiem bo nic innego mi nie zostało ;-;

[Obrazek: llamister_kozov.png]
"3 grudnia książę mrocznych kóz oświadczył się siostrze Okiren: Hotarubi.
Podarował jej pierścień z trawy, który ta ochoczo przyjęła, a że jest lamą, to pewno go zeżarła."
13.01.2014 01:37
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Wochu
Unregistered

 
Post: #8
RE: [split] Opinie graczy
No ja wszystkie swoje uwagi mówiłem podczas gry i tak teraz jest mi trudno cokolwiek powiedzieć, ale to co mi najbardziej przeszkadzało to zły balans postaci i ich umiejętności. Zdecydowanie niektóre postacie są strasznie mocne. A tak cała mechanika gry mi się strasznie podoba, no może jeszcze można by było wprowadzić jakieś ograniczenie na zagrychy bo my jak graliśmy to wszyscy tyle ich kupowali że nikt praktycznie się nie upijał.
22.01.2014 19:34
Odpowiedz cytując ten post Return to top
Orzi Offline
Yuusha
Łowca Piratów

*
Liczba postów: 3,667
Dołączył: 11.05.2011
Skąd: Snajper Island
Poziom ostrzeżeń: 10%
Post: #9
RE: [split] Opinie graczy
Umiejki postaci były wymyślane dosłownie na dzień przed spotkaniem, więc nie można od razu oczekiwać idealnego balansu. Ten się wypracuje w toku wielokrotnych testów i morza poprawek.

Co do samej gry - jestem zachwycony. Już mówiłem to Komiemu w Poznaniu, tę grę można by wydać w pudełku i jako komercyjny produkt zebrałaby rzeszę fanów i była niesamowicie grywalnym tytułem. Moje największe zastrzeżenie dotyczy obecnie jednej rzeczy - zupełnej nieprzydatności statystyki "nerdzenie". O ile każda inna statystyka ma swoje plusy i jest równie ważna, to po zmianach w fazie nerdzenia odpowiadająca za nie statystyka nie służy absolutnie niczemu. Kiedy proponowałem Komiemu wprowadzenie kart gier miałem na myśli deko inny system, niż wprowadzone przez autora minigierki polegające głównie na szczęściu i nie mające nic wspólnego z cyferką na karcie postaci. Moim zdaniem używanie tej statystyki powinno być gruntownie przebudowane, by miała identyczny wpływ na rozgrywkę i zdobywanie punktów, co pozostałe cztery.

Inną sprawą jest to, że nadal niesamowicie trudno jest się upić. Poza pierwszym dniem nie upijał się praktycznie nikt. Jednakże można to rozwiązać wprowadzając limit dobierania kart zagrychy, albo wartości zerowe i ujemne na tych kartach.

[Obrazek: giphy.gif]
22.01.2014 19:54
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Hotarubi Offline
♥ Psiara ♥
Pirat

*
Liczba postów: 1,197
Dołączył: 03.07.2013
Skąd: czeluści zaświatów
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #10
RE: [split] Opinie graczy
Mi se gra bardzo podoba i jakieś nieścisłości w ogóle mi nie przeszkadzały bo dobrze se bawiłam. Fajnie, że teraz ma się więcej kasy bo można coś działać, a nie tylko się przyglądać, bo Twoje postacie są ciągle pijane i nic nie mogą zrobić, choć rzeczywiście teraz bardzo ciężko było upić kogokolwiek, no i chlebków rzeczywiście bardzo dużo było,, z tymi statami nerdzenia rzeczywiście warto coś zrobić, żeby nie były pustymi cyferkami, ale sam mówiłeś, że masz już jakiś pomysł Big Grin
Dla mnie gra jest świetna
I z chęcią będę brała udział w kolejnych testach (właściwie dożo nie pomagam, ale świetnie się bawię) (-:[

[Obrazek: llamister_kozov.png]
"3 grudnia książę mrocznych kóz oświadczył się siostrze Okiren: Hotarubi.
Podarował jej pierścień z trawy, który ta ochoczo przyjęła, a że jest lamą, to pewno go zeżarła."
23.01.2014 01:31
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Odpowiedz 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Wymiana
One Piece Vampirciowo Fairy Tail Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!

Kontakt | One Piece Nakama | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa Nakama