Aktualny czas: 13.12.2017, 15:02 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Odpowiedz 
Tajny dziennik wojownika
Autor Wiadomość
Vampircia Offline
Bosman
Pirat

*
Liczba postów: 324
Tajny dziennik wojownika
Na wstępie pragnę powiedzieć, że to fik mocno eksperymentalny, więc proszę o łagodne traktowanie. Tak, wiem, sama się sobie dziwię, że to powiedziałam :-P Jednak nie mam dużego doświadczenia w tym fandomie, rzadko piszę w pierwszej osobie, a ten styl i konwencja, to dla mnie nowum, więc mam pewne obawy. Ale trzeba próbować różnych technik literackich.

tytuł: "Tajny dziennik wojownika"
fandom: Samurai Champloo
kategoria: 16+
opis: Mugen tak się podekscytował faktem, że wreszcie umie pisać, że postanowił stworzyć bestseller.
otrzeżenia: absolutnie paskudny język

Tajny dziennik wojownika

Dzień 1
Pomyślałem, że jak już umiem pisać, to trzeba to wykorzystać. Oczywiście nikt nie wie, że piszę dziennik. A może kiedyś to wydam i będę sławny, i bogaty? Dobra, muszę kończyć, bo piszę już od godziny.

Dzień 2
Padało. Jin dostał kataru.

Dzień 3
Jin dalej ma katar.
Wieczór
Mam dosyć tego kichania!

Dzień 4
Ja też mam katar.

Dzień 5
Teraz wszyscy mamy katar.

Dzień 6
Pomyślałem, że chyba powinienem spróbować pisać trochę dłuższe zdania. Dziś nie padało, ale trochę wiało. Katar trochę zmalał i całe szczęście, bo myślałem, że chuj mnie strzeli od tego kichania. O, tym razem pisałem tylko pół godziny. Idzie mi coraz lepiejSmile

Dzień 7
No i dupa, zostałem zakładnikiem. Opowiem wszystko, bo mam masę czasu. Poszliśmy coś zjeść, ale okazało się, że nie mamy wystarczająco kasy. Jin i Fuu poszli zdobyć kasę, a ja siedzę zamknięty. Czemu ja? Bo miałem płacić. Nie moja wina, że mi się liczby pomyliły, jeszcze mam z nimi problem.
Dopisek 1
Właściciel knajpy powiedział, że mam ładne nogi. Nie podoba mi się to.
Dopisek 2
A co jeśli mnie olali i dali nogę? Co jeśli już nie wrócą? Ten właściciel dziwnie na mnie patrzy.
Dopisek 3