Aktualny czas: 13.12.2017, 14:51 Witaj! (LogowanieRejestracja)

 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ulubiona zła postać
Autor Wiadomość
Awake Offline
Szczur Lądowy
Pirat

*
Liczba postów: 21
Dołączył: 13.12.2009
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #1
Ulubiona zła postać
Kto jest waszą ulubioną złą postacią z uniwersum OP? proszę tylko o brak postów typu: "Croc bo tak".

No to ja zacznę, zdecydowanie najbardziej lubię Eneru, o ile podczas czytania mangi nie trawiłem go to podczas anime stał się moim ulubionym złym charakterem. Lubię go za ten kompleks boskości, jeden z najsilniejszych owoców, za ciekawy wygląd i bębny wychodzące mu z pleców (dziwne to, ale fajne). Podoba mi się też jego arka, co jak co, ale pomysł na arkę ze złota napędzaną prądem był imho świetny. No i dam ciekawostkę, że gdyby Eneru był ściganym piratem to nagroda za głowę by wynosiła ok. 500 mln belli (bynajmniej na wikipedii OP tak było, że Oda coś takiego pisał)

No, zapraszam do dyskusji.
23.12.2009 20:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
BlackKuma Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 2,093
Dołączył: 31.03.2009
Skąd: Świebodzin
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #2
 
Awake napisał(a):No i dam ciekawostkę, że gdyby Eneru był ściganym piratem to nagroda za głowę by wynosiła ok. 500 mln belli (bynajmniej na wikipedii OP tak było, że Oda coś takiego pisał)
Oda w SBS tak napisał.

Najbardziej z dotychczasowych złych przeciwnków Luffyego lubię Croca i Lucchiego.
Pierwszy jest badassem pełną gębą. Okrutny, przebiegły i wyrachowany. DO tego fajny wygląd, seyiu no i potężny i owoc Suna Suna. Bardzo potężny zły koloBig Grin a do tego jedna z moich ulubionych postaci z OP. Świetnie zarysowany charakter.
Drugi jest Lucchi. Cichy, tajemniczy, bezlitosny i potężny. Do tego fajny garniaczek i płaszczyk no i gadający gołąb. Również bardzo dobrze stworzony "złosiej".
To moi dwaj ulubieńcy

.........._............_...........
........IOI'.'.'.'.'.'.'.IOI.........
........ \.'.'.'.'.'.'.'.'.'./..........
........".'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'"...........
........"""[!!!!] [!!!!]"""...........
.....""""" ...../..\....""""""........
...."""""" ..______..""""""".......
...""""""" .....__.....""""""""......
..""""""""\________/"""""""""...
23.12.2009 20:39
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Grigorij Online
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 3,281
Dołączył: 30.03.2009
Skąd: Super Bale Całą Noc
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #3
 
Chyba nikogo nie zaskoczę jak powiem że jest to Czarnobrody. Ma ciekawy charakter, fajny styl i wspaniałą moc. Pierwsza scena w której go widzimy, kiedy kłóci się z Luffy'm w barze jest super. No i mimo tego, że jest zły, zachęca Luffy'ego do realizacji swoich marzeń i nie skreśla niczego z góry, tak jak niektórzy rzucają gadki typu: "coś ty sobie myślał, nie masz szans, do kogo ty startujesz". A tu coś zupełnie odmiennego, uważa że jak się do czegoś usilnie dąży to może się dokonać wszystkiego. Właśnie takie podejście mi się podoba i pasuje do tego wola D.

[Obrazek: vYg1BTA.png]
23.12.2009 21:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Awake Offline
Szczur Lądowy
Pirat

*
Liczba postów: 21
Dołączył: 13.12.2009
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #4
 
Szczerze, to nie wiedziałem, czy pisać, że też lubię BB bo nie myślałem o nim jako o typowej złej postaci jakimi są Crocodile czy Eneru.
23.12.2009 22:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Tymek Offline
I Oficer
Pirat

*
Liczba postów: 530
Dołączył: 07.06.2009
Skąd: Osiny/Kępno
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #5
 
Hmm, moja ulubiona zła postać? Podzielę to na dwie części:

Moją ulubioną, złą postacią kobiecą jest Califa!
[Obrazek: 43Kalifa.jpg]
[Obrazek: 12califa.jpg]
Zarąbista laska, fajny charakterek, moc taka średniawa, ale jakoś tak mam, że nie wiem co by zrobiła i tak ją będę lubił Smile

A drugą złą postacią, jest Mr. Crocodile. Uważam jak kolega wyżej - typowy czarny charakter. Ogromna siła, potęga, do tego wygadany. Po prostu nic dodać nic ująć.
Aha, po zapoznaniu się z pewnymi tematami można się dowiedzieć, że jest on dla dziewczyn niezłym ciachem :mrgreen:

No, to tyle Smile

[Obrazek: 19979393.png]
23.12.2009 22:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
BlackKuma Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 2,093
Dołączył: 31.03.2009
Skąd: Świebodzin
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #6
 
Grigorij napisał(a):Chyba nikogo nie zaskoczę jak powiem że jest to Czarnobrody. Ma ciekawy charakter, fajny styl i wspaniałą moc. Pierwsza scena w której go widzimy, kiedy kłóci się z Luffy'm w barze jest super. No i mimo tego, że jest zły, zachęca Luffy'ego do realizacji swoich marzeń i nie skreśla niczego z góry, tak jak niektórzy rzucają gadki typu: "coś ty sobie myślał, nie masz szans, do kogo ty startujesz". A tu coś zupełnie odmiennego, uważa że jak się do czegoś usilnie dąży to może się dokonać wszystkiego. Właśnie takie podejście mi się podoba i pasuje do tego wola D.
Jak mogłem zapomnieć o Czarnochlebym!? Baka BlackKuma!
Uważam tak samo jak Grigorij. Poza tym wygląd typowego pirata jest magicznySmile
Jest kreowany na rywala Luffyego, ale jak na razie nie kwalifikuje się, aż tak bardzo do paczki przeciwników Słomianego.

.........._............_...........
........IOI'.'.'.'.'.'.'.IOI.........
........ \.'.'.'.'.'.'.'.'.'./..........
........".'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'"...........
........"""[!!!!] [!!!!]"""...........
.....""""" ...../..\....""""""........
...."""""" ..______..""""""".......
...""""""" .....__.....""""""""......
..""""""""\________/"""""""""...
23.12.2009 22:31
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Bartoszu Offline
Majtek
Pirat

*
Liczba postów: 63
Dołączył: 03.05.2009
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #7
 
Ja z czarnych charakterów najbardziej polubiłem Kaku z CP9. Był w miarę silny, co prawda jego owoc nie był zbyt potężny, ale przynajmniej śmiesznie wyglądał. Miał też bardzo dobrze dopasowany głos.

Drugą postacią (nie jestem pewien czy do końca można go nazwać czarnym charakterem) jest Magellan. Bardzo fajnie wygląda oraz ma ciekawą moc (uważam, że to jeden z najpotężniejszych owoców).

[Obrazek: podpis2.png]
[Obrazek: wqdz690429546a.GIF] Piszę poprawnie po polsku.
23.12.2009 22:52
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Redrey Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 2,193
Dołączył: 26.03.2009
Skąd:
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #8
 
Mój ulubieniec to zdecydowanie Crocodile. Gość jest najlepszy, ma nieziemskie ambicje i jest bardzo arogancki. Ale to co mnie w nim najbardziej urzekło to mafijny styl! Coś fantastycznego. No i owoc też niczego sobie.
Spoiler :
Wielka ma radość, że znów wraca do akcji

23.12.2009 23:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Nac Offline
Kapitan
Pirat

*
Liczba postów: 729
Dołączył: 16.09.2009
Skąd: Snajper Island
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #9
 
Z czarnych charakterów najbardziej lubię Croca za to co napisał BlackKuma, czyli za przebiegłość, podoba mi się jego blizna i Diabelski Owoc, ma hak w którym jest trucizna, cieszy się bezradnością swoich przeciwników podoba mi się również jego bezwzględność.


23.12.2009 23:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top
Speed1111 Offline
Majtek
Pirat

*
Liczba postów: 64
Dołączył: 20.04.2009
Skąd: Szczecin
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #10
 
a ja najbardziej lubię jastrzębie oko chyba dobrze napisałem xD Ten miecz jest cool XD Interesuje mnie, czy walka z zoro teraz będzie bardziej ekscytująca, bo gdy pierwszy raz sie spotkali blado wygadało hehe Smile nie wiem czy, to czarny charakter, ale był piratem, więc można powiedzieć, że jest zły xD
23.12.2009 23:18
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Return to top




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Wymiana
One Piece Vampirciowo Fairy Tail Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!

Kontakt | One Piece Nakama | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa Nakama