Aktualny czas: 15.08.2018, 22:11 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Mija kolejny poniedziałek, więc pora na następną dawkę One PIece! Rozdział 913 PL
Na portalu pojawił się również najnowszy odcinek 848!
Odpowiedz 
Wykonanie wtyczki dla PHP-Fusion
Autor Wiadomość
LuckyLuke Offline
Szczur Lądowy
Pirat

*
Liczba postów: 22
Wykonanie wtyczki dla PHP-Fusion
Witam,
jestem początkujący w php, moje pytanie dotyczy propozycji wykonania jakiejś wtyczki dla was na portalu opartym o PHP-Fusion, czy jakiś admin chciałby ją przyjąć?
Wykonanie byłoby oczywiście darmowe, z tym, że taką wtyczkę umieściłbym później na swojej stronie, która niedługo powstanie w portfolio. Nie gwarantuję też, że będę w stanie wszystko umiał wykonać Smile
Pozdrawiam

http://www.pomoc-gracza.pl forum o grach, przyspiesz rozwiązanie swoich problemów oraz czat gadu-gadu pod numerem 5037777
10.11.2011 15:27
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
CichyWiatr Offline
Nice :*
Tom's Workers

*
Liczba postów: 185
Poziom ostrzeżeń: 0%
RE: Wykonanie wtyczki dla PHP-Fusion
Zawsze pomoc nam się przyda Smile tylko akurat trafiłeś na nieodpowiedni moment, ponieważ przechodzimy z 6 na 7 w niedługim czasie i do końca nie wiemy, czego będziemy potrzebować.

Jak będzie to później nadal aktualnie, to na pewno skorzystamy.

Pozdrawiam

Remember, remember the fifth of November
The Gunpowder Treason and Plot
I know of no reason,
Why Gunpowder Treason
Should ever be forgot...
10.11.2011 17:09
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
LuckyLuke Offline
Szczur Lądowy
Pirat

*