Aktualny czas: 19.06.2019, 09:32 Witaj! (LogowanieRejestracja)

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wyścig Story Cubes - Gra planszowa
Autor Wiadomość
Komimasa Offline
Ślimaczek
Admirał Floty

*
Liczba postów: 5,851
Dołączył: 26.03.2009
Skąd: Poznań/ Bełchatów
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #31
RE: Wyścig Story Cubes - Gra planszowa
O widzisz! Ciekawe rzeczy mi na temat Liszka napisałeś. Kompletnie o tym zapomniałem. Może coś szerzej o czerwonym ostrzu? No bo wiecie "tnie wszystko", to tak nie mówi za wiele. Puszczał jakąś falę? Może robił tęczę? (pewnie niexd) Jakieś mazy towarzyszyły cięciom, zwiększające zasięg?

Nie rozumiem, o co chodzi z tym Zajcewem i Darkest Potejtem. A, dobraxd Zwiebel, fakt.

Niebieski fryz mamy i razem się trzymamy!
[Obrazek: tXwp6nO.png]


23.05.2019 09:00
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Grigorij Offline
Yonkou
Pirat

*
Liczba postów: 3,367
Dołączył: 30.03.2009
Skąd: Super Bale Całą Noc
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #32
RE: Wyścig Story Cubes - Gra planszowa
Przecinało wszystko perfekcyjnie ignorując wszelkie pancerze i ochrony, linia cięcia jest perfekcyjnie gładka i nie ma żadnych poszarpań więc rany łatwiej się goją.

A Zwiebel młody czy stary?

[Obrazek: vYg1BTA.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.05.2019 10:29 przez Grigorij.)
23.05.2019 10:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Komimasa Offline
Ślimaczek
Admirał Floty

*
Liczba postów: 5,851
Dołączył: 26.03.2009
Skąd: Poznań/ Bełchatów
Poziom ostrzeżeń: 5%
Post: #33
RE: Wyścig Story Cubes - Gra planszowa
Hmm, to jest bardzo przydatna uwaga. Można by tak zrobić, że zadaje mocną ranę, odbiera ze 2 Hp z 10, ale przeciwnik nie musi tego leczyć, bo samo się zaklepie po jego turze. Trzeba będzie sprawdzić, czy to ma ręce i nogi.

Cytat:A Zwiebel młody czy stary?
Nie wiem, czy jest sens to doprecyzowywać. Póki co w ogóle tej postaci nie mam, ale przypomniałeś mi o ważnym esemesie do Eikichiego!

Opiszę trzy postacie, które wczoraj brały udział w wyścigu. Jakby ktoś chciał rzucić okiem i powiedzieć, czy się zgadza z charakterem postaci, możliwościami, albo miał coś podobnego, ale bardziej pasującego do postaci - śmiało.

Paulinka
Spoiler :
Pasywna umiejętność: Wcale nie taka "bezbronna" - Paulinka wie - i co ważniejsze - umie zadbać o własne bezpieczeństwo, jej pociski z kart trafiają na odległość trzech pól
(wyjaśnienie: dobierając karty, łapiemy jedne z trzech symboli: kryształy, lunety, pociski, w różnych kombinacjach [2 pociski, 2 kryształy; 1 luneta, kryształ, pocisk; 2 lunet, 2 pociski]. Normalnie taki pocisk zabiera jedno życie i trafia tylko cel obok nas.)

Umiejka z kości: Pani mechanik w akcji - Paulinka potrafi jak mało kto podrasować sprzęt. Może korzystać z mocniejszej wersji broni jakby miała 5 kryształów.
(wyjaśnienie: Podczas gdy zbieramy kryształy z kart, które może tracić. Gdy mamy pięć, odpalamy silniejsze wersje broni, coś jak w Crash Team Racing z jabłkami. Tych kryształów nie odrzucamy, gdy użyjemy lepszej wersji broni, tracimy je dopiero, gdy oberwiemy)
Franc
Spoiler :

Pasywna: Matematyka to podstawa - Potrafi wszystko sobie świetnie obliczyć. Raz na turę może traktować jedną oponę wyrzuconą na kości jakby była zakrętem i odwrotnie.
(wyjaśnienie: po prostu zakręty ciężej pokonuje się jadąc szybko, a długie proste słabo zakrętami)

Umiejętność z kości: Romuś zapodaje - Tatko, zapalony wynalazca broni, chętnie wspiera syna. Franc rzuca kością broni i dostaje jedną z tych czerwonych.
(wyjaśnienie: Broni jest sześć rodzajów, 3 zielone i 3 czerwone, a te czerwone są ogólnie mocniejsze)
Res
Spoiler :

Pasywna: Zew przygody - Res uwielbia poznawać nieznane, gdy dobierze kartę z symbolem lunety, dopiera jeszcze jedną kartę (raz na turę).
(wyjaśnienie: po prostu ma większą możliwość dobierania lunet, a dzięki nim można używać skrótów na planszy, by skracać sobie drogę)

Umiejętność z kości: Urodzony odkrywca - Włącza się jego instynkt odkrywcy i dostaje jedną lunetę do wykorzystania w tej turze.
Podsumowanie.
Jak więc widać, Paulinka jest nastawiona na atakowanie i korzystanie w łatwy sposób z lepszej broni. Franc kalkuluje, co bardziej mu się opłaca i korzysta z pomocy Romusia, a gdy weźmiemy Resa to możemy skorzystać z większości skrótów na planszy. Wiem, że Paulinka aż tak się w broni nie specjalizowała, to raczej domena Romusia chyba była, ale wydaje mi się, że aż tak od tej postaci ta umiejętność nie odbiega. Jak to się sprawdza w praktyce nie będę może pisał, bo nas tutaj - albo przynajmniej mnie - interesuje przede wszystkim zgodność z uniwersum i nie odbieganie zanadto od ram postaci, ale powiem, że faktycznie leciałem Resem skrótamixd Myślę też nad alternatywą do pasywu Paulinki, który działałby jak Res z lunetami, tyle że u mniej z pociskami.

Niebieski fryz mamy i razem się trzymamy!
[Obrazek: tXwp6nO.png]


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.05.2019 10:16 przez Komimasa.)
26.05.2019 10:09
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post Return to top
Odpowiedz 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Wymiana
One Piece Vampirciowo Fairy Tail Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!

Kontakt | One Piece Nakama | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa Nakama